Meklē blogā

#LFHELLO BEAUTIFUL - MAY

Pagājušā mēneša LFbeautybox.. ok, es par viņu neuzrakstīju, bet saņēmos to izdarīt, tikai tāpēc, ka ir muļķīgi turēt kastīti acu priekšā, katru dienu pamosties ar sajūtu, ka vajadzētu padalīties un tad ļaut šai sajūtai pazust..

Šī kastīte man neizsauca gandrīz nekādas emocijas, vienīgais, kas man patiešām patika, noderēja un ko gribēju  ir The Wet Brush, skaista, ideāla ķemme, nu jau lielajā, vai kā es saku "mājas versijā" šo līdzi somiņā nestaipīsi, toties mājās ideāla ķemmīte, lai atšķetinātu  manus spurainos matus.
LF veikalā var nopirkt tik dažādas variācijas par šo ķemmi, manējā ir man piemērotā, mīļā violetā krāsiņā, tāpēc tas bija kastītes prieks.

Kastītes vilšanās bija divas  pirmā - Decleor hydra floral ml trinošs sejas krēms, protams, viņš ir interesants, kāpēc tad vilšanās?  Jo tur ir  5ml !! būtu vismaz pieturējušies pie LF labākajām tradīcijām un ielikuši 10ml, lai var kārtīgi saprast vai šis produkts man ir aktuāls vai nav īsti piemērots, izlietoju, bet tā arī gudrāka netiku.
Otrs ir Evelom 5ml paraudziņš ar kokvilnas drāniņu komplektā, nu labi, varbūt  man būtu jāpriecājas par drāniņu un jāignorē, ka iepriekš šajās kastēs šis produkts bija 30ml iepakojumos?

Neitrāli un viegli ieinteresētu man atstāja interesanta dizaina produkts, kur sejas krēms  no Ioma  7days rituel iepildīts tādās kā tabletīšu ( gluži kā  medicīniskās svecītes) iepakojumos, katrā 1ml, pieņemot, ka ar šo daudzumu pietiek lai uzklātu uz sejas  vienai dienai, izskatās intriģējošs dēļ iepakojuma, jācer, ka derēs un varēšu paķert to līdzi kādā ceļojumā, kaut gan ceļojumi nav tas laiks, lai testētu jaunus produktus.

Produkts, ko ir vērts izmēģināt un kurš ir veseli 10ml  no Ren Wake Wonderful Night-Time Facial krēms, maska ar skābītēm un enzīmiem, kas palīdz atjaunot sejas ādu, biju par šo produktu lasījusi un ļoti girbēju izmēģināt, labi, ka ir šāda iespēja :)  un ieinteresēja ari  Vichy LiftActiv  15ml sejas krēms, jo man no šī  zīmola ir sejas serums, par kuru man ir izveidojies stabils un pozitīvs viedoklis, tāpēc šo krēmu lietoju kopā ar serumu, jāsaka, ka šis krēmiņš ir trekns manai taukainai ādai, bet efekts ir patīkams.

Pēdējais produkts, kurš  izsauca vairāk neitrālas sajūtas Uniq One All In One Hair Treatment  kurš sola aizsargāt no saules stariem ar Uva filtriem, kā arī atšķetināt sapinkojušos matus, esot piemērots ikdienas lietošanai 9ml iepakojums ar spreju, noteikti izmēģināšu, bet vai skriešu to meklēt, nezinu gan!
+ patīkams bonuss žurnāliņš, ko palasīt pie tējas tases.

Kopumā rakstot saprotu, ka kastīte bija diezgan normāla, ja neskaita tos divus mikro - paraudziņus, netīšām, automātiski ir pasūtijusies arī šī mēneša kastīte, laikam būs jānoņem no automātiskās apmaksas, esmu nogurusi no LF kastītēm.

Lai forši!

Ilzux

1 komentārs

  1. Man šī kastīte patika, jo priecājos par vichy (anti age, tāpēc labi, ka tikai 15ml, kas pietiks mēnesim vairāk kā profilaksei; kā arī ka beidzot liek arī aptieku kopjošo), ķemmi (bet jau tagad varu pateikt, ka mazā tomēr ir foršāka - labākā ķemme, kāda man vispār ir bijusi) un ren (daudz labu atsauksmju).
    Par decleor runājot, gribēju krēmu, bet man tika eļļa (bail pat klāt virsū)

    AtbildētDzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma