Meklē blogā

Dzintars Spa Premium atjaunotā sērija


Sveicieni šodienā

Šādā siltā, saulainā laikā ļoti patīkami ir ļauties sevis lutināšanai un kopšanai ar labiem, kvalitatīviem produktiem. Īpaši manā plauktiņā labi iedzīvojušies ir Dzintars Spa Premimum produkti, kuriem pavisam nesen atjaunoja dizainu padarot to īpaši vasarīgu, sulīgu un krāsainu. Spa Premium produkti ir vieni no tiem, kuri man patīk un kurus es lietoju jau no pirmsākumiem, kad tika izlaista šī jaunā sērija, toreiz vel vecajā iepakojumā. Dzintars Spa Premium ir produkti pie kuriem ir vēlme atgriezties,jo tie veicina pozitīvu sajūtu baudījumu, katru reizi, kad tie tiek lietoti.

Produkti SPA Premium izgatavoti uz dabisku izejvielu bāzes, izmantojot jaunākās inovatīvās zināšanas un tehnoloģijas, kas paredzētas cilvēka skaistuma atjaunošanai un iedarbībai uz viņa maņu orgāniem – redzi, ožu, garšu, tausti. Visu sērijas produktu pamatā ir plašs klāsts dabisku augu izcelsmes ekstraktu, kas izgatavoti izmantojot pašas saudzīgākās tehnoloģijas, tā saglabājot augu vērtīgās īpašības.
Produkta sastāvā līdz 99% dabiskas izcelsmes izejvielu!

Pilnībā piekrītu tam, ka šie produkti kaut arī dabiski, tie ideāli kopj gan ķermeni, gan matus! Lielisks sasniegums un prieks, ka šis ir Latvijā radīts produkts.
Kas atšķiras?
Tie ir trīs dažādi aromāti, kuri ir gan uzmundrinoši, gan saldi - domāju, ka šie produkti atradīs savus īpašniekus, jo aromāti ir dabiski, piesātināti, bet  ne pārmērīgi uzstājīgi savā aromātā. Šajos produktos ir atrasts lieliskais līdzsvars starp aromātu un iedarbīgu kosmētisku produktu. Kā interesantu faktu varu minēt to, ka šie produkti nav rūgti - nav jau tā, ka es viņus speciāli esmu garšojusi, bet sasmērējoties ar ķermeņa sviestu, netīšām pieskāros lūpām - domāju, ka būs ierastā, rūgtā garša, ka jau vairākumam ķermeņa produktu, bet tā nebija. Principā tas mani pārliecināja, ka produkti tiešām ir pietiekami dabiski, lai es tos ieteiktu visiem. Principā, manas draudzenes jau zin, ka man patīk šī sērija, jo arī viņas esmu pieradinājusi  iegriezties Dzintars veikalā, izmēģināt un iegādāties kādu no  produktiem. Jūs jau mani zināt ( es tā ceru, ja jau lasāt manu blogu) es vienmēr iesaku tikai tos produktus kuri darbojās priekš manis.

Matu šampūns ir diezgan universāls,  labi puto, maigi attīra matus un galvas ādu, bet matu balzāms-maska vairāk būs piemērots sausiem, krāsotiem un bojātiem matiem.
Dušas želejai piemīt patīkama salda, atsvaidzinoša smarža un tā lieliski attīra ādu, ļoti maigi - neradot liekus kairinājumus, bet ietinot tevi putu mākonītī. Pēc dušas ir sajūta, ka āda ir ne tikai attīrīta, bet arī mitrināta, zīdaini maiga.

Ķermeņa sviests ir lielisks produkts, kurš papildināts ar vērtīgām eļļām( Satur dabisko kakao sviestu un jojobas, kokosa un makadāmijas dabiskās eļļas), kuras baro un vitalizē ķermeņa ādu, liekot tai kļūt skaistai un zīdainai. Sulīgā persika aromāts ir lielisks, lai uzsāktu dienu sniedzot savām maņām īstu baudījumu, jo tas ir salds, sulīgs aromāts, bet bez ķīmiskas smaržu nots.

Secinājums ir tāds, ka es noteikti iesaku izmēģināt šos produktus, to kvalitāte ir ļoti laba, tie ir ražoti Latvijā un jā, man patīk šis krāsainais iepakojums, tā kā vizuālais baudījums neizpaliek.
To ko es gribētu ir lai atjaunotā iepakojuma atgriežas fantastiskās ķermeņa eļļas, kuru gan esmu iepirkusi ar rezervīti, jo tā tiešām patīk. Domāju, ka ķermeņa skrubis būtu vel viens no produktiem, kurš noteikti atrastos manā kosmētikas plauktiņā, ja viņš tiktu izlaists šajā Dzintars Spa Premium sērijā. 
To ka Dzintars produkti ir iegādājami online jūs gan jau zinājāt, ja nē tad šeit ir viņu mājas lapa
https://dzintars.com/lv

Vai Jums patīk šie produkti? Man ļoti gribētos ķermeņa skrubi ar kādu no Dzintars Spa Premium produktiem- kā Jums?


Lai burvīga diena
Ilze

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma