Meklē blogā

L'Oréal Color Riche La Palette Lips #Nude

Čaviņ, meitenes!

Es esmu no tām sievietēm, kuras nēsā lielu somu, kurā ir viss sākot no zobu diega, beidzot ar pārīti vai pat vairāk lūpu krāsām, spīdumiem, katram dzīves gadījumam :) Protams,  es vēlos optimizēt savu somu un nestaipīt līdzi miljons lietu, kuras, starp citu  ir smagas.

Šāda palete ir īsts zelts, jo sevī savieto pāris lūpu krāsas un spogulīti, kas ir gana labs, lai to lietotu ikdienas vajadzībām.
Interesanti redzēt šādas lūpu krāsu paletītes arī  iekš "Drogu" veikalu klāsta, ja  iepriekš šāda veida paletes bija sastopamas  tikai profesionālās kosmētikas zīmoliem, tad beidzot  šis lūpu paletes ienāk ari plaša patēriņa tirgus apritē, kas ir iepriecinoši.
Attēlā atainoti toņi no kreisās uz labo, pirmajā bildē  pirmie četri toņi, nākamajā atlikušie divi.

Sākšu ar to, ka  man patīk kā LOreal ir radījis šo pleti, viennozīmīgi ir pluss - labas kvalitātes spogulis, laba otiņa ar kuru ir iespējams gan pienācīgi paņemt produktu, gan uzklāt uz lūpām. Runājot par noturību - tā atšķiras katram tonim, bet kopumā lūpu krāsu kvalitāte ir laba, ļoti  līdzīga, kā visām L`Oreal lūpu krāsām, tāpēc, ja tu esi šo lūpu krāsu cienītāja , tad noteikti  šī palete tev iedzīvosies somiņa, vai uz kosmētikas galdiņa. Uz manām lūpa pats gaišākais tonis varēja būt pigmentētāks, bet tā, kopumā ir labi. Noēdās no lūpām vienmērīgi, nēsājot ļoti komfortablas, nav sausuma sajūtas.
Latvijā paleti piedāvā divos toņos #red un #nude.

Ko es vēlētos - vairāk krāsu, man patīk, ka ir divi klasiskie varianti, viena sarkanos toņos, bet otra nude, tūkst vel trešās, kurā būtu violetie un citi mazliet trakie pustoņi, kuri man tik ļoti iet pie sirds. Skatījos, ka ASV ir šāda veida paletīte, žēl, ka tā neatnāca līdz mums.

Pievienotajā attēlā  no kreisās uz labo toņi sākot no pirmā no augšas paletē
Kam šī palete ir noderīga?
Tiem, kuri nav atraduši savu  Nude vai Red toni.
Tiem, kuri ir šo toņu fanāti, bet  grib radīt savu unikālo toni, sajaucot un pielāgojot to savām vajadzībām.
Tiem, kuriem patīk nēsāt līdzi vismaz sešas vienādas lūpu krāsas, bet  neapkrauties ar lieku smagumu.
Tiem, kuri grib kādam uzdāvināt produktu, kuru viņa noteikti lietos ( veselas sešas iespējas trāpīt uz pareizo toni! )
Tiem, kuri grib veidot ombre no dažādiem sārtiem vai brūnganiem pustoņiem.
Tiem, kuri grib  izveidot savu unikālo lūpu krāsas toni.

Vai man patika? 
Viennozīmīgi ka jā, jo priekš manis tā ir Nude lūpu krāsu apgūšanas pieredze, ikdienā lietoju vai nu tumšos  violetos, vai spilgtos sarkanos toņus, šāda neitrālāka versija priekš manis ir kas pilnīgi jauns.
Mīļākais paletes tonis?
Pēdējais, klasiski brūnais un trešais no apakšas, ar mazliet violeto apakštoni, nu ko, tumšie toņi ir mana komforta zona.

Lai forša diena!
Ilze 

*testa produkts


Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma