Meklē blogā

Duelis - Ziepes kosmētikas otu tīrīšanai

čaviņ, meitenes!

Nezinu, kā ir jums, bet man ir produkti, kuri ir mani favorīti, bet par tiem kaut kā piemirstās pastāstīt , jo tie ir un  vienkārši ir labi un noderīgi produkti kuri jau ir kļuvuši par ikdienas rutīnu, tomēr, saņēmos padalīties jo uzskatu, ka tas var noderēt un atvieglot ikdienas rutīnu, īpaši, ja esat tādas pašas kosmētikas cienītājas kāda esmu es!
Ja esat  tuvākā saskarsmē ar  dekoratīvo kosmētiku tad viens no svarīgākajiem produktiem kuru ir vērts lietot, lai atvieglotu savu otu / sūkļu mazgāšanas rutīnu - tās ir piemērotas ziepītes/ līdzeklis, ar kuru izmazgāt acu vai sejas otas. 
Izvēlējos šis  divas ziepītes, kuras ir gana populāras lai savā starpā cīnītos un ieņemtu favorīta cienīgu pirmo vietu.


Beauty Blender BlenderCleanser Solid ziepītes, tās  veido - stingras putas, kas tiešām labi, ļoti labi attīra sūkļus, tomēr , jāsaka ka ar acu un sejas otām tiek galā viduvēji. Priekš tā ir nepieciešama atkārtota mazgāšana, kura ātri liek ziepītēm iztērēties, kā rezultātā tās atstāšu tikai  sūkļu mazgāšanai. 
Piemīt interesants aromāts, tādas kā izskaņas no lavandas aromāta pēdējām notīm, kuras gan man ļoti atgādina veļas ziepju aromātu, kuru jutu bērnībā.  Attīrītie sūklīši ir ļoti tīri, svaigi un lieliski atbrīvoti  no tonālo līdzekļu paliekām. Ļoti žēl, ka produkts ir tikai 28gr, kas ir samērā maz, ja tas domāts lietošanai mājas apstākļos, tomēr ļoti ērti, ja izvēlies to ņemt līdzi garākā ceļojumā, kurā draudzīgi ziepītēm sekos arī slavenais Beauty Blender sūklis.

Interneta veikalos nopērkamas no 12 - 19 euro, bet izdevīgāk pirkt komplektā ar BB sūkli ( ap 25euro), manīju šādus komplektus iekš Stockmann

Douglas zīmola zepītes/ Brush Soap /  piemērotas gan  sintētisko sariņu attīrīšanai, gan dabisko / 100gr kuru lielākais pluss  ir kasīte, kuru ir iespējams skaisti novietot vannas istabā  uz plauktiņa un tas neviens no mājiniekiem negribēs izmantot kā roku ziepes. 
Otrais lielais pluss tā ir kvalitāte -  perfekti tiek galā ar  acu un sejas otām, no kurām  lieliski atmazgā ne tikai pūderveida produktus, bet arī tonālo līdzekli, korektoru utt. 
Labi tiek galā ar sūklīšiem, tomēr,  jāsaka  vislabāk tomēr  piemērotas otu mazgāšanai. Cena vidēji draudzīga, bet  ļoti ekonomiskas, tieši tādēļ  uzskatu, ka atmaksājās. Lietoju jau gadu, bet vel nav beigušās un neiet pat ne uz to pusi, kaut gan otas mazgāju bieži, ļoti ekonomiskas.  Smaržo pēc citrusiem, bet smarža ilgi nesaglabājās otās, kas ir liels pluss, vismaz priekš manis. 

Cena veikalā ap 8euro ( pirku pasen, īsti neatceros precīzu cenu)

Vai ir trešais variants?  Tāds vienmēr ir -  parastās, klasiskās ziepes, vai sejas ziepes, matu šampūni arī lieliski noder īpaši  dabisko sariņu attīrīšanā, tomēr, jāsaka, ka šīs ziepītes ir daudz ērtāks , ātrāks veids, kā attīrīt savus kosmētiskos palīgus- otas un sūkļus.

Kā pašas attīrat savas otas/ sūkļus? Ir izveidojušies kādi favorīti ,kurus ieteiktu man notestēt?

Lai forša diena!
Ilze

4 komentāri

  1. Man arī komplektā pie BeautyBlendera bija šīs ziepītes, teikšu, ka man ļoti labi iztīrija gan pašu sūklīti, gan arī ziepītes . Man arī ļoti ātri beidzās. Es tev ieteiktu iegādāties MAC otiņu tīrāmo, tas gan ir šķidrā veidā, bet tīra tikpat labi, vismaz priekš manām ecotools un Real Techniques otām. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Par Mac ir dzirdētas labas atsauksmes, būs jāsaņemas un jāiegādājas ;)

      Dzēst
  2. Iepriekš otu tīrīšanai lietoju dušas želejas, kuru smarža jau apnikusi, bet kad saņēmu beauty blender ziepītes esmu pārgājusi uz tām. ļoti ērtas ceļošanai, arī uz plauktiņa aizņem maz vietas un manuprāt galvenais pluss, ka putas ātri izmazgājas no sūkļa, jo ar dušas želejas ziepju paliekām es ilgi čammājos, bet ar speciālajām ziepēm uzreiz redzams, kam tās paredzētas :)
    Atklāti sakot, diez vai iegādāšos pati vēlreiz tīri cenas dēļ, bet pagaidām ir prieks lietot.

    AtbildētDzēst
  3. Man ļoti patīk tās Douglas ziepītes. Tieši kā Tu saki, otiņu mazgāšanai. Manam sūklim kaut kā labāk der tās Beauty Blender šķidrās, jo spēj izvilkt visus tonālā krēma pleķus laukā. :)

    AtbildētDzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma