Meklē blogā

The Body Shop Red Musk losjons & parfīms

Šīs smaržas un ķermeņa losjons man iekrita acīs, kad meklēju dāvanu draudzenei, gribēju atrast ko pietiekami unikālu un interesantu, kājas mani aizveda uz The Body Shop veikalu un es nekļūdījos savā izvēlē, iegādājoties Red Musk ķermeņa losjonu, kā dāvanu, kurā iemīlējos dēļ šīs savdabīgās un interesantās smaržas. Sakumā tā likās mazliet vīrišķīga, bet tad atplaukstot uz ādas ieguva sievisķīgas notis.


Pēc paris dienām nevarēju atturēties un iegādājos gan ķermeņa losjonu, gan smaržas, kuru smaržu kompozīcija man liekās ļoti interesanta,savāda, sildoša, maiga, dziļa un seksīga smarža, tāda ir  Red Musk , kur virsnotī ir pipars, sirds notī kanēlis, bet bāzes nots ar tabaku, musku, kas rada stabilu un sildošu smaržu. Uz manas ādas turās vidēji ilgi, patīk ka šis aromāts nav uzbāzīgs, bet ļoti silts, maigs, intīms.

Perfume Pyramid

Top Notes
Pepper
Middle Notes
Cinnamon
Base Notes
Tobacco Musk

Atzīšos, ka TBS produktus pērku dēļ smaržas, ne dēļ sastāva, bet interesanti bija papētīt, ka šajā produktā  ir pāris interesantas eļļas & sviesti. Babasu eļļa no Brazīlijas, kura tiek iegūta no palmu riekstiem , Brazīlijas riekstu eļļa un šea sviests, kas jau pats par sevi zināms ar labajām kopjošajām īpašībām.

Aromāts ir ļoti skaists, kaut arī nav ziedu, tas ir tieši tik  dziļš, tuvs manam ķermenim cik vien tas ir iespējams, burvīgs aromāts, kas, manuprāt, ir vairāk unisex aromāts, nekā sieviešu. Tekstūra maiga un ļoti ātri iesūcās ādā, neatstājot taukainus nospiedumus, pat ja ir jāģērbjas ļoti steidzīgi. Dizainiski ļoti patika piesātināti tumšie toņi šajā iepakojumā, tomēr tas baltais korķītis losjonam bija maziņš fail, manuprāt, būtu iederējies tumšāks, vai sudrabains, lai būtu pavisam skaisti.



Losjona tilpums 250ml - 15euro 
Smaržas 30ml - 25euro 
Mans vērtējums 9,5 no 10 Izdevies aromāts.

Ilze

2 komentāri

  1. Dievinu šīs smaržas!! Esmu ievērojusi, ne uz visiem viņas smaržo vienādi. Dažiem vairāk kā odekolons, dažiem pārāk saldi. Neesmu viņas tagad kādu laiciņu, kopš ziemas, lietojusi, bet kā atnāks pirmās salnas, tā lietošu tikai šīs. Prieks, ka ir vēl kāds cilvēks, kas izprot tādu smaržu gammu kā man patīk, jo daudziem tās ir kā inde deguniem. :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Viņas tiešām ir atradums, bet esmu novērojusi ka visa muska sērija no TBS ir interesanta un tāda daudz savādāka ;) Viņiem padodās šādi "savādie" aromāti :)) p.s prieks ka arī vel kādam patīk, kaut gan man divas draudzenes pēc tā , ka nopirku arī uzmetās šim aromātam kā trakas ;)))

      Dzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma