Meklē blogā

Atsauksme Maybelline Shine

Sveicieni šodienā

Būšu godīga, kā jau vienmēr.. Katru reizi, kad es ieraugu uz lūpu krāsām shine vai gloss, jebko tādu, kas man liek domāt, ka viņas ir ļoti mirdzošas ( wet )  mirdzumā es iedomājos par to, ka man viņas nepatiks. Lielākoties es pat negribu tādas izmēģināt, jo tāda veida lūpu krāsas man saistās ar vējainu laiku, matiem sejā, lūpu krāsu pa visu seju jo mati taču bija sejā!
 Es gan apzinos, ka daudzām sievietēm, arī manām draudzenēm tieši šādas mirdzošās lūpu krāsas liekās ļoti foršas un arī izskatās apbrīnojami sievišķīgi, kārdinoši un jutekliski.
Es vienmēr pieturos pie matētam vai īpaši noturīgām lūpu krāsām, par kurām man nav jādomā jebkādos laika apstākļos. Tomēr esmu novērojusi, ka šādas mitra efekta lūpu krāsas izskatās īpaši sievišķīgi, īpaši fotogrāfijās, kad vel izmanto izgaismotāju, lai izceltu lūpu kontūru.
Tāpēc es pieķēros pie jauno Maybelline Shine lūpu krāsu izmēģināšnas, protams, ka uzsāku ar spilgtāko 90 scarlet flame toni, lai saprastu kāda ir pigmentācija. Pigmentācija ir vidēja, bet tā neiesēžās lūpu rieviņās, drīzāk aizpilda tās, tāpēc pietiekami pigmenteta.

.



Pirmais, ko pamanīju Maybelline Shine lūpu krāsu formulā - viņas klājās kā sviests, tik mitrinošas un maigas, kaut arī nepaliek uz lūpu virsmas, drīzāk apžūst un saglabājot mitro mirdzumu paliek noturīgākas. Šis lūpu krāsas neaizpeld aiz lūpu līnijas, tāpēc neizmantoju lūpu zīmuli, neredzēju pēc tā nepieciešamību.
Sajūtu ziņā tā nav kārtējā peldošā , mirdzošā lūpu krāsa, tā ir lūpu krāsa kaut arī puscaurspīdīgu formulu,bet ar lielisku pigmentu, kas paliek uz lūpām.
Godīgi sakot šī lūpu krāsa mani  ļoti patīkami pārsteidza, tik ļoti, ka es  pārskatīšu šo savu ieradumu un nu jau biežāk lietošu viņu savos ikdienas grimos.
Ja mēs runājam par iepakojumu, tas šai sērijai ir īpaši sievišķīgs - rozā zelta iepakojums mirdzošai dienai, man kā visa spožā cienītājai liekas lieliski.

Lai lieliska diena!
Ilze

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma