Meklē blogā

Iespējams pati labākā lūpu krāsa - L`Oreal x Isabel Marant Wanted

Sveicieni šodienā

Pavisam drīz jau Ziemassvētki! Es pat neticu, kā šis laiks paskrēja, visu šo mēnesi esmu bijusi kaut kādā ļoti trakā kustībā, tik maz brīva laika, daudz dažādu kreņķu un notikumu, tik intensīvi laikam nav bijis nekad. Tomēr es ticu, kā jūs jau manījāt, ka vairāk savus jaunumus atspoguļoju instagram vietnē, tāpēc, ja kāds vel nav pierakstījies  -laipni gaidīšu jūs savā instagram. Par jauno L`Oreal  The Wanted produktu sēriju jūs noteikti dzirdējāt no manis instagram, jo es esmu apsēsta ar šis formulas lūpu krāsām. Vienkārši tās noraksturot ir grūti, jo es uzskatu, ka viņas ir lieliskas izpildījumā,  dizainā, gan komfortablā noturībā. Tās ir lūpu krasās kuru formula kaut arī ir matēta, bet ļoti komfortabla, viegla, mitrinoša - cik vien to var matēts finišs, manuprāt tā ir labāka formula kā MAC lūpu krāsām. Noturība ir pietiekama lai uzkrāsotu un droši piemirstu par lūpu krāsas esamību, jo tā nemīl plūst aiz lūpu līnijas, bet lieliski turas tur kur ir uzkrāsota. Šī bija tā pati lūpu krāsa, ko uzklāju uz skaisto Morethansize foto-sesiju, par kuru vari skatīt šeit. Es uzskatu, ka tas ir kvalitātes rādītājs, jo ja es esmu gatava lietot kādus produktus uz foto sesiju, es esmu par to droša, ka tas izskatās, klājās  un visādi citādi ir lielisks.
Šī limitētā kolekcija ir tapusi sadarbībā ar Isabel Marant, dizaina ziņā ļoti skaista kolekcija, kura satur arī uzacu gēlu, kas gan ir pilnīgi caurspīdīgs un piemērots visa veida uzacu savaldīšanai. Saprotu, ka šie izklausās pēc sajūsmas spiedzieniem, bet es tiešām uzskatu, ka viņas ir tā vērtas lai iegādātos sev, kā arī priekš dāvanām.
šeit varat apskatīt toņus, gan uz ādas, gan lūpām




Pievēršoties uzacu ēnam, tas ir pilnībā caurspīdīgs, komfortabls, nesalipina uzacis, bet tomēr tās piefiksē, noder, ja ir pietiekami biezas dabīgās uzacis, kuras ir jāsavalda. Otiņa ir klasiska, ērti lietojama un ja šāds produkts ir aktuāls - uzskatu, ka dizains ir pietiekami gaumīgs, lai to iegādātos savā kolekcijā.

Ļoti iesaku izmēģināt lūpu krāsas, to toņi ir gan spilgti, gan neitrāli, bet manuprāt tas, ko tās vieno ir  ļoti lieliska kvalitāte, komforts un cena.

Lai skaista svētku gaidīšana
Ilze

1 komentārs

  1. Viņirm tagad ir arī labas šķidrās lūpu krāsas iznākušas. Lip paint Lacquer. Ļoti viegli klājas un turās vismaz pāris stundas!

    AtbildētDzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma