Meklē blogā

Izlietotie vasaras produkti/ VIDEO

Sveicieni šodienā!

Nemanot ir pagājis mēnesis un es protams esmu klāt ar atsauksmēm par izlietotajiem produktiem!
Dažādi produkti, bet vairumā tie, kuri man patiešām patika.

Skaties video par izlietotajiem produktiem:


Lai forša diena
Ilze

2 komentāri

  1. Video jau foršs (man patīk izlietotās taras video), tikai īsti nesapratu, kāpēc pārmet par silikonu vienā produktā, ja citos produktos tas iebildumus nerada? Jebšu domāji, ka Natura Siberica visi līdzekļi ir brīvi no mūsdienu mode pē! vielām?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es biju iedomājusies, ka viņi ir bez silikoniem, principā, es cenšos izvairīties cik varu.. Ir līdzekļi kuros silikons tiešām rada wow rezultātu balzāmos, bet šajā pat nebija wow ...

      Dzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma