Meklē blogā

Diena studijās & ēnas


Šodien bija kārtējā  teorētiskā & praktiskā nodarbībā uz kuru tomēr aizgāju, pāris dienas atpakaļ vel šaubījos, ka varēšu, jo biju noķērusi dīvainu acs iekaisumu ( saucās - neaizņemies starp-skropstu līnijas otiņu no citiem!!!!) , vienkārši sakot, viena acs bija mega liela un pietūkusi.. bet līdz šodienai tikai mazliet pietūkusi un tā es meistarojos, lai sanāktu vienādas un kaut cik tēmā:D
Patiesībā, man ļoti labi patīk tonis, šeit gan to ir grūtāk redzēt, bet tas ir matēti zilgani-pelēcīgs, dziļš un piesātināts.
Šodien gan acīm bāzi neliku, jo tā jau acis bija samocītas, tāpēc plakstiņi deva par sevi ziņu un ēnas kļuva tādas palietotas :) visā visumā šis tonis patīk, jāsadomā kur tādu sajaukt no man esošām, jo neesmu zilo ēnu fane, vairāk patik pelēkās un brūnās.
Tā nu Jums ir iespēja uzminēt kura ir mana slimā pietūkusī acs bet kura veselā :))

p.s  fonā turpinu gaidīt savus bronzerus & vaigu ēnas, īpaši gaidu  burgundy vaigu ēnas no Nars
šīs te ->
Rīgā nezināmu iemeslu dēļ šāds dziļš vīna tonis nav populārs vaigu ēnās, protams, ka var izmantot arī lūpu krāsu lai dabūtu sev vēlamo vaigu ēnu toni, bet man tomēr gribējās šādu līdzekli.

Ar sveicieniem
Ilze

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma