Meklē blogā

Rimmel Apocalips #400 Big Bang & #401 Aurora lūpu laka

 Man patīk spēlēties ar krāsām, uznāk brīži, kad izvēlos lūpu krāsas lai akcentētu savu noskaņojumu, vai arī impulsīvi rodas vēlme pēc kāda nebijuša toņa, tad dodos medībās, kuras izklaidē mani gan procesa, gan iegūšanas brīdī. Manā redzes lokā ienāca šīs lūpu lakas, es uz dullo pasūtīju šis divas 220.lv veikala izpārdošanā, principā tas bija šāviens nezināmajā un ... man iepatikās ;)
Jau kādu brīdi gribējās izmetināt kādu lūpu laku, cik saprotu, galvenā "fīča" ir tajā, ka šis lakas ir gluži kā lūpu krāsas pēc piesātinājuma, bet konsistence kā spīdumam.
#400Big Bang

Es mīlu Rimmel produktus, kaut kā, jau iesākot ar viņu nagu lakām, kuras bija pirmās nagu lakas kuras lietoju un pirku par savu naudu pusaudžu gados, gan arī viņu tušas, kuras man nekož acīs un neveido liekas alerģijas, kas man kā diezgan alerģiskam cilvēkam ir svarīgi. Šīs firmas acu produkti man nav likuši vilties, tāpēc izvēlējos šos divus skaistuļus, ekstrēmās krāsās. Impulsīvs pirkums, bet tā jau mums sievietēm sanāk.

Produkts: Rimmel Apocalips #400 Big Bang & #401 Aurora 5.5ml katra.  Cik saprotu ir  sastopamas arī matētās lūpu lakas, bet es izvēlējos ar spīdumu, dēļ toņiem un tā, ka  matētās mēdz izcelt sausos pleķīšus uz lūpām un tās nevar pirkt "uz dullo" tomēr ir sākumā jāpamēģina. Iepakojums uzrunā, tāpat kā toņu nosaukumi, kuri man likās diezgan kosmiski

Plusi: Patīkama smarža - smaržo pēc mandeļu eļļas
Uz lūpām ir ļoti mitrinoša un patīkama sajūta
Klasisks aplikators, bet var uzklāt precīzi
Krāsas ekstrēmi pigmentētas ko varējāt manīt manā Instagramm konta video 
Loti komfortabla uz lūpām - nerada alerģijas
Gaumīgs iepakojums
#401Aurora

Mīnusi: Nav tik noturīga kā gribētos, kaut arī , es nekad neesmu likusi cerības uz jebkādu spīdumu un laku noturību. Padzert kafiju ar viņu var,  bez ēšanas nodzīvojās labi paris stundas, bet noēdās pakāpeniski, tāpēc ir pieņemams rezultāts.
Lūpu kontūras mēdz izplūst īpaši karstā laikā un ar taukainu ādu ;) ieteiktu lietot kontūrzīmuli, tad viss ok.

Kopumā vērtēju kā labu produktu dēļ pigmenta & cenas un mitrinošās sajūtas uz lūpām 8 no 10

Lai koši iečāpojam rudenī ! ;)

Ilze

1 komentārs

  1. Aurora izskatās pasakaini!
    Man arī ir Big Bang, kādu brīdi ļoti patika, bet tagad vairs sevišķi nelietoju, jo man tomēr nepatīk, ka tā ir domāta ''lūpu laka'' (es iedomājos, ka viņa nožūs un būs ilgnoturīga), bet drīzāk ir kā šķidrā lūpu krāsa..

    AtbildētDzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma