Meklē blogā

LFbeautybox Aprīlis #lfblooms

LFbeautybox Aprīlis klāt!
Caviņš meitenes, šodien atrādīšu jauno #lfblooms edition kastīti, kas ir piepildīta ar daudzveidīgiem un interesantiem produktiem, bet tomēr, neskatoties uz to, atstāja man mazuma piegaršu, varbūt esmu sevi izlutinājusi ar daudzveidīgajām kastītēm? Patik ka viņi pievieno modes žurnālu ko palasīties, šoreiz tā ir Elle :)
Par to spriediet pašas, pēc kastītes satura.


Pirmais produkts, kas man patiesi priecēja ir Rituals Miracle Scrub ginseng & ginko biloba  hand scrub 75ml beidzot varēšu pamēģināt kaut ko no šī zīmola, kas mani ļoti priecē, jo neko vel neesmu mēģinājusi, kā arī tas, ka šis ir tieši roku skrubis, produkts - kas vairāk virzīts uz sajūtām un aromātiem, ka arī bonusā skaisti smaržojošas, noskrubētas, maigas rociņas.

Otrais superīgais produkts ir Balnce me body polish 50ml esmu iemīļojusi daudzus Balnace me produtus, manuprāt, šis zīmols ir ļoti kvalitatīvs un vienmēr ir prieks izmēģināt ko jaunu un nebijušu, ļoti patīk viņu dušas produkti, sejas produkti, iespējams, ka iepatiksies arī šis gommage produktiņš.

Ieraugot kastītē roku krēmu nopriecājos par somiņas izmēra krēmu 20ml no Elemis, bet tad sapratu, ka mani prieki vējā, kad uzsmērēju to uz rokām. Ļoti nepatīkams krēms, lai neteiktu vairāk, izteiksmīga smarža, kas ir zālīšu + kadiķis miksējums, rokas paliek ļoti, ļoti smaržīgas, bet nejūtu nedz barošanu, nedz mitrināšanu, sausa sajūta, man pilnībā neder!

Pašiedeguma krēms no Tanworx 60ml aiziet pie draudzenes, kurai ir tumšāka ādas krāsa kā man, jo uz manas tas izskatās pēc burkāna, kuram piemetusies dzeltenā kaite, galīgi un pilnīgi neder.

Briogeo matu maska 29ml ,kura nesatur parabēnus, silikonus un citas nelāgas vielas mani uzrunāja, neko neesmu mēģinājusi no šī zīmola, tieši esmu jaunas matu maskas meklējumos, esošās mani apmierina, bet vienmēr jau gribās izmēģināt ko jaunu un interesantu,  noteikti ziņošu, ja būs wow efekts.

Bloom and blossom bath and shower gel 50ml , kur min, ka vienkāršais  un "tīrais" sastāvs, kurš nav pārslogots ar visu ķīmisko tabulu ir pats labākais risinājums ādai, bez smaržas, parabēniem un sintētiskām krāsām, viennozīmīgi būs interesanti izmēģināt. Kaut gan pēdējā laikā ir nācies vilties dušas zelējās, varbūt šī būs izņemums.

Bonusā saņemu B vitamīna šķīstošās tabletes, no myvitamins pilna izmēra produkts, ar meleņu garšu un smaržu, esmu lietojusi viņu multivitamīnus, likās gana labi, domāju ,ka šos izlietošu, kā pavasara dopingu ķermenim ;)

Kopumā kastīte uz stabilu 7 no 10 / būtu bijis jauki, ja visi produkti būtu lietojami un noderīgi/

Lai forši!

Ilzux


2 komentāri

  1. Tie viamīni protams ir kaut kas ne īpaši vēlams, bet pagājušā gada janvāra kastītē bija un pavasarī arī izdzēru.
    Vispār šī gada kastītes visas šķiet labas. Ļoti gribēju marta kastīti, bet nogulēju un jau ap 20-tajiem datumiem vairs nebija.
    Tagad domāju par subrscription, jo sanāk lētāk par mūsu vietējo Saneri. Jebkurā gadījumā nav tik tukšas, lai kas LF kastītē tur arī nebūtu. Vietējās kastītes vairs nesūtīšu. Atnāks man vēl 2 Saneri, jo biju abonemenu paņēmusi. Bet jau raksu sev blociņā negatīvos aspektus, kas mani riktīgi ir sadusmojuši pa šo laiku, kamēr saņēmu instagram un FB jaunumus. Nākamajā video pateikšu visu, ko domāju.

    AtbildētDzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma