Meklē blogā

Bourjois, catrice & saules aptumsums

Sveikas meitenes!

Šodien ir saules aptumsums, tāpēc domāsim labas domas, ieliekot labas programmas uz nākamo periodu. Labs laiks lai vairotu savu skaistumu un krāšņumu, to var izdarīt sekojoši – uzraksti to, kas tev sevi visvairāk patīk, vizualizē kā tas, kļūst vel skaistāks, krāšņāks, kā tu gūsti tos rezultātus, kas tev ir visaktuālākie, svarīgi ir nelaist negatīvas domas un nosodījumu, ka var būt vel labāk.. vai ka nav pietiekami labi..

Bet, tagad, ķeršos klāt pie savas sajūsmas, nopirku un esmu sajūsmā par diviem produktiem, parasti drogas klāsts mani nesajūsmina.. reti kad var ko tāaadu foršu dabūt un iegūt, kā gribētos, bet ja sanāk, protams, ka ir prieks.

Mans vakardienas prieks ir Bourjois Maxi Delight bronzer #01 ( gaišai un vidēji tumsai ādai ) 10euro ( ar atlaidi)
Produkts 10/10  priekš manis J
Noturība – laba, nekairina ādu
Super, super produkts,  dēļ savas krēmīgās tekstūras, kaut ari ir pūderis, bet klājās vienkārši super, krēmīga, viegla sajūta, labi klājās ari uz kakla & dekoltē rajona! Super, super un vel reiz  super produkts, ar skaistu spīdumu, kas  man atgādina par Vidusjūras sauli, siltumu un 100% vasaru. Manuprāt priekš manis vislabākais pat labāks par Elizabeth Arden Color Intrigue Bronzing Powder Duo  un manu pēdējā laika favorītu l'oreal glam bronze, kurš man patika dēļ savas vieglās klāšanās un tā, ka nevarēju uzlikt pārāk daudz produkta uz sejas:D

Otrā super lietiņa, kas man pilnībā patik ir Catrice pure shine colour lip balm  #060 Go Flamingo Go! ( „jehh go go „ gribās piebalsot :D )
Produkta cena 5.19 euro – lēti, smuki, patīkama sajūta uz lūpām, kas liekas mitrinātas, bet tonis neiet nost ( mati nelīp klāt pie lūpām, man tā mēdz būt, jo esmu garu matu īpašniece, vējainā laikā tāpēc nelietoju lūpu balzāmus- spīdumus)
Noturība laba, kopumā produkta vērtējums 8/10

Tonis, kaut ari izskatās oranžs uz manām lūpām iegūst rozīgu nokrāsu, ar koraļļu apakštoni, kas ir ļoti skaists + smarža patīkama, mazliet pēc košļenes ( tie, kas atceras bērnību, bija tāda turbo košļene, nu, lūk, smarža tāda pati).


Lai pozitīva darba nedēļa!
Ilze

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma