Meklē blogā

Amway Nutrilite - mana pieredze ar vitamīniem

Sveicieni šodienā

Gluži kā es padalījos ar saviem jaunatklājumiem sadzīves ķīmijā tā vēlos padalīties ar pieredzi lietojot vitamīnus no Amway. Nav jau tā, ka pirmo reizi saskaros ar viņu vitamīniem, bet ir tādi, kurus pērku atkārtoti un tādi, kuri ir jaunumi, bet lietoti pietiekami ilgi ,lai man rastos kāds priekšstats. Kā atkārtotu produktu lietoju B vitamīnu grupu, ko rekomendēju pilnīgi visiem pavasara noguruma mazināšanai.
Vitamin B Plus NUTRILITE lielisks produkts, kurš dod papildus enerģiju

Izmantojot DUBULTAS IEDARBĪBAS TEHNOLOĢIJU, NUTRILITE™ Vitamin B Plus ir uztura bagātinātājs, kas piedāvā optimālu uzturvielu devu, kas satur B vitamīnus, lai atbalstītu normālu, enerģiju sniedzošu vielmaiņu un palīdzētu cīnīties ar nogurumu.
DUBULTAS IEDARBĪBAS TEHNOLOĢIJA apvieno tūlītēju un ilgstošu vielu šķīšanu vienā tabletē:
Tūlītējā iedarbība sniedz B12 un B2 vitamīnus.
Ilgstošā iedarbība sniedz vēl sešus B vitamīnus uz veselām astoņām stundām.
Šādā veidā visi astoņi svarīgie B VITAMĪNI ŠĶĪST ķermenī OPTIMĀLĀ LAIKĀ.

šim apgalvojumam es tiešām piekrītu, jo lietojot šo produktu izjūtu papildus enerģiju un labu sajūtu ķermenī kopumā, tāpēc domāju, ka iegādāšos arī trešo reizi.
Otrs produkts Mellenes ar Luteīnu NUTRILITE, kas pavisam nav jaunums, bet tā kā es pamanīju tā efektivitāti un spēju mazināt nogurušas acis, es to lietoju atkārtoti. Interesanti, ka pirms tam ļoti skeptiski skatījos uz vitamīniem, kas paredzēti tieši acu veselībai. Tomēr lietojot es sajutu, ka manas acis jūtas atpūtušās, kas priekš manis ir pietiekams rezultāts lai ieteiktu šo produktu arī saviem draugiem.

Tas, ka es periodiski dzeru kalciju jau ir ierasti, jo ņemot vērā, ka bieži noslinkoju ar D vitamīna dzeršanu un par to atceros tikai tad, kad katastrofāli uzmācās nogurums, sāk slāņoties nagi un izkrist mati. Lai  kalcijs uzsūktos organismā ir nepieciešams pietiekams D vitamīna daudzums, tā kā tas ir apburtais loks. Lietojot D vitamīnu cenšos uzņemt pietiekami daudz kalcija saturošo produktu, man jau liekas, ka es esmu pārvērtusies par biezpiena fanu, jo jūtu, kā tas prasās organismam. Tomēr lai kā arī es necenstos saprotu, ka kalcijs no ēdiena vienā porcijā var uzsūkties noteiktā procentuālā apjomā, tāpēc  tas ir jāēd regulāri vai tikpat regulāri jāpalīdz savam organismam ar kalcija preparātiem. Šobrīd lietoju kombinēto preparātu no Amway, kurš satur Ca+Mg+ D vitamīnu, tā optimāli palīdzot uzsūkties gan D vitamīnam, gan Kalcijam. Zinu, ka daudzi nedomā par kalcija trūkumu organismā, bet es uzskatu, ka tam vajadzētu pievērsties, jo osteoporozes risks ir viena no tām lietam, par kuru jādomā pirms vel tā ir iegūta. Īpaši uzsvaru liekot uz sievietēm, kuras ir stāvoklī vai plāno grūtniecību, kā arī jaunajām māmiņām, jo šajā periodā Ca visvairāk tie atdots bērnam, tāpēc nepieciešama paaugstināta kalcija deva.  Manas sajūtas lietojot šo kombinēto preparātu - es jūtos labi,  analīzēs pēc  divu mēnešu lietošanas var redzēt, ka lēnām paaugstinās D vitamīna līmenis, savukārt es šajā ziemā slimoju daudz mazāk. Uzskatu, ka tas ir pietiekams rādītājs lai turpinātu lietot šo preparātu.

Trešais produkts, kurš manā dzīvē kļūst periodiski aktuāls ir Dzelzs, šobrīd asins analizēs viņš ir normā, bet nezinu kādu visuma ciklu iespaidā viņš mēdz  kristies. Iespējams, ka pietiekami labi neuzsūcās no organisma, vai arī, es ikdienā ēdu pārāk maz gaļas, kaut arī man tā neliekās. Tā nu periodiski es lietoju dzels preparātus, bet bieži vien uz vakaru, kad nav dzerts Ca preparāts, jo viņus nevar kombinēt - savādāk tā ir vējā izmesta nauda, jo šie divi negrib absorbēties vienlaicīgi. Lai saprastu vai trūkst organismā dzelzs un vai tā rezerves ir pietiekamas ir iespējams veikt asinsanalīzi uz dzelzs rezervēm organismā. Ieteiktu to veikt, kad izjūti ilgstošu nespēku, viegli un bieži saaukstējies, tev mēdz būt reiboņi, galvas sāpes, strauji izkrīt mati - ja ir viena vai vairākas šādas pazīmes griezies pie ārsta. Par Amway dzelzs preparātu varu teikt visu to labāko, jo kā pēc asins analīžu rādījumiem tas darbojās un dzelzs līmenis ir lielisks.
Iron Folic Plus NUTRILITE izvēlējos lietot kombinēto preparātu ar folijskābi, kas labi mijiedarbojās ar sievišķajiem procesiem organismā, normalizējot arī hormonālos jautājumus. Kopumā lietojot visus šos vitamīnus varu teikt, ka jūtu ātru efektu, protams, tik cik tas vispār ir iespējams. Tieši tāpēc esmu pārliecināta, ka Amway Nutrilite produkti paliks kā mani favorīti.

Lai lieliska šodiena
Ilze

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma