Meklē blogā

Pārdomas "Jo Tu esi tā vērta"

"Sveicieni šodienā!" manas mīļās lasītajas..

Jūs droši vien neziniet, kāpēc es katrā savā ierakstā šadi jūs uzrunāju. Principā priekš manis  tas ir kā atgādinājums tam, ka man ir jāizbauda tieši šodiena, šis konkrētais mirklis. Tieši šī konkrētā diena ir mans atspēriena punkts, kurā es drīkstu būt par savu labāko versiju, ja vien tas sanāk. Es skaidri zinu, ka es cenšos, dažreiz tas vainagojās ar labiem rezultātiem, bet citreiz sanāk nokļūdīties un  "neizvilkt" līdz savam iedomātajam mērķu piepildījumam.
Tomēr būtiskākais ir pats darīšanas jautājums, jo tikai tā es izjūtu, ka diena ir pavadīta godam.
Šodiena tas ir pieejas punkts, kurā notiek visa burvība. Bieži vien daudzas lietas tiek atliktas uz rītdienu vai vēlāku laiku, tomēr tas mēdz klusītēm pazust no darāmo lietu saraksta. Tā "nomirst" daudzu labu ideju realizācija, kura varēja nest augļus, bieži tā ir bēgšana no darīšanas. Nesen esot Loreal prezentācijā es aizdomājos par viņu saukli "Jo Tu esi tā vērta"  manuprāt lielisks sauklis, kurš veicina pārdomas. Mēs paši un mūsu sabiedrība uzliek "birkas" kādam tev ir jābūt, lai būtu kaut kā vērtam. Es ticu, ka tā ir abu dzimumu pārstāvjiem, tomēr, es kā sieviete varu pateikt tikai savu skatījumu. Cilvēks var izdarīt ļoti daudz - piespiesties un sasniegt mērķus, tomēr gandarījums par šiem mērķiem ir tad, ja tie tiek sasniegti caur savu ceļu. Ejot cauri dzīves ceļam, mēs sievietes ar lielu prieku uzņemamies pienākumus, neapzināti esam savu zemapziņas impulsu vergi. Uzņemot ļoti daudz informāciju par to, kādam mums ir jābūt ieslēdzam sevi apburtā lokā.  Bieži vien pašas nemanām, kā cenšamies apliecināt savu vērtību - ģimenes, kolēģu un savās acīs. Visiem pienāk lūzuma punkts un  tiek saprasts, ka ir jābūt tik stiprai, lai kļūtu "vājai" un pieņemtu, ka nevar izdarīt visu un nav nemaz jāgrib piepildīt viss. Tieši šajā mirklī sajūti to, ka patiesi Esi tā vērta, ka tava dzīve ir  kā vērta ar visiem plusiem un mīnusiem. Tu esi tik stipra, lai piepildītu savus sapņus un ļautu sev pieņemt, ka Tava vērtība nav atkarīga no citu spriedumiem, vai uzspiestām ilūzijām. Tu esi tā vērta, lai sevi pieņemtu un turpinātu augt tajā virzienā, kur patiesi vēlies.
Es to rakstu, lai Tu neaizmirstu vērtības latiņu nosaki Tu pati,  neaizmirstot izvirzīt savus kritērijus, sev pasakot :"Jo es esmu tā vērta!"

Ilze

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma