Meklē blogā

Atsauksme: Vichy Mineral 89

Sveicieni šodienā!

Ādas mitrināšana ir obligāts nosacījums visiem ādas tipiem, īpaši jau taukainai ādai, kurai bieži vien iztrūkst mitruma -tā pastiprinot tās taukošanos. Kā palīgu es izmantoju ne tikai pietiekamu ūdens daudzuma uzņemšanu ( cenšos!) bet arī mitrinošos krēmus, serumus.  Vasarai piemērotāks un komfortablāks ir serums, jo tas daudz ātrāk uzsūcās neveidojot lieku lipīgumu uz sejas. Gribēju gan  atgādināt, ka pēc seruma ir jāliek krēms, jo serums, kā ierasti veic vienu no funkcijām, bet krēms sniedz arī aizsargfunkciju, kā arī, pabaro ādu piemērotā apjomā.
Esmu pamanījusi, ka kādreiz uzklāju lielāku daudzumu krēma un tad brīnījos, ka tas rada pārmērīgi barojošu un lipīgu noskaņu, bet kopš sapratu, ka krēmu vajag ļoti maz - šī problēma atrisinājās. Jums  ir bijis līdzīgi? Es kaut kā biju iedomājusies, ka krēms ir jāklāj bagātīgi, bet iespējams, ka tas tādēļ, ka nepiemēroju uzklāšanu savam taukainajam ādas tipam. Pirms ļoti ilga laika, es sāku testēt Vichy Mineral 89 un esmu izlietojusi jau visu iepakojumu.
Pirmo reizi Vichy Laboratorijas ir pārveidojuši Vichy termālo ūdeni ādu kopjošā produktā, savienojot to ar hialuronskābi un dažiem nepieciešamajiem ingredientiem, izveidojot minimālu un efektīvu formulu. Tas stiprina ādas aizsargbarjeru un padara to izturīgāku pret ārējās vides agresoriem.
24 stundu mitrinošais sastāvs var tikt piemērots ikvienai sejas kopšanas rutīnai un sniedz ādai tās ikdienas spēka devu.
Hipoalerģiska formula, nesatur silikonu, parabenus, spirtu, smaržvielas, krāsvielas. Mineral 89 sastāvā ir tikai 11 sastāvdaļas, tas ir drošs un labi panesams pat visjutīgākajām ādām. Oftalmoloģiski un dermatoloģiski pārbaudīts.

Vichy Mineral 89  prezentācijā guvu ieskatu no nozares speciālistiem par un ap šo produktu, kas radīja man interesi izmēģināt un izprast, vai tiešām Vichy termālais ūdens kombinācijā ar hiāluronskābi ir tik efektīvs līdzeklis ikdienas mitrināšanas rutīnā.
Ādai ir dažādas aizsargbarjeras

Ļoti interesanti un noderīgi bija prezentācijā sniegtie ieteikumi, lai stiprinātu ādu un ļautu tai izskatīties un būt veselīgākai


Pētījumos apstiprināja Vichy Mineral 89 augsto efektivitāti
Mani novērojumi pirmajās lietošanas reizēs  Vichy Mineral 89  uzsūcās zibenīgi sniedzot ādai piepildījumu un veldzējumu. Es to secināju pēc izteiktās mitrinošās sajūtas, kā ari ādas tonusa paaugstināšanās, tā kļuva daudz tvirtāka un piepildītāka. Lietoju divas reizes dienā šādā secībā sejas ādas attīrīšana-> tonizēšana-> Serums Vichy Mineral 89 -> Krēms-> SPF ( no rīta).
Klāju Vichy Mineral 89 arī  apkārt acu rajonam, jo cik saprotu viņš ir oftalmoloģiski testēts un neveido lieku kairinājumu acu rajonā.
Maza atkāpe no tēmas - Spf gan nevajadzētu klāt tuvu acīm, jo tas rada kairinājumu, labāk izmantot tam piemērotus  acu krēmus.
Pēc divu nedēļu lietošanas sajutu maksimālo efektu, kas arī nemainījās pēc visa iepakojuma izlietošanas. Cik saprotu, tad manai ādai ir nepieciešams divas nedēļas, lai uzņemtu maksimālo ko tā spēj uzņemt no Vichy Mineral 89 un tad jau ir rezultāta noturēšana, kas ir noturīga,jo arī pēc lietošanas es redzēju, kā mana āda ir uzlabojusies.  Efekta ziņā  - āda izskatās veselīgāka, mazāk kairināta, mitrināta sajūta, kas rada veselīgu ādas piepildījumu un tvirtumu.
Neradīja nekādas tūskainas sajūtas, kā tas ir bijis ar citiem līdzīgiem produktiem, to gan varēju novērtēt tikai tagad, kad izmēģināju Vichy Mineral 89 serumu. Īpaši pozitīvi vērtēju, ka tas neradīja tūskainu sajūtu  acu rajonā, kā man tas ir gadījies ar citiem mitrinošajiem serumiem.

Vai es ieteiktu šo produktu citiem?
Jā, es iesaku Vichy Mineral 89 citiem, tiem, kuriem ir nepieciešams izteikti mitrinošs serums, kurš uzlabo ādas toni, aizsargā un stiprina ādu. Vichy Mineral 89  ir derīgs visiem ādas tipiem un  saderīgs ar visām vecuma kategorijām, jo ādas mitrināšana ir veselīgas ādas pamatā.  Uzskatu, ka arī vīriešu ādas kopšanas rutīnā šis var kļūt par lielisku soli ar ko uzsākt rītu.

Vai es iegādāšos šo produktu atkārtoti?
Domāju, ka jā. Produkts ir kvalitatīvs, labi strādā un tā cena ir patīkama ap 26euro

Kā viņš sadarbojās ar dekoratīvo kosmētiku?
Lieliski, uzklājot šo serumu viņš iesūcās zibenīgi, neveidojot lipīgo kārtiņu, secīgi uzklāju krēmu un Spf  un dekoratīvo kosmētiku. Neesmu manījusi nekādas negatīvas tendences mijiedarbībā ar dekoratīvo kosmētiku.

Lai skaista diena
Ilze

*testa produkts


Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma