Meklē blogā

L`Oreal True Match tonālā krēma TESTS & Video


Čaviņš, meitenes! Gribēju parunāt ar Jums par tonālo krēmu no L`Oreal, kuru pakļāvu  kārtīgam,"dzīvam" testam.
 Manas ādas īpatnība ir tāda, kaut arī viņa ir taukaina, tā ir ar noslieci uz jutīgu un mitrināšana ir viens no svarīgākajiem priekšnosacījumiem taukainas ādas īpašniecēm, jo neskatoties uz pārbagāto sebumu -mitrināšana iztrūkst, veidojās nesmukas grumbas ātrāk kā gribētos un kā vajadzētu.
Kaut arī dekoratīvai kosmētikai ir vizuāli koriģējoša funkcija, es nopriecājos ,kad uzzināju, ka jaunā True Match sērija satur 75% mitrinoša krēma, solījumi, ka šis produkts neaizsprostos poras arī  rādija cerības uz labu produktu.


Tonālais krēms True Match, ar uzlabotu formulu, ir pieejams ādas nokrāsai precīzi atbilstošos toņos - silto (W), vēso(C) un neitrālo(N) toņu gammā. Tas ideāli atbilst jūsu ādas krāsai un faktūrai, un tā krēmveida mikrodaļiņu tekstūra maskē nelielas ādas nepilnības. Tonālais krēms spēj pielāgoties sejas krāsas tonim, lai rezultāts būtu nevainojams.

Man piebilde: Interesanti par toņiem jo mana āda kļuva daudz tumšāka pēc kādām 15 - 20 min, mazliet jutu kā oksidējās un kļūst siltāks tonītis. Patīkami ir arī apzīmējumi par silto un vēso toni, kas lieliski palīdz izvēlēties saderīgo tonālā krēma toni, tomēr jāpiemin, ka N2, kurš ir man ir pats gaišākais, tomēr "sniegbaltītēm" īsti nederēs, ja nu vienīgi vasaras perioda.

Pateicoties smalkajiem mikropigmentiem, perfekti saplūst, adaptējas un vēl labāk harmonizē ar sejas toni un tekstūru. True Match ir vispilnīgākā formula, kas izstrādāta, lai mitrinātu ādu. Bagātināts ar B, E vitamīniem un glicerīnu, lai āda būtu veselīga un starojoša.
Nesatur eļļas un smaržvielas, neaizsprosto poras.

Mana piebilde: Poras neaizsprosto un, manuprāt, ši formula lieliski sader ar kombinētu ādas tipu. Tomēr ir "valkājams" arī uz taukainas ādas, tomēr ne visu dienu.

Lietošana: Uzklājiet uz attīrītas un sagatavotas sejas ādas. Pirms tam ieteicams lietot ādas tipam atbilstošu dienas krēmu.

Rezultāts: Dabisks izskats, jūsu ādas nokrāsai precīzi atbilstošs tonis un izcila maskējoša iedarbība bez pārmērīga grima efekta

Mana piebilde: Vislabāk taukainai ādai lietot kādu serumu,zem tonālā krēma, tomēr arī ar sejas krēmu šis produkts sadarbojās labi. Maskē vidēji labi un rada diezgan vieglu efektu. Pie taukainas ādas ieteicams lietot ar pūderi, tā to nostiprinot uz ādas.Patika atstarojošās daļiņas, kas padarīja seju daudz  dzīvāku un starojošāku. Klājās ļoti viegli un vienmērīgi.

Šeit Jums ir iespēja noskatīties "dzīvo testu" kā  tonālais krēms klājās izmantojot dažādus uzklāšanas instrumentus, kā arī, kā viņš izskatās dienas gaitās un cik ļoti ir/ nav -piemērots  taukainai ādai.

Lai forša skatīšanās!

Ilzux

7 komentāri

  1. Man bija tieši tāda pati sajūta pēc vairākām stundām, ka gribās notīrīt seju. Turklāt pie sejas nevarēja pieskarties, jo tonālais pārnesās uz rokām un pārējām virsmām. Vējjakas kapuce visa ar tonālo, rokas ar tonālo, nemaz nerunājot par to, ka varētu atspiesties uz vīra plecu. Vaigu sārtums spītīgi turējās virsū, bet konsīleris slīdēja prom. Vecā formula bija daudz labāka.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Un man ir normāla kombinēta āda, kurai ir nosliece uz sausumu, bet T zona taukojas nedaudz.

      Dzēst
    2. Nu ir tur kaut kas savāds, izlietot jau izlietošu, bet tikai rēķināšos ka nevar pārak ilgi atstāt uz sejas, nedomāju, ka ar praimeri viņš uzvedīsies labāk, šis nav no tiem variantiem. Vecā formula man īsti nederēja, tāpēc cerēju ka ši derēs, izpildiju tak l`oreal oficiālas mājas lapas testu , kur no visiem ieteca tieši šo kā man derīgu :D nu jautri :D Traki, ka arī normālai kombinētai ādai tā notiek.. kā bija ar toni ? Neoksidējās pārak uz sejas?

      Dzēst
    3. Tonis ir ideāls. Ja sākumā uzklāju uz sejas un likās pārāk tumšs, tad pēc 10 min.tonis izlīdzinājās un pat likās, ka paliek gaišāks. Mēģināju gan ar Catrice praimeri, gan bez, gan ar fix spreju. Smērēšanās nost ir tāpat. Piebildīšu, ka man neviens cits tonālais tā nav uzvedies. Vecā formula man patika, vienīgi tagad oksidējas (laikam vecs palika).

      Dzēst
  2. Šis ir mans nefavorīts. Tieši nesen rakstīju par to. Uz video izskatās, ka tonis iz mazliet par tumšu, bet varbūt video nedaudz izmaina krāsas.

    L'Oreals gan labus līdzekļus ieguldīja, lai šo ne tik izcilu produktu padarītu tik populāru ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu marketings jau strādā:D Cešās cilvēki, bet tas ir viņu darbs :D Es sāku domāt, ka varbūt sadarbosies ar sausas ādas ipašniecēm, bet jā, tonis ir tumšāks, ja lieto paštonējošo vai vienkārsi vairāk iesauļojās domāju ir ok.. bet tā ir grūti atrast tonālo kurš ir gaišs bet bez nepatikāma rozā apakštoņa

      Dzēst
    2. Es gribētu izlasīt atsauksmi...

      Dzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma