Meklē blogā

LFBeautyBox Decembris & Janvāris

Jaukā LFbeautybox :) Sanāca tā, ka saņemot Decembra kasīti - īpaši sajūsmā nebiju, tāpēc domāju, ka nav vērts par to īsti informēt, bet nu, šodien izdomāju, ka varētu apvienot - informējot gan par Janvāra kastīti , gan aizgājušā gada "brīnumu box" :)
Sāksim hronoloģiski, ar Decembra kasīti!

Murad essential-c cleanser - paspēju izmēģināt, neko tādu īpašu nesajutu, tikai vieglu kairinājumu pēc mazgāšanas reizēm, kaut kā galīgi neintegrējās.

OleHenriksen pure truth youth activating oil - citrusa smarža atturēja izmēģināt, jo man ir alerģija no citroniem, skatījos, ka iekšā tur viņu nav, bet mēģinot uz rokas citronu smarža bija tik stipra, ka to negribēju uzklāt uz sejas, atdots mammai un viņai patika, rakstīts ka mežrozīšu eļļa ar citrusa smaržu.. ( maza atkāpīte.. esmu lietojusi mežrozīšu eļļu, paštaisītas eļļu maskas un tās tiešām ir labas, protams, ne "plika" mežrozīšu eļļa bet kombinējot ar avokādo, kviešu, olīvu utt.. ļauj ādai izskatīties starojoši).
Macadamia infused comb - neskatoties uz manu naivumu, es tomēr neticu, ka plastmasas ķemmi var  piesātināt ar  eļļu un ka tā ķemmējot  uzlabo matus. Ķemme kā jau ķemme, nekas īpašs.

Elemis papaya enzyme peel - šis ir viens no produktiem, kurš man patika, labs, lietojams,  ādas iekaisumu neradīja. Īsti pirkt arī neprasās, pamēģināt , protams, ka bija interesanti.

goldCollagen  - dzeramie vitamīni, neredzu nekādu jēgu no vitamīniem, kuriem ir nepieciešams kurss, bet kuri ir tikai viena pudelīte, tā ari neizdzēru, jo likās nejēdzība, manuprāt tas ari ir kārtējais "amerikānisms" kad produkts tiek  izbīdīts tirgū, kaut arī, tā ieguldītais labums ir vairāk reklāmas triks, nekā patiesība.

Lord & berry  acu zīmulis , miniatūrais (travel size) patika un  viens no produktiem, kas sagādāja prieku, sava mīlīgā izskata pēc :)

Bourjois Intense smoky #62 violet constelle - godīgi sakot man nepatika, kā viņš klājās, veidojot smoky eye ar labu bāzi viņš atstāja "caurumus" var jau teikt, ka man ir līkas rokas, bet es uzskatu, ka tā nav, jo tās pašas MUA ēnas labāk iztušējās un neveido tādus caurumus un pleķus,  komplektiņā bija  laineris un divi ēnu toņi, laineris no tā visa bija vissmukākais.

Kopumā kastīte 7 no 10  bija interesanti, bet daudzi produkti man diemžēl nederēja.

Janvāra kastīte..  tā man sagādāja vairāk prieka, iespējams, ka tāpēc, ka janvāris ir mans dzimšanas dienas mēnesis :)

Sākšu ar to produktu ,kas visvairāk ieinteresēja Golden Rose Oil  no Oright matu eļla, kuru var izmantot  lai padarītu matus zīdainus un maigus, ļoti patik rožu smarža, vel gan neesmu izmēģinājusi, bet noteikti izmēģināšu!

Nuxe  soothing and rehydrating fresh mask 50ml  pilnais tilpums! jau paspēju izmēģināt šo mitrinošo masku un ziniet man patīk, bet tā smarža .. pēc veciem augiem, kaut kā traucēja, kā ari gribējās lieko notīrīt ar sejas pieniņu, ļoti eļļaina.

Gatineau collagen eye compresses  1.paciņa ( 2gb)- neesmu vel mēģinājusi šīs kompreses, domāju, ka  noteikti palīdzēs, bet kaut ari es nedziedu slavas dziesmas gatineau, kā daļa cilvēku, jo man no šīs firmas bieži vien izmetās alerģija, kas ļoti lēni attiet, efekts ir kaut arī ar blakusefektiem.

Molton Brown body wash 100ml  - vīrišķīga eikalipta dušas želeja, tiek nodota vīram lietošanā, priekš manis pa stipru smaržas deļ.

Myvitamins vitamin C  vienā tab. 1000mg  kopumā 20 teb. - produkts kuru jau izmēģināju, nu gruti spriest, vitamīns C  kā jau vitamīns, garša laba, pēc meža ogām -kas kļuvušas ķīmiskas ( patīk labāk, kā klasiskie apelsīnīgie ), labi izšķīst ūdenī neatstājot nosēdumus,

Philp Kingsley  daily damage defence  sprejs matiem 60ml rakstīts , ka šis produkts palīdzēs mazināt pūkainumu un "flinstonu efektu"- matu elektrizēšanos, pinkas,  kā ari padarīs tos labi ieveidojamus un mīkstus. Man šāda veida produkti galīgi nelietojās, ir jau vairāki - bet turpina stāvēt, vienmēr aizmirstās iepūst, varbūt šis būs tas produkts kuru es lietošu :)

Kopumā pēc sajūtām 8 no 10 bija interesanti un visus varēšu tieši vai pastarpināti izmēģināt :)
kastītes cena 20euro var pasūtīt no lookfantastic.com

2 komentāri

  1. man dikti iepatikās tā eļļa matiem - smaržo riktīgi feini un mati arī zīdaināki :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja.. mati no vina paliek super..viegls un mati netaukojas:))

      Dzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma