Meklē blogā

Krāsas, vizāža, Es

Ilgi domāju, ar ko lai sāk šo blogu, patiesībā, tas ir mana hobija blogs, šobrīd mācos vizāžu, bet pašai vienmēŗ ir interesējušas un patikušas krāsas, to savienojumi, pludināšana un krāsu savienojumi, lai izpaustu savu nostāju, raksturu, to ko vēlos parādīt  pasaulei. Patiesībā es uzaugu starp krāsām, mākslu un teātri, tā bija mana bērnības vide, kas iesēja man šo mākslas graudu, ko izpaužu gan caur rotu darināšanu, gan caur vizāžu.
Es uzskatu, ka seja ir cilvēka nostājas vizītkarte, bet ja pa šo vizītkarti nerūpējās, caur to var saprast, ka cilvēks tieši ta arī jūtās pats pret sevi, apzināti vai neapzināti, bet tāds maiguma, mīļuma daudzums, kā no rīta  un vakarā sakopt savu seju un ķermeni ir vajadzīgs katram cilvēkam, tas dod veselīgu fokusu uz sevi, savu sievišķību un skaistumu.
Skaistums ir tāda enerģija un izpausme, kas piemīt visām sievietēm, bet ne visas to vēlās laist uz āru un parādīt, tāpēc ir labs veids kā to izdarīt- izmantojot kosmētiku izcelt sevi, ieraudzīt savu skaistumu.
Padomāsim pašas,  pieejot pie spoguļa ko tu īsti redzi? vai Tev patīk šis atspulgs? Ta vietā, lai meklētu defektus ieraugi to skaisto, kas ir Tev, nosauc to vārda skaļi un ļauj lai pozitīvās domas dara savu - sagatavo ceļu  uz sevis pieņemšanu.
Kaut arī man interesē vizāža, bet arī man interesē garīgums, dvēseles kvalitāšu attīstīšana,  mana pamata nodarbošanās ir ar to saistīta, tāpēc arī šo es redzu caur šādu garīgo prizmu,  jo pilnīgi viss ir vienots un atspoguļo viens otru, gan iekšējā pasaule, gan ārējā mijiedarbojās lai tu ieraudzītu to, kas tu esi, ar kādiem instrumentiem tu to dari, tas jau ir atkarīgs tikai no tevis pašas.
Dekoratīvā kosmētika tā ir instruments pirmām kārtām priekš Tevis pašas, nevis priekš citiem, jo pati nosaki kāds ir Tavs tēls un sajūtas, kuras Tu gribi izpaust šodien, šajā mirklī, šajā dienā, savā ziņā tā ir sievišķā pašanalīze, kas izpausta uz āru, dažreiz apzināti, bet dažreiz arī nē, tāpēc vienmēr var uzdot jautājumus, kāpēc tu dari to tā, bet ne savādāk...


Uz tikšanos, krāsās
Ilze

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma