Meklē blogā

CIATE velvet manicure & jaunumi

 Ah un Oh.. paciņu svētki,  atnākuši sūtījumi, kurus gaidīju, gan no MUA veikala, gan arī no http://www.fragrancedirect.co.uk/  kas vienmēr priecē sirdi, protams, ka lielā priekā visu vajadzēja apčamdīt un pamēģināt, tā nu es pastaigāju ar vienu aci uzkrāsotu no vienas paletes, bet ar otru no otras, vienā priekā :)) BET ne par to šoreiz stāsts! parasti es neaizraujos ar nagu lakām, jo vienmēr tās palietoju pāris reizes un tad tās sāk krāties un aizņemt vietu, bet šoreiz nevarēju atturēties, jo ļoti patika ideja par samta nagiem!


 Tuvāk pieķēros foršajām nagu lakām CIATE velvet manicure protams, ka apzinos, ka tie ir izejamie nagi un ar tiem māju netīrīsi, tas man kļuva skaidrs jau pēc uzklāšanas, jo žūst samērā ilgi, šajā laikā  īpaši  uzmanīgi "jāuzvedas" pret nagiem, drošāka sajuta rodas pēc stundas, kad ir samērā droši  tos lietot :)

 + liels smuks iepakojums 13,5ml produkta, kas nāk kopā "luxurious crushed velvet " un otiņu tā izlīdzināšanai  SAITE UZ PRODUKTU TE  cena bija laba uz to brīdi kad pirku, šobrīd jau ir mazliet dārgāk.
Iepakojums ir visnotaļ acīm baudāms un skaists, kas manuprāt ir arī  pluss, kā ari funkcionāli tas ir ērts gan krāsošanai, gan apbēršanai ar samta putekļiem:)
- tas ka pie ikdienas darbībām ir jāuzmanās, ka ari, vel nav iziets gulēšanas tests ( nezinu kā jūs, bet es pa nakti dikti grozos, tāpēc ja vakarā esmu lakojusi nagus, nākamā dienā ir viss tas skaistums atstājis faltes uz nagiem!)
p.s par bilžu kvalitāti, apsolos, ka labošos un došu turpmāk bildēt vīram, kurš kā fotogrāfs, to veiks labāk  nekā es ar savu telefonu, tā kā drīzumā varat gaidīt kvalitatīvākas bildes:))

Uz saredzēšanos
Ilze

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma