Meklē blogā

Kakao un plūmju krēmveida eļļa

Es vienmēr esmu gatava izmēģināt kādu ķermeņa kopjošo kosmētiku, īpaši ķermeņa krēmus un eļļas. Šī eļļa mani piesaistīja ar savu smaržu un interesanto tekstūru, kā arī,  labprāt izmēģinu kādu no Madaras produktiem, eko kosmētika mani piesaista, jo esmu redzējusi tās iedarbību, kas dot noturīgus rezultātus, kā ieguldījums savā nākotnē. Iespējams, ka kļūdos, bet manuprāt bērnu produkti ir ļoti klasiski, mazāk alergēnu un lakonisks sastāvs – viss, kas nepieciešams ādai, arī ne bērna vecumā J

Ražotājs saka:

Nomierinoša eļļa ķermeņa kopšanai un masāžām. Plūmju eļļa aizsargā un baro ādu, samazinot tās sausumu un lobīšanos. Kakao sviests nodrošina vieglu un ērtu uzklāšanu.
.
  • Gluten Free
  • Natural & Organic ECOCERT
  • Cruelty Free

Aktīvās vielas:



Sastāvdaļas:


Mana  pieredze:

Lietoju šo bērniem domāto eļļu dēļ  maigās un patīkamās konsistences, sākumā tā ir bieza, bet tad maigi izkūst uz ādas to kārtīgi pabarojot, aizsargājot un dodot patīkamu komforta sajūtu. Eļļa sasūcās vidēji ātri, īpaši noderīga uz sausajiem ķermeņa rajoniem – elkoņiem, ceļiem, kā arī, ja gadās kāds pušums, kurš  lēnāk dzīst, es šo brūcīti sasmērēju ar eļļiņu un viņa labāk sadzīst. Īpaši laba uz noberzumiem,  kas ir apdzijuši, lieliski tos mitrina. Izmantoju pēc vajadzības un esmu jau iepirkusi otro iepakojumu, kuru ar baudu lietoju J
Smarža ļoti maiga, pūderaina, rada patīkamu noskaņu, ir sajūtama plūmju smarža, bet tā nav uzstājīga, drīzāk fona nots.

Uz ādas:

Šobrīd nopērkama ar atlaidi : http://www.madaracosmetics.lv/lv/produkti/122-kakao-un-plumju-kremveida-ella-85ml.html
Tilpums :75ml 
Verdikts : 9 no 10


Lai forša pavasara sagaidīšana :)
Ilze

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma