Meklē blogā

Iepazīstoties ar Dr. Hauschka /Clarifying Face Care Kit

Pirms kāda laika guvu iespēju iepazīties ar Dr. Hauschka kopjošo kosmētiku, kā arī  filosofiju, kuru pavada ādas kopšanu. Jāsaka, ka esmu interesējusies par šo zīmolu jau kādu laiku iepriekš, tomēr, nebija bijusi iespēja iepazīties ar produktiem, šobrīd brīnos, kāpēc neiepazinu to ātrāk, bet nu par visu pēc kārtas.

Interesantais šajos produktos, protams, jāpiemin, ka tā ir augstas kvalitātes Eko kosmētika no Vācijas, bet domāju, ka to jau mēs visi vairāk vai mazāk esam dzirdējuši.
Interesantā iezīme šim Organiskās kosmētikas zīmolam ir tas, ka sejas āda, ķermeņa āda un cilvēks, tiek uztverts kā vienots veselums, kopums, kuru veido ne tikai fiziskie/ fizioloģiskie procesi, bet arī emociju pasaule, iekšējās un ārējās pasaules mijiedarbība.
Jāpiemin, ka tas vairāk vai mazāk saskan ar manu dzīves redzējumu, jo apzinos, ka mūsu emocijas ietekmē mūsu attieksmi pret sevi -> savukārt attieksme jau liek mums rīkoties vai tas ir labvēlīgi organismam vai nē, tas atkarīgs no mums pašiem.
Interesantā un daudz atšķirīgākā iezīme ir ādas kopšanas principi, gan Dienā/ Attīrīt- Tonizēt-Aizsargāt/   gan Naktī /Attīrīt-Tonizēt-Vitalizēt/, pieņemot , ka mūsu āda izdzīvo divas dzīves, gluži kā mēs, kad dodamies pie miera, tas tiek respektēts un ļaujot ādai sevi atjaunot, mēs ļaujam tai atpūsties lietojot vieglus līdzekļus- serumus, kuri nesatur eļļas.
Šis punkts man likās ļoti interesants, bet jāpiemin, ka izmēģinot  nelietot treknos krēmus, mana āda sajutās ļoti komfortabli, kā arī nākamā rītā tā izskatījās svaigāka, jaunavīgāka.

Proces liekas divtik relaksējošs, jo netiek izmantotas klasiskās velkošās produktu uzkalšanas kustības, bet gan liegais pieskāriens ar plaukstu, kas manuprāt ir veselīgākas ādai, neradot lieku berzi un sejas ādas staipīšanu, tas ir ieradums, kuru esmu paņēmusi līdzi arī pēc šī konkrēta sākuma komplekta izlietošanas.
Dr. Hauschka Clarifying Face Care Kit,  kurš sastāv  septiņiem mini produktiem:

Cleansing cream/Attīrošs krēms 10ml
Clarifying toner/Attīrošs toniks 10ml
Clarifying Day oil/Normalizējoša dienas eļļa 5ml
Clarifying steam bath/ Piedeva sejas tvaika vannām 10ml
Revitalising mask /Atjaunojoša maska 5ml
Melisa Day Cream/Dienas krēms ar melisu 5ml
Clarifying clay mask/Attīroša mālu maska 10g

Ļaušos savām sajutām  par pašiem produktiem,  sāku ar  sejas attīrīšanu, izmantojot attīrošo krēmu, kuru gan ar tādām pašām kustībām ( ja esat bijušas medus masāžā jūs zināsit par ko ir runa, kad plaukstas tiek atrautas no ādas, bet nekas netiek  pārmērīgi berzēts)  gluži šādā veidā atbrīvoju savu ādu no atmirušajām šūnām. Ļoti interesanti ir tas, ka šāds veids palīdz atbrīvoties no liekā ādas slānīša, bet netraumē ādas virsējo slāni, kurš vel nav gatavs atdalīties, tiek ievērots ādas 28 dienu atjaunošanās cikls, pēc šis procedūras noskaloju sejas ādu, tonizēju to un uzklāju līdzsvarojošo eļļu, pilnībā pietika ar 3~ pilieniem, lai ādas tiktu pabarota/ aizsargāta.
Man kā taukainas ādas īpašniecei tomēr patīk lietot sejas eļļas, bieži gan veidojās dažādi izsitumi, tomēr no šis eļļiņas neko tādu nenovēroju.
Kad ķēros klāt sejas attīrīšanai  un siltai poru atverošai sejas ādas tvaicēšanai sajutos kā bērnība, kad dažādu tējiņu uzlējumi bija jāelpo sakustēšanās laikā. Patīkama procedūra,  kura relaksē arī prātu, ļaujot koncentrēties uz lieko, tikko manāmo zālīšu aromātu. Pēc šis procedūras  uzklāju mālu masku- atjaucu to ar ūdeni, kurai pievienoju pāris pilītes eļļiņu, jo esmu ieradusi lietot mālu maskas šādā formā. Šī maska mani pārsteidza ar aromātu, ko aizguvusi no burvju lazdas un kreses, kuru ir sastāvā, tā mālu maskas putriņa bija viegli iezaļgana.( sakalstot uzvedās gluži kā mālu maska, tikai tik ļoti nesavilka sejas ādu).
Pēc mālu maskas sejas āda ir jūtami tīrāka, svaigāka, īstais laiks lai uzklātu  nākamo sejas sejas masku  un atjaunotu/vitalizētu ādu. Sejas maska, gluži kā visi Dr.Hauschka produkti ir ar izteiktu, augu aromātu, man ļoti patīk, jo es esmu cilvēks, kam patīk dažādi zālīšu aromāti. Šī sejas maska uzvedās mazliet savādāk, liekās, ka āda to bija ļoti gaidījusi, jo viņa gluži vai sasūcās ādā, tomēr radīja tādu matējošu efektu, pēc 15 min notīrīju to ar siltu mikro-šķiedras dvielīti. Uzklāju toniku un  fantastisko Melisas krēmu. Esmu pilnīgā sajūsmā par melisas krēmu, viņa smarža ir vienkārši dievīga, burvīgs produkts, kuru gribētos lietot ikdienā + kombinējot ar eļļu,  mana jutīgā, bet taukainā āda  kļuva mazāk  taukaina, to pamanīja ari manas draudzenes, jautājot vai esmu ko mainījusi kosmētikas izvēlē.

Šāda ir mana pieredze! Ceru, ka noderēja.
Uzskatu, ka šāda veida sākuma komplektiņi ir ļoti noderīgi,  cik es lasīju, tie ir pieejami dažādiem ādas tipiem, mans bija tieši taukainai, jutīgai ādai.
Daudz interesantu rakstu un materiālu par šo zīmolu atradu Biotēkas lapā  http://www.bioteka.lv/zimoli/kosmetika/drhauschka

Iespēja iegādāties: Stockmann / Bioteka un interneta plašumos ;)

Lai skaista diena!
Ilze


Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma