Meklē blogā

Bioderma roku krēms lūpu balzāms

Sveicieni šodienā!
Pavasaris ir gandrīz klāt, priekš manas ādas kopšanas tas ir diezgan prasīgs mēnesis.Noteikti, ka šajā laikā, kad temperatūras stabiņš strauji lēkā, tas ir diezgan liels diskomforts roku un lūpu ādai - vismaz man tā ir bieži. Arī es esmu iedzīvojusies sausā roku āda, nesaprotu, kā tas ir iespējams ņemot vērā manu ādas tipu!Pavasarī es mēdzu staigāties ar plikām rokām un domāju, ka šādu testam labvēlīgu gaisotni radīja aukstā vēja + cimdu neesamība. Kā risinājumu sāku lietot Bioderma roku krēmu, kurš ir paredzēts sausai un bojātai roku ādai.
Izlasot, ka Bioderma Atoderm roku krēms ir domāts sausai ādai es biju gaidījusi īpaši biezu, sviest-veidīgu struktūru, bet  kāds bija mans izbrīns, kad sajutu vieglu, patīkamu struktūru, kura ātri absorbējās. Šis nav klasisks barojošs krēms, kā ierasti domāt - jo viņam ir ļoti viegla, patīkama konsistence,kuru uzklājot uz sausām rokām, tā ļoti ātri absorbējas.
Sajūtu līmenī uzreiz  izjutu izteiktu mitrinošu, viegli atvēsinošu, kopjošo efektu, kā arī barjeras slāni kurš pasargā tā jau sakairināto roku ādu. Pēc izteiktā mitrinošā efekta sajutu arī barojošo efektu, kurš saglabājās vairākas stundas. Viegli apsārtusī āda tika nomierināta un pabarota, tāpēc uzskatu, ka šis ir kārtējais izdevies produkts, kuru var lietot ne tikai uz sezonālo maiņu, bet arī vasarā, kad ir tāda nepieciešamība.
Nekad nebiju mēģinājusi Bioderm Atoderm lūpu balzāmu, bet mani iepriecināja ērtais, skrūvējamais vāciņš, kā arī struktūra, kas vairāk plāna, gel veidīga un ērti izspiežama no tubiņas.
Tāpēc, ka lietoju šo lūpu balzāmu ne tikai sev, bet arī tiem, kuriem klāju meikapu varu paslavēt par higiēniski ērto iepakojumu, kas man tiešām likās piemērots.
Produkts klājās viegli, izveido barjeru starp lūpām un kaitīgo apkārtējo vidi, izteikti mitrinoša sajūta, bet ne barojoša. Bioderm Atoderm lūpu balzāms lieliski noder ja izvēlies klāt makeup - uzklāj to sakumā un pēc kāda laika droši  klāj lūpu krāsu, jo lūpas būs atguvušas savu mitruma līmeni, bet man ikdienas gaitās prasās ko mazliet treknākas konsistences. Bioder Atoderm lūpu balzāma pluss ir lielais 15ml tilpums, kurš pietiks kādam laikam. Gluži kā roku krēmam, tikai vel diskrētāks, tikko manāms liegs aromāts ir šī lūpu balzāma pavadonis.

Kopumā uzskatu, ka produkti ir labi un tie palīdz tikt galā ar šādu mainīgu laika apstākļu izraisītu sausu ādu.

Lai veiksmīga šodiena
Ilze

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma