Meklē blogā

Ziemassvētku rūkis un dāvana, pārdoma

Piedalos Ziemassvētku rūķa dāvināšanas priekā  no http://2sisters-rainbow.blogspot.com

Man kā  hroniskam  dāvinātajām,  man patiešām patīk dāvināt, gatavot dāvanas un es to izmantoju, kad ir iemesls un bieži vien tāpat, dāvinu un veidoju pārsteigumus sev tuviem cilvēkiem, draugiem.  Man patiesi bija interesanti piedalīties,  jo bija jāapdāvina cilvēks ko patiešām nezinu, bija interesantas sajūtas, centos  pārmērīgi nečekot cilvēka  vēlmes ( ieradums no darba līmeņa uztvert cilvēka enerģiju un to iztulkot) centos turēties pie sevis izvirzītā mērķa-  dāvināt to, kas pašai patīk, kas rada prieku un ko pašai patiktu saņemt.
 Šādu  mērķi  es izvirzīju tad, kad patiesi skaidri apzinājos, ka dāvanas mēs veidojam priekš sevis, īpaši tās, kuras dāvinām citiem, mūsu attieksme pret sevi,  sevis vērtēšana, pieņemšana vai arī nepieņemšana atspoguļojās tajās darbībās ko vēršam pret citiem.
Izvērtējot savu veidoto dāvanu -  man sirdi ieplūda siltums, jo kārtējo reizi pati priekš sevis guvu apstiprinājumu, ka jā, man patīk būt sievišķīgai, man patīk cienīt sievišķību un tās izcelšanas instrumentus - gan lielas, gan mazas  sīkas un niansētas tās izpausmes, pieņemot un radot skaistumu.
Tieši tāpēc man tik ļoti patīk veidot mākslu uz sejas ( vizāža) radīt mākslu caur dabīgiem minerāliem ( gatavot rotas)  izpaust krāsas un tekstūras ( paštēls)  sajust un mijiedarboties ar smaržu ( ēteriskās eļļas un  smaržas ) tas viss veido  maigu un interesantu plūsmu, kad apzinies, ka caur šiem instrumentiem sieviete, cilvēks  - izpauž savu garastāvokli,  sajūtas, vēlmes ...
Tas ir skaisti un graciozi, kad šie instrumenti atspoguļo Tavu iekšējo sajūtu, pasaules redzējumu.. tas sniedz dzīvei baudījumu, tāpat, kā Garīgais aspekts palīdz izpaust domas, jūtas, emocijas apzinātākā un dziļākā plūsmā..


Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma