Meklē blogā

Nyx Professional Makeup mīļākie lūpu produkti, kurus pirktu atkārtoti

Sveicieni šodienā


Vel pirms Nyx Professional Makeup produkti bija pārdošanā Latvijā, viņš ir viens no tiem zīmoliem, kas man vienmēr ir saistījies ar lūpu krāsām un lūpu produktiem kopumā. Viens no tiem zīmoliem, kurš mīl drosmīgas krāsas,kuram ir dažādas lūpu krāsu formulas, gan finišos, gan noturībā. Šī daudzveidība ir pirmais, ko es ieraudzīju, kad Rīgā tika atvērts Nyx Professional Makeup veikals. Šo gadu laikā, man ir iepatikušās lūpu krāsas/ spīdumi no šī zīmola un tāpēc gribēju padalīties, kas manuprāt ir veiksmīgi produkti un kāpēc tieši viņi ir kļuvuši par favorītiem.
Viens no produktiem, kas mani ir pārsteidzis ar pigmentu, izteikto mirdzumu NYX Professional Makeup Intense Butter Gloss kurš kaut arī ir spīdums uzvedās kā lūpu laka. Ļoti komfortablas tekstūras produkts, kurš gan ir jūtams uz lūpām, bet tas nemaz netraucē. Lieliski izskatās bildēs, jo lūpas kļūst īpaši jutekliskas, sievišķīgi izceltas, bet piesātinātas jo ierasti izvēlos izteiksmīgus toņus.
Ar NYX Professional Makeup Suede Matte Lipstick sadraudzējos no pirmās uzklāšanas reizes. Viea no konfortablākajām lūpu krāsām, kādu vien esmu letojusi, jo tās pigments ir pietiekams, lai vienmērīgi noklātu lūpas , bet viņas netiek sausinātas, kaut arī finišs ir matēts. Esmu pamanījusi, ka katrs tonis atsķiras ar noturību, bet visi violetie, sārtie,tumšie, kas ir mani favorīti nēsājās lieliski. Ļoti neierasts ir tieši komforts, kad lūpas netiek izsausinātas, tomēr lūpu krāsa ir pietiekami noturīga, kaut arī nav skūpstu droša. 


View this post on Instagram

Ja man ir jābūt gatavai 10 no rīta, lai svinētu ballīti vakarā, tad es izvēlos šādu meikapu, kas ir pietiekami noturīgs, ka arī vienmēr izvēlos tos grima paletes toņus kuri vislabāk saskan ar manu tonālu.Acis: Urban decay primer potion Huda beauty the new nude palete @hudabeauty L'oreal paradise primer extatic Maybelline SNAPSCARA mascara That's the point eyeliner✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ Seja: Maybellne matte + poreless 115 Instant Age Rewind Eraser Dark Circles Concealer NYX Professional Makeup High Definition Finishing Powder Tarte Life Of The Party Clay Blush Palette✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ Lūpas @nyxcosmetics_baltics Nyx NYX Professional Makeup Suede Matte Lipstick kura es patiešām esmu 🖤 #maybellinelatvia #nyxcosmeticsbaltics #nyxprofessionalmakeup #mymnylook #superstaymatteink #snapscara #makeuplook #makeuplookoftheday #nyxcosmeticsbaltics #urbandecayLatvia #latvianbloger #latvianbeautyblogger #bbloggerlv #nofilter #suedemattelipstick
A post shared by Ilze Līkuma (@sieviskiba_makeup_angel) on
NYX Professional Makeup Super Cliquey Matte Lipstick ir forša dēļ sava matētā, noturīgā finiša, kurš gan ir daudz krēmīgāks nekā Suede Matte Lipstick, iepakojumā ir savs šarms dēļ klik-klik lūpu krāsas izbīdīšanas sistēmas. Kopumā ļoti forša lūpu krāsa, lieliski nēsājās, nerada diskomfortu vai sausumu tās nēsāšanas laikā. Viennozīmīgi viena no tām, ko ne tikai turpināšu nesāt, bet arī dāvināšu draudzenēm.

Viens no skaistākajiem pagājušā gada jaunumiem NYX Professional Makeup Duo Chromatic Lip Gloss lūpu spīdums ar mirdzošiem kristāliem, kas ir smalka maluma un lieliski izskatās gan uz kailam lūpām, gan virs kādas no lūpu krāsām. Mirdzumam piemīt dou chroma mirdzuma efekts, manā kolekcijā ir divi, viens no tiem ir violeti rozīgs, bet otrs balti zilgans, abi šie toņi lieliski izceļ manu ādas toni un ir gana saderīgi ar visiem maniem grimiem. Patīkamākais šajos lūpu krāsas topos ir tas, ka viņi nav lipīgi, bet gan rada patīkamu mirdzumu ar vieglu glanci, ko sniedz lūpu spīduma formula. Labi nēsājās arī bez lūpu krāsas un kad no lūpam pazūd spīdums, smalkie mirdzumiņi paliek savā vietā, līdz ar to, vari klāt lūpu balzāmu un saglabāt mirdzumu.

Pēdejā laika lielākais favorīts NYX Professional Makeup Candy Slick Glowy Lip Color lūpu laka, kura nav lipīga, bet ar lielisku pigmentu, interesantiem, piesātinātiem toņiem. Lieliski nēsājās un ļoti pakāpeniski pazūd no lūpām, nemaz nav bail lietot bez lūpu zīmuļa, jo neaizpeld aiz lūpu līnijām. Parocīgs aplikators un ātra uzklāšana, labi aizpilda arī mazās lūpu rieviņas, bet neiesēžas tajās. Izteikti mitrinoša sajūta, itkā būtu uzklāts balzāms. Manā skatījumā viens no labākajiem Nyx Professional makeup jaunumiem, tieši lūpu spīdumu sadaļā.




Es esmu abstraktais domātājs, man patīk iegrimt dažādu varbūtību analīzē, apcerē, tas jau ir kopš mazotnes. Gluži tas pats, ka man vienmēr ir licies interesanti, ka ir daļa cilvēku, kas lietas uztver ļoti materiāli, bez šī abstraktuma. No vienas puses mani fascinē tik tieša lietu uztvere, bet no otras arī baida, jo manā apziņā tas radītu lielu rāmi. Protams, ka rāmis ir visur arī tur, kur pašai liekās, ka tas neeksistē , tas jau pats absurdākais, ka katrs no mums esam "brīvi" sava rāmja ietvaros, bet bieži vien necienam otra brīvību. Viens no rāmjiem, kas man liekas īpaši iluzors ir privātā dzīve , manuprāt, bieži vien mēs pārvērtējam savu nepieciešamību pēc privāta, noslēgta lauka.. Principā jau nav ko slēpt, jo neko jau nevar pazaudēt neslēpjot, kā vienīgi ilūzijas par to, ka ir kaut kas ko spēj pilnībā pārvaldīt savā dzīvē ritumā ✨✨✨✨✨✨ P. S grims ar @nyxcosmetics_baltics #ultimateeditpetiteshadowpalette un #candyslick lūpu krāsu ♥️ #latvianblogger #bbloggerlv #sieviskibapardomas #Freedom #patība #personiba #Limitless #makeuplookoftheday #nyxcosmeticsbaltics #nyxprofessionalmakeup
A post shared by Ilze Līkuma (@sieviskiba_makeup_angel) on
Pats karstākais jaunums, kurš mani kā glitteru mīli iepriecināja līdz sirds dziļumiem, tāpēc izvēlējos iepirkt šo skaisto NYX Professional Makeup Glitter Goals Liquid Lipstick dievīgi sārti rozā tonī. Šī ir izteikti noturīga lūpu krāsa, kuras formulā ir iestrādāti mikro gliteri, kas ir tik maziņi, ka tos nejūtu uz lūpām, bet tos var lieliski redzēt. Lūpu krāsas formula ir metāliski matēts gliteru brīnums, kur pie labas noturības iegūsti fantastiski skaistu efektu.





Vakar tik daudzi izteica komplimentus par lūpu krāsu un arī jūs, rakstījāt man DM ar jautājumiem, kas tas ir par brīnumu, kas man uz lūpām ✨ tie kas mani pazīst ilgāk par piecām minūtēm zin, cik ļoti man patīk gliteri, mirdzumiem un viss spīdošs 🤩pirms kāda laika iegaju @nyxcosmetics_baltics un iegādājos #nyxprofessionalmakeup #GlitterGoals liquid Lipstick jaunas kolekcijas lūpu krāsu, vina ir interesanta ar to, ka ir pietiekami noturīga, satur smalku, mirdzošus gliterus, kuri galīgi netraucē uz lūpām, tomēr tai ir tendence viegli sausinat lūpas 💋 tāpēc lūpu balzams pēc šīs 💄 ir nepieciešamība. Vakar nēsāju visu dienu, divas reizes atjaunojot tieši lūpu kaktiņos, kas ir stresa zona šai 💄 man uz lūpām tonis vesi sārtais ar rozā gliteriem #cherryquartz 🥰 #nyxcosmeticsbaltics #sieviskibateste #latvianbeautyblogger #latvianblogger #bbloggerlv
A post shared by Ilze Līkuma (@sieviskiba_makeup_angel) on


Protams, ka es varētu vel runāt un runāt par citiem lūpu produktiem, kuri ir forši, kurus es lietoju, tādi kā lūpu eļla, skrubis, soft matte lip cream, kas ir ikonisks produkts, bet šie seši ir vieni no tiem, kurus es esmu gatava pirkt atkārtoti, kad tie beigsies.


Vai mums saskanēja favorīti? Kādi ir tavi mīļākie produkti?

Lai skaista diena
Ilze

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma