Meklē blogā

Drogas Top 5 Marts

Sveicieni šodienā!

Jau kādu laiciņu es domāju par to, par ko vēlos ar jums parunāt, ko gribu parādīt un izstāstīt, jaunumi ir daudz un dažādi, visi vienlīdz interesanti. Tāpēc es iedomājos, ka varbūt jums patiks šāda jauna atsauksmju sadaļa, kur es katru mēnesi veidošu Top 5 ar manuprāt interesantākajiem Drogu produktiem. Veikals Drogas ir tā vieta, kur mēs iegriežamies visbiežāk, ja ne pēc dekoratīvās kosmētikas, tad vismaz pēc sadzīves precēm, svecēm, salvetēm vai pat pēc kāda kožļeņu iepakojuma vai konfektēm.


Lieliski produkti, kurus izvēlējos biežāk nekā citus, par kuriem man gribējās padalīties, parunāt par to, kāpēc tieši šie produkti iekrita man sirdī.


Viens no interesantākajiem un vērtīgākajiem ādas kopšanas produktiem, kuru esmu izmēģinājusi no Drogu klāsta ir  barnangen ķermeņa krēms. Vienkārši burvīgs, biezs, krēmīgs ķermeņa sviestkrēms, kurš neskatoties uz savu biezo un pat trekno tekstūru ideāli uzsūcās - padarot ādu maigu un pieskārienam patīkamu.
Sastāvā ir ši sviests, kā arī kopumā redzu ļoti labu sastāvu, kas tiešām sniedz ādai nepieciešamo barošanu īpaši šādos laika apstākļos.
Lietoju gan dušas gelu, gan arī losjonu, bet tieši krēms izpelnījās fantastiski augstu novērtējumu manā kosmētikas kolekcijā.

Loreal x Balmain  lūpu krāsa 11 tonī legend  vienkārši laba, klasiska lūpu krāsas formula, kura ir ērta nēsāšanā un pats tonis ir tik neparasts ka ir izpelnījies manu uzmanību. Uzskatu, ka Loreal lūpu krāsu formulas ir ļoti komfortablas, cenu kategorija baudāma un šī jaunā kolekcija kopumā ir svaiga vēsma, no kuras paņemt ko skaistu, interesantu, lai sevi iepriecinātu pēc garās ziemas.

Mitomo sejas maskas, kuras ir tik lieliskas, ka par tām var runāt ļoti daudz! Svarīgi piefiksēt, ka galvenais šo masku pluss tā ir efektivitāte, kura sevi apliecinājusi ar katru izlietoto maskas iepakojumu. Liels prieks, ka beidzot tās ir kļuvušas vel pieejamākas un atrodas Drogu plauktos. Ja vel neesat saskārušās ar šim draniņ- maskām, tad noteikti iesaku. No pilnīgi visām izmēģinātajām ( tās nav mazums) es esmu izjutusi mitrinošu efektu, kas saglabājās divas dienas padarot ādu zīdaini maigu un atpūtušos. Katrai maskai ir savi bonusa efekti tādi kā - attīrošs, nostiprinošs, anti age utt.

Jaunais MaxFactor Healthy skin harmony tonālais krēms ar spf 20 šajā periodā ir tas, kas man īpaši aktuāls  tāpēc, ka viņam kā jau daudziem MaxFactor  produktiem ir patīkama, viegla tekstūra, kas lieliski mitrina sejas ādu. Lieliski sadarbojās ar citiem kosmētikas līdzekļiem un pats galvenais - nekādu aizsprostotu poru vai pūtīšu, kad lietoju šo tonālo krēmu.

 MaxFactor Healthy skin harmony tekstūra ir ļoti viegla, sedzamība viegla līdz vidēja, bet neskatoties uz to - labi klajās  gan ar sūkli, pirkstiem vai otu. Piemērots tonālais līdzeklis ja āda ir kombinēta, normāla, viegls svaigas, mirdzošas, veselīgas ādas efekts šajā apkures sezonā mana āda ir kļuvusi diezgan sausa - nēsājās burvīgi, noteikti iesaku normālas, kombinētas ādas īpašniecēm.

Viens no produktiem, kurš ienāca Drogu veikalu plauktos radot diezgan lielu ažiotāžu,jo sevī satur jūras spēku - unikālus aļģu kompleksus, kuri atjauno matus.  Schwarzkopf Beology matu kopšanas sērijas ne tikai pievilcīgā dizainā, bet arī labu sastāvu un efektu sološas, kā arī zīmols Schwarzkopf reti kad pieviļ savā kvalitātē. Trīs dažādas sērijas, bet manu uzmanību saistīja Schwarzkopf Beology rozā sērija, kas piemērota bojātiem matiem. Mani mati nav tik bojāti, kā iepriekš, bet matu gali ir katastrofāli - tiem vienmēr ir nepieciešama kārtīga balzāma deva un protams, ka matu eļļa, kā noslēdzošais matu kopšanas posms.  Lietojot  Schwarzkopf Beology produkti likās tik patīkami, kaut arī,  tie ir pārāk efektīvi un tos atdāvināšu savai draudzenei kurai ir krāsoti, bojāti mati - tā ir šo produktu tiešā mērķauditorija. Es to spriežu pēc saviem matu galiem, kuri izskatās burvīgi pēc matu šampūna+ balzāma un divfāžu seruma lietošanas.  Uzskatu, ka šis ir viens no tiem produktiem, kuru  vari lietot  pat ja tev ir vidēji bojāti mati, kā man tikai aizvietojot šampūnu ar kādu  mazliet  mazāk barojošu produktu.

Šādi ir mani Top 5 produkti, kādi ir jūsu labākie Drogu atklājumi?
 Vai ir interese pēc šādas rakstu sērijas?

Lai jauka šī diena
Ilze


3 komentāri

  1. Baigi forša tēma! Man arī bija doma veidot kaut ko līdzīgu, bet tu biji pirmā :D
    Barnangen ķermeņa krēms man arī ļoti patīk :) L'oreal lūpenēm gan neciešu to aromātu :(

    AtbildētDzēst
  2. Es vēlētos uzzināt, kāda cena ir Barnangen ķermeņa krēmam! Paldies!

    AtbildētDzēst
  3. Mmmm, mani no šī ķermeņa krēma atturēja tas, ka sastāvā, ja nemaldos, bija parabēni:(.

    AtbildētDzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma