Meklē blogā

Rossmann Fuss Wohl cietās ādas noņēmējs

Fuss Wohl  Rossmann  cietās ādas noņēmējs.



Ar šo produktu iepazinos,  jo saņemu to dāvanā, manuprāt ļoti laba un lietojama ierīce, kas maigi bet veselīgi noņem ādas sabiezējumus. Iepriekš ādas sabiezējumus no kājām noņemu ar dažāda raupjuma vīlēm, pēc  podologa ieteikuma, kurš minēja, ka tas ir pats saudzīgākais veids, kā noņemt ādas sabiezējumus mājās, protams, rokas nogura vīlējot, tāpēc šī ierīce man loti labi noderēja.



Mazliet par pašu ierīci, iepakojumā ietilpst:
Ierīce ergonomiska forma, viegls, darbināms ar divām AA baterijām( nāca komplektā), vidēji skaļa, diviem maināmiem uzgaļiem, Zilais- rupjākai ādai, bet Dzeltenais – maigākai un manuprāt labi darbojās pulēšanai. Maza otiņa – birstīte, lai iztīrītu ierīci no ādas putekļiem, kuri rodas izmantošanas laikā. Izmanto uz sausas kāju ādas, nenoņem pārāk daudz, kā arī nesavaino ādu, jo pārstāj griezties, kad piespiež stiprāk, uz ādas bez  sabiezējumiem nekādas brūces vai pušumus neveido(izmēģināju). Ražotājs min 24 mēnešu garantiju, es gan nevaru iedomāties, kur būtu  viņš jānes uz garantijas remontu , kaut arī ir garantijas kartiņa iekšā J



Mani novērojumi:
Man patīk, ka viņi nav tik brutāli rupji kā Scholl produkts, kas man arī ir ( nevarēju atturēties neizmēģināt salīdzināšanai).
Man patīk, ka  Zilais uzgalis ( raupjākas ādas noņemšanai) veiksmīgi tiek galā ar ādas sabiezējumiem ,bet netraumē apkārtesošo ādu, tas ir mazliet rupjāks, par dzelteno.
Ar Dzelteno uzgali veiksmīgi apstrādāju arī  ādu ap pirkstiem, labi un forši sanāca, dēļ tā, ka viņš nav smags – nav apnicīgi ar viņu ņemties arī apstrādājot ādas smalkākās daļas.
Skaņa atgādina  mazliet klusinātu zobārsta urbi, kad saskaras ar kāju ādu, bet daudz klusāka kā scholl.
Savā cenu kategorijā  manuprāt uzvarētājs, izpausmē ari, jo daudz „tīrāk” sakopj ādu,  neatstāj raupjumus,  labi novīlē ādu, to nebojājot. Manuprāt liels pluss ir arī maināmie uzgaļi un to cena, kas ir visnotaļ pieejama un pieņemama. 

Kopumā 9 no 10!

Nopērkams -Drogās
Cenu kategorija baudāmāka – drogās uz atlaidi ap 20 euro ; ir nopērkami maināmi uzgaļi, katrā no rezerves uzgaļu paciņām pārdodas pa divi un maksā ap 6 euro (manuprāt izdevīgi!)

6 komentāri

  1. Man patīk šitie aparāti, man ir tāds no emjoi, tik vairāk sanāk lietot vasarā, kad kājas visu laiku plikas. Manam ir dažādu stiprumu vīles, domāju, ka vajadzēs maigāko, bet izrādījās, ka efektīvāka ir diezgan asa vīle. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. tie ir īsts atradums, īpaši, ja bieži nākas taisīt pedikīru.
      Es nobrīnījos par scholl visi tā priecājās utt., tāpēc arī nopirku izmēģināt, domāju, ka būs labāka par šo, bet man viņa kaut kā pārāk rupji ņema nost ādu , nebija galīgi ok..

      Dzēst
  2. Man atkal ar scholl ļoti labi viss notiek-neko nenorauj pa daudz,netraumē.
    Šo gan vēl neesmu mēģinājusi,bet cena ļoti adekvāta,varbūt būs jāpamēģina.
    Scholl tagad arī (ja vēl nav) būs pieejami papildus uzgalīši-dažāda raupjuma,viens maigākai apstrādei un otrs spēcīgākai!

    Šīs vīlītes ir super,jo man ar pumekiem ir slinkums, kā arī augļskābju procedūru veicu tikai pie pedikīres

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Oo forsi, ka bus ari cita veida vilites.. jo man plesa adu scholl:( varbut jaunas,maigakas bus ok.
      Par sim runajot.. vinas tiesam liekas forsas un budzetam draudzigas:)) ..mmm.. vai skabju pilingu var veikt ari majas? Ir zinami lidzekli?

      Dzēst
    2. Man meistarītei ir speciāls augļu skābju brīnums,kuru uzklāj,mazliet patur pēdiņas ietītas plēvē un liekais nonāk nost bez jebkādām beršanām-nav vajadzīga pulēšana un ierīces. Prasīju vai var tādu arī mājas apstākļiem dabūt,bet tas diemžēl tikai sertificētiem
      Meistariem pieejams :( bet varu ieteikt pašu meistari izmēģināšanai :)

      Dzēst
    3. mm.. baigi forši, iedod kaut kādus kontaktus uz viņu ? Kā arī , kādas ir izmaksas procedūrai?

      Dzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma