Meklē blogā

Mixa micellārais ūdens & divfāžu acu kosmētikas noņemējs.

Mana vēlme izmēģināt ko jaunu sejas kopjošajā kosmētikā laikam nekad nebeigsies, tāpēc ieejot "Drogās"  uzrunāja jaunā Mixa kosmētika, vairāk pievērsos micellārajam ūdenim un acu kosmētikas noņemamajam līdzeklim.  Vairāk vari apskatīties viņu mājas lapā  http://www.mixa.lv/
Galvenā ideja ir tādā, ka šie produkti ir hipoalerģiski, tāpēc man bija interesanti viņus iegādāties un izmēģināt. Pētot un izpētot uzmanīgāk iekrita acīs, ka izplata L`Oreal Baltic, gan jau pats zīmols ir kāds no meitas - uzņēmumiem. 

Mixa micellarais ūdens 400ml iepakojumā, ph5.5 caurspīdīgā pudelē ar atveramu vāciņu, kas stingri noslēdzās un ir drošs pārnēsāšanai somiņā, nedraudot somas saturam. ( man ir gadījies, ka izlīst pa visu somu daži labi).
Sastāvs ļoti "tīrs" un vienkāršs, rīcineļļa dod labus rezultātus, pantenols, protams, glicerīns sejas ādas mīkstināšanai un citas standarta sastāvdaļas, bet nesatur alkoholu un parabēnus, smaržvielas šeit nav pievienotas, lasīju kādas bloger-kolēģes apskatu, viņa minēja, ka ir smarža, es  ostīju un nesaostīju?! varbūt šim 400ml iepakojumam bez pumpīša tāda nav,,, Tā vai tā, produkts man iepatikās ar to, ka nesmaržo nekā, āda pēc viņa lietošanas kļūst tīra, neveidojās taukainas plēves sajūta, kā arī, nav ziepjainā sajūta -tīra gurkstoša āda :)

Darbībā:  acu kosmētiku noņem labi, man nekož acīs tikpat ļoti kā rozā bioderma, kas ir labs rezultāts, ūdens noturīgo tušu nelietoju, tāpēc nevarēšu spriest par to cik labi to var vai nevar noņemt. Nav nekas zibenīgs, bet paturot vates disku ar samitrinātu līdzekli uz acīm,  tuša un ēnas noiet pēc pāris piegājieniem. Vairāk gan šo lietoju sejas kosmētikas noņemšanai, ar ko dikti labi notīru tonālo & pūderi.

Acu kosmētikas noņemšanai izvēlējos izmēģināt Mixa divfāzu kosmētikas noņemamo līdzekli,  esmu aizrāvusies ar dažādu divfāžu līdzekļu izmēģināšanu, jo tie tiešām atvieglo dzīvi, īpaši, ja ir lietots lainers. Smaržu arī nejutu nekādu, bez parabēniem un alkohola. P.S.  rožu ekstraktu sastāvā neatradu!


Darbībā:  Kosmētiku no acīm noņem ātri, man kā vienmēr nepatīk viegli eļļainā sajūta uz acu plakstiņiem, bet tas ir labojami, acīs nekož, nekairina un savu darbu padara ļoti labi, ar vienu vates disku pietiek abiem plakstiņiem lai noņemtu visu kosmētiku. 

Rezumē:  Micellārajam ūdenim 8 no 10 ( ļoti labs savā cenu kategorijā).
                Divfāžu līdzeklim    7 no 10 (labs, bet ne kosmisks brīnums)

Jebkurā gadijumā tas ir izmēģināšanas vērts, iesaku :)

Lai forša diena!
Ilze  

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma