Meklē blogā

Babe ziemas ķermeņa kopšana

Sveicieni šodienā

Ziemas ādas kopšanas rutīna nav iedomājama bez  barojošām tekstūrām, kuras lieliski rūpējās ar ādu, īpaši , kad termometra stabiņš rada ap nulli. Jau kādu laiku mani vēsā laika sabiedrotie ir BaBe produkti, dušas eļļa un roku krēms.
Babe dušas eļļa ir piemērota ļoti sausas, atopiskas, iekaisušas ādas kopšanai, kas nozīmē tikai to, ka manai ādai vajadzētu pietikt ar šo eļļu, tad nemaz neprasītos lietot ķermeņa krēmu.
 Tāpēc es ļāvos savam eksperimentam un testēju šo produktu, nelietojot ierasto ķermeņa krēmu pēc dušas rituāliem.
Babe dušas eļļas pH 5,5 , tās ir hipoalerģiskas, bez konservantiem un satur vairāk kā 40% mīkstinošo eļļu, omega 3,6 un 9 taukskābes, E vitamīnu, kurš palīdz atjaunot ādas mitruma līmeni.

Aktīvās sastāvdaļas:
Sojas eļļa - mīkstina un atjauno ādas taukslāni 40,00%
Inka-Inči eļļa - novērš ādas izžūšanu, palīdz saglabāt ādas dabīgo aizsargbarjeru 1,00%
E Vitamīns - atjaunojoša iedarbība 0,50%
Esmu lietojusi dažādas ķermeņa ziepju- eļļas, bet šī izceļas ar savu blīvo, barojošo darbību, neskatoties uz to, ka tā ir tik eļļaina, tā lieliski kopj un attīra ādu. Man patīk, ka nepieciešams pavisam mazs produkta daudzums, lai pilnvērtīgi nomazgātos. Esmu pamanījusi, ka daudz ērtāk ir neizmantot sūkli, bet gan uzklāt eļļu uz samitrinātas ādas. Pēc šīs dušas eļļas lietošanas man neprasās ķermeņa krēms, tāpēc uzskatu, ka arī ļoti sausas ādas īpašniecēm šis varētu būt īsts glābiņš.
Otrs mans rudens -ziemas perioda produkts ir roku krēms, ko izvēlos lietot uz nakti, jo tas ir pietiekami efektīvs, lai parūpētos par manu ādu. Kaut arī roku krēma tekstūra ir viegla, tomēr var sajust, ka tas ir paredzēts sausai ādai. Atjaunojoša un barojoša iedarbība pateicoties alantoīna un omega 3,6 un 9 taukskābēm.

Aktīvās sastāvdaļas:
Glicerīns - mitrinoša iedarbība 5,00%
Šī sviests - barojoša un mīkstinoša iedarbība 2,00%
Inka-Inči eļļa - novērš ādas izžūšanu, palīdz saglabāt ādas dabīgo aizsargbarjeru 0,50%
Alantoīns – dziedējoša iedarbība, novērš niezi 0,50%
Vitamīns E - antioksidants 0,20%
Kopumā sajūtas ir ļoti patīkamas, jo krēms  gan pabaro, gan mitrina ādu, nav pat nepieciešama vel treknāka tekstūra lai gūtu pietiekamu ādas atjaunošanu.

Lai lieliska diena
Ilze

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma