Meklē blogā

ACID!! ACID - YES!! :)

Sveicieni ar krāšņo pavasari!!Tā vien gribās doties ārā un dzīvoties košajā, siltajā un visādi citādi foršajā pavasara saulītē, sirsnīgi un kārtīgi uzņemot D vitamīnu, izjūtot prieku un labsajūtu, par katru mirkli :)Šo skaisto dienu papildināja atnākusī paciņa!!!  Kas protams, pats par sevi jau ir bonuss, bet ši bija viena no tam, kuru es gaidīju īpaši centīgi, tapēc ka man patīk spilgtas krāsas, es tās mīlu un gribu visādos veidos integrēt savā makeup-ā 

Ir atnākusi ilgi gaidītā, tiešām ilgi, jo gaidīju vairāk par desmit darba dienām Sleek i-Divine acid palette 

Pigments labs, noturīgs, nebist, kā būtu gaidāms, bet bāze ir jāizmanto, lai krāsas būtu košākas. (domāju ka uz tumšas ādas izskatītos vel skaistāk!)

Pirku http://www.sleekmakeup.com/
Cena 11.99$ + tax
Kopējais vērtējums 9 no 10


Gribētos salīdzināt un izmēģināt arī Urban Decay Eletric paleti... cenu kategorijas šeit gan ir pilnīgi dažādas..
šeit ir redzami rezultāti uz manas sejas :)
lūpukrāsa no elizabeth arden pink vibrations  #49


Kā Jums meitenes? Esat jau uzdrīkstējušās un izmēģinājušas savus aktuālos neona toņus?
Ar sveicieniem 
Ilze




4 komentāri

  1. man patīk rezultāts - dikti feins. protams, ne ik dienas grims, bet tematiskam pasākumam - lieliski. pilnīgi sakārdināji ar to paleti :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ir forša un man nekož acīs ( man acis jutigas parasti )
      Nuu es esmu pietiekami "traka" lai arī ikdiena visu ko liktu uz sejas, bet man drīkst :D darbs atļauj :D vismaz klienti neko nesaka :)))))
      Galvenais uzdrīkstēties spēlēties ar krāsām, var jau mazliet kā akcentu, pēc darba ( ja darbs neļauj ) :))

      Dzēst
  2. Ai cik glīši,es arī sakāroju šo paleti tagad! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ļaujies kārdinājumam :) Ir forša un var izmantot , kā akcentus :)

      Dzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma