Meklē blogā

Atsauksme: Gosh jaunumi noturīgam grimam

Sveicieni šodienā

Šajā pirmssvētku periodā gribēju dalīties ar atsauksmēm par jaunākajiem Gosh produktiem,  jo daudzi no tiem ir pietiekami forši, lai tos iekļautu savā Ziemassvētku vēlmju- dāvanu listē. Mana pieredze ar Gosh zīmolu ir divējāda, no vienas puses šī zīmola produkti sevi ir pierādījuši kā kvalitatīva kosmētika ar lieliskiem sastāviem. Tomēr gadās, ka ir produkti ar kuriem es nekādi nevaru  atrast kopīgu valodu. Šajā apskatā mani īpaši iepriecināja daži no jaunumiem, par kuriem es varu teikt, ka tie manā kosmētikas plauktā ir uz  ilgu palikšanu.

Lieliski jaunumi ir tie, ka  beidzot Gosh ir atgriezis pārdošanā lūpu spīdumu, kurš uz kādu laiku bija pazudis no veikalu plauktiem. Tagad Gosh lip gloss brillant a levres ir atgriezies - tāpēc iesaku izmēģināt, patīkams, mitrinošs un noturīgs.


Ļoti interesants  jaunums, kurš noderēs tiem, kuriem patīk zīmēt uzacis Goh brow hair stroke , flomāsters ar kura palīdzību spēsi uzzīmēt smalkākos matiņus! Es joprojām cenšos sadraudzēties ar šo flomasteri, jo atzīšos, ka mani vairāk uzrunā uzacu pūderi, zīmuļi.

Vai atceries  tušas kuras radīja iespaidīgu apjomu? Es runāju par  Gosh Boom Boombastic Volume Mascara, kura atgriezusies ar jaunu, īpaši apjomīgu otiņu dramatiski apjomīgu skropstu efektam.

Svētku sezonā noderētu burvju nūjiņa, kura pārvērš ierasto tonālo krēmu par ūdens noturīgu produktu. Gosh ir īstenojis šo vēlmi radot ūdens noturīgu pūderi GOSH Waterproof Setting Powder Transparent 001, kas ierasto krēm-veida produktu padarīs īpaši noturīgu.


Tas kuras nevar izlemt vai viņām labāk piestāv klasiskie vaigu sārtumi vai bronzeri, var izvēlēties zelta vidusceļu. Gosh I'm Blushing  vaigu sārtumā ir kurš apvieno vaigu sārtumu un bronzeri.
Gosh High coverage concealer vai tas ir jaunais shape tape dupe ?..

Vairāk dažādus jaunumus vari apskatīt manā video



Video apskatīju: Gosh Dextreme foundation Gosh High coverage concealer GOSH Under Eye Primer - 001 Chameleon Gosh I'm Blushing 004 Crush GOSH Dextreme High Coverage Powder GOSH Rebel Eyes Mascara Skinny B Gosh Boom Boombastic Volume Mascara GOSH Waterproof Setting Powder Transparent 001


Lai veiksmīga diena
Ilze

3 komentāri

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma