Meklē blogā

Atsauksme: Raiens Reinolds iesaka Loreal "Men Expert"

Sveicieni šodienā

Uzskatu, ka ir divu veidu sievietes, vienas necenšas pierunāt vīru, lai tie izmēģina jaunus produktus, jo saprot, ka tas ir kā cīnīties ar vējdzirnavām.  Arī es necenšos pierunāt, es vienkārši iedodu paziņojot, ka tagad tie būs viņa, klusībā cerot, ka tā vai tā izmēģinās. Protams, ka lielākoties tas arī notiek, tieši tāpēc es varēju uzrakstīt šo atsauksmi par Men Expert produktu sēriju, ne tikai no savas puses, bet arī vīra viedokli.





Raiens Reinolds ir kļuvis par L`Oreal jauno seju, iesakot arī Men Expert produktus, protams, ka man bija dubult interesanti, vai šie produkti patiks arī manam vīram.Protams, ka sākšu ar savu viedokli par iepakojumu, kurš man liekās ļoti simpātisks, tāds, kuru nav kauns ielikt kādā dāvaniņā.  Produktu aromāts piemērots visa vecuma vīriešiem, domāju, ka neapvainosies nedz vīrs, nedz vectēvs, ja atrādīs to savā dāvanu grozā.  Apzinos, ka ķermeņa un sejas kopšanas līdzekļi nav tā pati izcilākā dāvana, tomēr, bieži vien šādas praktiskas lietas ir vienas no tām, kuras noder.

Šajā kolekcijā ir vairāki produkti, tomēr man ( manam vīram) testēšanā nonāca vieni no ikdienā nepieciešamiem.

L'Oréal Paris Men Expert Hydra Energetic Shower Gel  - tas ir absolūts favorīts,  man patīk tās aromāts, bet vīru ļoti apmierina viss vienā koncepts.  Veido biezas, krēmveidīgas putas un aromāts ir  dievīgs, mazliet pēc kadiķiem un kaut kā svaiga.











Men Expert Thermic Resist Antiperspirant Spray, gan izsmidzināmā spreja veidā, gan rullīša antiperspiranta formā. Varu teikt, ka aromāts i ļoti svaigs, patīkams, vīrišķīgs, bet ne uzmācīgs.  Sola izturēt īpasi augstas temperatūras svārstības aizsargājot no nepatīkamā aromāta, kā arī svīšanas.
Pēc vīra vārdiem abi šie produkti ir vienlīdz efektīvi, tomēr viņam ērtāki ir rullīša veida antipersperanti.








L’Oréal Men Expert Hydra Energetic Daily Anti-Fatigue Moisturising Lotion sejas krēms, ko iemānīju vīram kā pēc skušanās losjonu! Krēma konsistence ir viegla, gel veida, sastāvs bagātināts ar C vitamīnu, antioksidantiem, mitrinošam sastāvdaļām. Cik esmu novērojusi, kopš viņš uzsāka lietot šo krēmu, āda izskatās mirdzošāka, veselīgāka, mazāk kairināta. Pēc tā es secinu, ka ir pietiekami efektīvs.

Kopumā varu teikt, ka manam vīram apmierināja visu produktu kvalitāte, ka arī efektivitāte. Noteikti iesaku!
p.s vai arī mēdzat "iemānīt" kopjošo sejas kosmētiku saviem dzīvesbiedriem?

Ar sveicieniem
Ilze

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma