Meklē blogā

BIO2YOU SPA Canberries ķermeņa skrubis

Spa kārumiņš īsts ogu cukuriņš  BIO2YOU SPA Canberries  skrubis ķermenim ar medu un saldo mandeļu eļlu, īsts skaistums, kas ar savu ķīmiski rozā krāsu mani atbaidīja kādu laiku, bet es padevos šim valdzinājumam, ziniet, bija tā vērts, jo šis cukura skrubis ir tiešām superīgs un man patīk kā viņš strādā. Esmu saskārusies ar citiem šī zīmola skrubjiem un  man tie vienmēr ir patikuši pēc sastāva,  bet ar smaržu, bieži vien sanāk pārforsēt, šoreiz tā nav šī reize.
Maza atkāpe, bet par tēmu, šī paša  zīmola medus un vaniļas skrubis  ir kaut kas necilvēcīgi salds, pārforsēta smarža, tik ļoti, ka man mazliet šķebināja, efekts ādai gan superīgs, bet cilvēki, kuri nevar izturēt spēcīgus aromātus, tomēr , jāpadomā vel reizīti, vai ņemt šādu skrubīti dēļ aromāta.
Siltāku laiku pievilinot lietoju šo cukura skrubi vismaz reizi nedēļā un manai ādai viņš dikti patīk.

Produkta anatomija : Caurspīdīgs kontenerītis 200ml iepakojums, ar skrūvējamu vāciņu, kuru izgrezno sārtas odziņas, caur  konteinera iepakojumu rēgojas nedabīgi sarkana masa,  kas liek šaubīties par dabīgumu, kaut patiešām nevajadzētu, jo produkts ir dabīgs. Produkta sastāvs ir diezgan lakonisks, interesanti, ka ne tikai mandeļu eļļa, bet arī piena pulveris - koncentrāts, kas protams, ir loģiski, jo arī pašas gatavotajos skrubjos to pievienoju lai āda kļūtu samtaināka un maigāka.

Plusi : Labs un dabīgs sastāvs, bez parabēniem, maldeļu eļļa  ir laba un nerada taukainuma sajūtu uz ādās.

Mīnusi: Krāsa, kas atbaida.

Manas domas:  piepilda visu solīto āda ir maigi attīrīta un ir forša pieskārienam. Var lietot arī divas reizes nedēļā, manai ādai nebija nekau iebildumu. Smarža mazliet salden - rūgtena, nesaprotama, krāsa ekstrēma, bet tas netraucē baudīt šo skaisto skrubīti.

Kopumā 8 no 10 ( krāsas deļ)


Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma