Meklē blogā

Produktu vētēšanas kritēriji

Skatoties, kā uzplaukst tēmas par to kā blogeres vērtē/ nevērtē savus produktus un kāda ir objektivitātes pakāpe, vēlējos aprakstīt savu, lai padalītos ar savām lasītajām kā es vērtēju produktus, kurus nopērku un iegūstu dāvanā.


* Vai apraksts ir saderīgs ar saturu / ir gadījumi, ka krēmos runā par rožu eļļu, bet tādas tur vienkārši nav, tā tad, vai tas ko reklamē ir tas, kas tur ir saturā, bija interesants gadījums ar vienu ķermeņa skrubi, kur  iekšā vajadzēja būt  avokado eļļai, bet tās vietā atradu tikai silikona eļļu :D  Nu ko lai saka, ir jūtama atšķirība../

* Konsistence un tās atbilstība/ piemēram vai losjons, ķermeņa sviests, krēms  ir krēmīgs vai ūdeņains, eļļains utt./

* Produkta kvalitāte  Atbilstoši Cenu kategorijai / nevar  acu ēnas pa 5euro būt tik pat fantastiskas kā pa 25 euro, protams, tādi brīnumi gadās,, bet ne bieži, tad tos arī piefiksēju un atspoguļoju.

*Produkta interesantās, labās, atšķirīgās puses un sliktās, man nepatikušās puses  / šeit mēdzu ieslīgt apcerē par  sajūtām, jo tieši sajūtas ir tās, kuras liek iegādāties produktu vai kuras atgrūž, subjektīvs vērtējums, kas cenšas turēties objektivitātes robežās.

* Produkta kopjošās īpatnības, individuālā saderība ar manu ādas tipu / taukaini kombinēta āda, apkures periodā pāriet uz izteikti kombinēto ādas tipu /

* Kosmētiskie kopjošie produkti manā vecuma kategorijā / šogad man palika 32 gadi /

* Produkta smarža - esmu no tam, kurām patīk smaržīgi produkti  un bieži uz to arī "uzķeros" mīlu baudīt

*Vērtējums/ Kritika / cienu gan Eko produktus, gan ķīmiskos produktus, necenšoties nolikt vienu vai otru grupu, jo apzinos, ka abām šīm produktu grupām ir dažāda darbība, uzdevums tāpēc vērtējums norit atbilstošās grupas ietvaros.

* Par ko es rakstu  veidoju video / Rakstu par to, kas man liekās interesants, dažādas cenu kategorijās, kas ir piesaistījis vai ar dizainu, smaržu, klājumu, tekstūru, kas pievilka un likās gana foršs lai ar to padalītos, radīja izbrīnu vai pārsteigumu par kvalitāti. Veidoju Video ar  dekoratīvo kosmētiku, jo vēlos parādīt  produktus darbībā, kā tie klājās un izskatās, lai katra lasītāja varētu priekš sevis izlemt, vai šie produkti ir gana interesanti, lai tos apskatītu tuvāk.
Iepazīstinu ar jaunumiem un jaunākiem produktiem.


*Tiecība un interese /Interesē pētīt un izpētīt jaunus produktus no Latvijā ražotajiem produktiem, jo esmu savas valsts patriots /

*Sadarbība ar ražotajiem/ izplatītājiem / Esmu atvērta sadarbībai - jo vēlos pēc iespejas vairāk informēt savas lasītājas par jaunākajiem produktiem, bieži vien, jaunākos produktus var iegūt tikai no  ražotājiem/ izplatītājiem pirms tie ienāk pārdošanā, kā arī, lai arī kā es gribētu nopirkt visu pasaules kosmētiku un to notestēt manā budžetā tam nebūtu seguma :D  Tas, ka man kāds iedod/ uzdāvina savu produktu, neskatoties uz viņu domām, es izvēlos rakstīt maksimāli Objektīvu vērtējumu, manu viedokli nevar nopirkt.

Tāds ir mans aptuvenais vērtēšanas, izzināšanas "skelets" nemēģinu pretendēt uz  100% objektīvu vērtējumu jo jebkurš  vērtējums ir Subjektīvs pēc savas būtības, tomēr, nebaidos pateikt arī kādu tiešāku vārdu, ja tas ir patiesi pamatots.
Lai forša diena!
Ilzux 

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma