Meklē blogā

Catrice Zensibility limitētā kolekcija - Apskats

Catrice jaunumi manā plauktiņā, kas ir jau izmēgināti un iztestēti, bet uzskatu, ka tie ir pirmie padziļinātie iespaidi un sajūtas, jo kosmētikas ziņā testēšana var but ļoti ilgs process, kamēr izproti katra produkta  plusus un mīnusus, kas ir pilnīgi visai kosmētikai, neatkarīgi no cenu kategorijas  vai sastāva.
Šoreiz ar Jums meitenes, gribu parunāt par jauno Catrice  limitēto kolekciju ( kā man patīk viņu limitētās kolekcijas!)  ZenSibility  kolekcijai ir burvīgs austrumniecisks dizains! Japāna un austrumi ir mana tēma, tāpēc šis dizains mani ļoti uzrunāja.  Kāds man bija prieks, ka šo limitēto kolekciju pārdod pie mums Latvijā un  jau tā ir sastopama Galerija Centrs Drogās.


Ieraugot Lip Geisha* 1.5 gr  dizainīgo, sarkano lūpu krāsu, gribēju jautāt "Vai ota ir stiprāka par zobenu?" šajā gadījumā tā ir lūpu krāsa, kas man atgādina senlaicīgu spalvu, šī krēmīgā un maigā sarkani - sārtā lūpu krāsa, klājas ļoti skaisti , bet vairāk uz to skatos, ka uz dizaina priekšmetu, kuru izvilkt no somiņas un ar kuru pagreznoties.

Otrā lieta, kas piesaistīja manu uzmanību arī ar savu dizainu ir Quattro eye shadow,* 8gr, kas ir palete ar  vienu matētu, bet trim spīdīgiem toņiem, kas ir ļoti krēmīgi un maigi savā pieskārienā, diemžēl ļoti viegli savā pigmentā, bet lietojot ar acu ēnu bāzi darbojās labi, kaut arī dūmakainais grims ar to sanāktu ļoti viegls un nosacīts.
Mazai atkāpei – es visu vērtēju kategorijās cik, manuprāt, tas ir derīgs arī manai acu formai, kā zinām, mana acu forma nosaka to, ka ļoti minimāli ir redzams kustīgais acu plakstiņš, bet šai formai, vislabāk izskatās „smokey eyes” tipa grimi, tos ir iespējams veidot no dažādām krāsām, ari pavisam gaišām.
Patīkami mani pārsteidza magnētiskais vāciņš, kas piedeva šim produktam kaut ko "šikāku", jo bieži vien tieši aizdares Catrice produktiem ir tās, kas visātrāk saplīst, ceru, ka ši kalpos ilgāk. Ikdienas grimā šī palete darbojās labi, ja vien ir kāda tumšāka ēna, jo šeit man nesaprotamā kārtā visas ir pārāk spīdīgas un pārāk gaišas, iespējams, ka porcelāna ādai pelēcīgais matētais tonis varētu radīt  pusēnas efektu un to varētu izmantot lai tumšinātu plakstiņa ārējo kaktiņu.( porcelāna ādas īpašniecēs, kā jums ši paletīte?) Gan šampanieša, gan sudrabainā, gan pelēkā uz ādas izskatās gandrīz identiski spīdīgi, klājums tiešām ļoti  skaists, nepleķo.

Otu maks* izskatās ļoti skaists, godīgi sakot pat nepateiksi, ka tas  ir no budžetam draudzīga zīmola,  ir iespējams savietot septiņas otas, iekšpuse veidota ar visur klātesošo bambusa zīmējumu, manuprāt - gaumīgi, iespēja kādā ceļojumā paņemt līdzi "ejošās otas"..

Bouncy Blush* - šis ir viens interesants līdzeklis, to atverot jūtu vieglu bambusa smaržu vai ari to, kas man asociējās ar bambusa smaržu jo neesmu tos ostījusi, ķieģeļu krāsas vaigu sārtums, kam piemīt interesanta konsistence, tās ir uzputotas, mīkstas, atsperīgas putiņas, kuras labāk uzklāt ar pirkstiem, jo ar otu to paņemt nav īsti iespējams, klājot  tās pārveidojās pūderveida- krēmveida līdzeklī, kuru ir iespējams iztušēt diezgan labi, tomēr izteiktais aromāts,  paliek uz sejas kādu brītiņu, pats tonis ir foršs un iepakojums dizainā ieturēts visas kolekcijas stilā.

Eye line- art pen* - flomīša tipa laineris, kaut kas, par ko es biju vislielākā sajūsmā - idejiski, bet ne praktiski.. Stāsts ir tāds..  es biju iedomājusies, cik interesants produkts, lainera galviņa sastāv no trim dažāda lieluma bumbiņām,  velkot uz rokas viss ir baigi skaisti un gludi, bet velkot līnijas uz plakstiņiem laineris ir jātur pavisam taisni, lai neveidotos grubulītis uz acs. Nu, lūk, man izveidojās grubulis un man viņš nepatīk, varbūt kādam ir patīk tādi burbuļaini nelīdzenumi, vai arī kāds velk līnijas tikai par pašu galiņu, tad noteikti šis produkts patiks jo noturība tam ir laba.

Kaut arī pēdējā, kuru aprakstu, bet ne pēdējā pēc savām īpašībām, kas mani patiešām pārsteidza, principā, no šādām iztušēšanas otam negaidu neko daudz, tas vel tā maigi teikts, jo principā neticu , ka tādā cenu kategorijā var būt laba ota.
Tāpēc kā kārtīgs blogeris, es paņemu šo Eye shadow blending brush*, kas izskatījās pēc kabuki tipa otiņas un sāku neticīgi iztušēt, man bija lieli brīnumi, ka tas patiešām sanāca pietiekami labi, lai nebūtu pleķi. 
Tāpēc varu teikt, ka šī otiņa ir laba un lietojama, diezgan labi iztušē arī citas ēnas, ne tikai Catrice, tā kā viņa ir sintētiska forši var izmantot lai uzklātu un iztušētu konsīleru zem acīm.

Tāda, pozitīva saskare bija ar  šo limitēto kolekciju..
Jāpiemin, ka kolekcijā vel ir nagu lakas, kas arī ieturētas austrumnieciskos toņos.

Lai forša diena!
Ilzux


*testa produkts

9 komentāri

  1. Paldies par aprakstiem!
    Ar nepacietību gaidu apsolītoto turpinājumu par Essence produktiem! ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Noteikti būs ;) šajā mēnesī noteikti iekļaušos ;) gribās vel pamēgināt mazliet ilgāk, lai skaidrāka saprašana - kas ir kas ;)

      Dzēst
  2. Skaista kolekcija, bet ne priekš manis. Pelēkie toņi un ķieģeļsarkanais nav mani toņi. Vienīgais, kas raisa interesi, ir otas.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Otas, jā, tiešām arī man - ceru ka lv būs vairāk par vienu otu.. Vācijā jau atkal visādi labumi, bet pie mums :(

      Dzēst
  3. Toņi ēnam interesanti, taču zinu, ka man viņu tekstūra neder. Vēl vienu paleti krājumiem nav īsti vēlmes iegādāies.
    Otu maks tiešām izskatās interesants.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Toņi skaisti, tādi maigi, savā ziņā man viņi patīk, ja vien ir kāda cita ēna ar ko viņus atjaukt..

      Dzēst
  4. Man ļoti patīk šīs limitētās sērijas dizains! It sevišķi vizuāli - acu ēnu palete. Tas, ka līnijā ir arī otu maks, ir kaut kas, manuprāt, nebijis un interesants! Es, kā vaigu sārtumu (un vispār vaigu produktu) apsēsta, noteikti pievērsīšu uzmanību vaigu sārtumam, ļoti interesants pēc apraksta, tikai bail par smaržu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paletītes dizains mazliet atgādina MAC paletes ;)
      Smarža ir jūtama, nezinu, kā būtu ar to sadzīvot katru dienu, bet noteikti, pašai jāpasmaržo - varbūt Tev netraucēs! Vaigu sārtuma tekstūra tiešām ļoti interesanta, izmantoju ari kā acu ēnas, lai atsvaidzinātu to pelēko komplektu, bija ļoti normali, tikai jāklāj ar pirkstu.

      Dzēst
  5. Dizains produktiem ir smuks:) Man patika lūpu krāsas tonis, bet GC tā jau ir izpirkta :(.
    nagu lakām ir ļoti foršs dizains. Pārējais nav priekš manis :(

    AtbildētDzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma