Meklē blogā

Produkti kurus Neiesaku - Madara cosmetics

Sveicieni šodienā!

Atļaušos būt par to, kas iemet pilienu darvas medus mucā,  bet ne tāpēc, ka man nav ko darīt vai šī diena būtu  neizdevusies vai arī zīmols nesimpatizētu. Es kā blogeris, jūtos apbēdināta, kad cerības un vēlmes neattaisnojās, esmu pamanījusi, ka tāpēc bieži vien  ir grūti rakstīt par to, kas nav attaisnojis uz tā liktos solījumus, cerības.
Uzreiz  gribu piebilst, ka tas ir tikai mans personīgais viedoklis, ādas tips un pieredze ar šiem kosmētikas produktiem. Es  ticu, ka mēs esam dažādi, mūsu ādas tipi un uzklāšanas, lietošanas ieradumi ir dažādi, tāpēc tas, kas neder man var lieliski derēt ari jums un otrādāk. Tomēr pēc ilgām pārdomām, iedomājos, ka šī varētu būt noderīga, izglītojoša sadaļa blogā, kur es pārspriežu tos produktus, kuri man nederēja no kāda zīmola. Es izvēlēšos zīmolus, kuru produktus esmu visvairāk lietojusi, ja ne izmēģinājusi gandrīz visus un atlasīšu tos produktus, kuri man diemžēl nederēja - pamatojot savu viedokli par to, kāpēc tie nederēja manam ādas tipam.

Ilgi domājot par to ar kuru zīmolu lai sāk, pirmais, kas ienāca prātā ir Madaras zīmols, jo es esmu izmēģinājusi gandrīz visu zīmola sortimentu! Visus produktus esmu pirkusi, testējusi un bieži vien pat neesmu aprakstījusi šeit blogā, jo neredzēju tādu "wow" efektu, kā man būtu gribējies. Es cienu Eko un dabisko kosmētiku, kā lieliski piemēri kosmētikai kura darbojās ir Dr. Hauschka produkti, kā arī Annemarie Borlind zīmols, kuru šobrīd testējot redzu ļoti labu efektu. Ar Madaras zīmolu ir tā, ka ir daži īpaši efektīvi produkti un lielākoties pārējie no tiem ir vidējas efektivitātes, kas nerada tādu izbrīnu, bet protams, ka mani, kā jebkuru Latvijas iedzīvotāju uzrunā nacionālais aspekts un tas, ka tas ir Latvijas zīmols.
Tomēr, es savā blogā cenšos būt objektīva, tik cik tas ir iespējams, izsakot savu  patieso viedokli arī par zīmoliem, kuri man ir mīļi, tai skaitā Madaras zīmolu.

Kā pirmo no produktiem, par kuru varu teikt, ka tomēr, lai arī kā es negribētu tas nedarbojās tieši priekš manis tas ir Soothing dezodorants - lai arī cik fantastiski skaisti nebūtu iepakojumi, vai maigais sievišķīgais aromāts, kurš piemīt dezodorantam - tā efekts līdzinās O ! Ņemot vērā, ka augu un ziedu dezodorants bija viens no maniem favorītiem, bet šis - diemžēl nē, nē,nē! Produkta efektivitāte pazuda pēc pāris stundām, neradīja nekādu aizsardzību kopumā. Tomēr, pieminētais augu un ziedu dezodorants pēc ilggadējas lietošanas sāka izraisīt alerģiju, tāpēc pārtraucu to lietot.  Šobrīd lietoju dabiskos  kristāla dezodorantus un esmu ļoti apmierināta, kad nepieciešama lielāka drošības sajūta izvēlos kādu no klasiskajiem antiperspirantiem, bet ar tiem ikdienā neaizraujos.

Otrais produkts, kurš man likās pilnīgi neitrāls, bet būsim godīgi - man vienkārši nederēja, skrubis sejai, kura konsistence nebija vienveidīga, tā sadalījās eļļas un eksfoliējošo graudiņu sastāvdaļās, bija ļoti grūti uzklāt, lietot. Pēc tā lietošanas neredzēju īpašu atšķirību, kā tikai eļļas kārtiņu uz sejas ādas. Iespējams, ka man bija trāpījies kāds brāķēts produkts.  Es ļoti centos iemīlēt šo skrubi, gaidot kad mazās eksfoliējošās daļiņas izkusīs uz manas ādas pārvēršoties piena - eļļas skrubī, bet diemžēl, nemanīju izteiktu efektu. Kā alternatīvu esmu mēģinājusi arī  Madaras augļskābju pīlingu, no kura redzēju ļoti vieglu efektu, mazliet traucēja tas, ka nekur nevarēju atrast cik % stiprs ir šis produkts.
Negribās saldzināt, bet Algotherm algo maska ar eksfoliējošām daļiņām izdarīja daudz vairāk, kā arī Douglas zīmola skrubis, kura sastāvā ir ļoti smalkas daļiņas tiešām attīrīja sejas ādu,  neradot nekādu kairinājumu. No Eko zīmoliem Lavandas eko veikala pirkumos pieminēju   Annemarie Borlind 2 in 1 melno sejas masku, kura tiešām ļoti spēcīgi attīra, atjauno un atbrīvo sejas ādu no atmirušajām ādas daļiņām. Uzskatu, ka  spēja saprast produkta efektivitāti rodas tad, ja esi mēģinājis šāda veida produktus no citiem zīmoliem, tad saproti ko gaidīt un kas ir tikai pozitīva reklāmas iedvesma.

Manai taukainai ādai  pilnīgi nederēja  tonālais fludīs, kurš īsti neko nenomaskēja, kā tikai piedeva ādai toni, bet arī tā nebūtu pati lielākā "sāpe" ja vien viņš turētos uz sejas ādas. Pēc pāris minūtēm tas sāka rulēties nost no sejas ādas, klājās nevienmērīgi un pleķaini, neredzēju iespēju to uzslāņot. Tāpēc, ja jums ir vienlīdz taukaina sejas āda, kā man, šis nebūs jūsu produkts. Es zinu, ka daudzām šis produkts ļoti patīk, bet iespējams, ka normālai un kombinētai ādai, bez izteiktām porām un citiem ādas defektiem tas būs pats labākais produkts. Es vienmēr eksperimentēju un vel nesen saņemot paraudziņus ar tonējošo fluīdu uzklāju to uz sejas - efekts bija tieši tāds pats, kā pirms gadiem. Tāpēc secinu, ka tomēr nederēja.  Piebildīšu, ka man lieliski sadarbojās ar ādu Dr. Hauschka tonālais krēms, īpaši tagad, kad mana āda nav tik taukaina pateicoties apkures sezonai. ( ja vel neesat redzējušas, šeit ir video kā uzklāju Dr. Hauschka produktus, tāpēc vērtējiet pašas )

Esmu eko šampūnu mīļotāja, pasūtu tos no Iherb.com, kur man ir izveidojies favorīts, bet tā  es uzskatu, ka matu mazgāšana ar labu eko šampūnu lielisko kopj galvas ādu un uzlabo matu veselību. Tāpēc šobrīd esmu tādā dzīves punktā, kad lietoju gan dabiskos šampūnus, gan ne tik dabiskos.
Par Madaras šampūniem runājot, tie ir labi, ja tev ir izteikti bojāti mati, kuri ir vidēji biezi vai ar biezu matu struktūru. Dzīves periodā, kad man bija blodi, balināti mati, man ļoti patika šis produkts, kaut arī tad, es nevarēju to ilglaicīgi lietot. Madaras šampūni un balzāmi piesātina matus un pēc kāda laika ir nepieciešamība tos kombinēt ar citiem produktiem. Ja tev ir smalki mati, tad  šis produkts var noslogot matus jau pēc piektās mazgāšanas reizes.  Tas gan neatturēja man lietot šos produktus, tomēr, pēc savu dabisko matu ataudzēšanas viņi ir pārāk smagnēji manai matu struktūrai. Lielisks un ļoti maigs ir  Madaras  Auzu un Liepziedu šampūns, kas ir paredzēts bērniem, tas nenoslogoja arī manu smalko matu struktūru.

Ideja par to, ka toniks, gluži kā serums var uzlabot  sejas krēma efektivitāti ir dziļi iesakņojusies manā apziņā, tāpēc cītīgi lietoju tonikus un no daudziem ir redzami rezultāti.
Līdzsvarojošais toniks,  pēc divām  izlietotām pudelītēm es guvu skaidri apzināmu rezultātu, ka vienīgais redzamais efekts bija izteikti kairināta āda, kura tāda palika tieši pēc pus iepakojuma izlietošanas. Sastāvā nemanīju neko tādu, kas varētu kairināt manu ādu, vai izsaukt alerģiju, bet nu diemžēl nepalīdzēja pat atkārtota testēšana. Vienmēr viens un tas pats rezultāts, sākumā neitrālas sajūtas, neredzu nekādu īpašu ādas līdzsvarojošo efektu, bet vēlāk iekaisums. Šobrīd pat necentīšos iegādāties kādu citu toniku no madaras klāsta, jo bail par līdzīgu rezultātu.

Esmu izlietojusi divus nostiprinošā acu krēma iepakojumus, dažādos savas dzīves gados un secinājumi ir sekojoši - viegli mitrina, bet nespēj mitrināt līdz dienas beigām. Esmu lietojusi gan periodā, kad  nelietoju nekādu dekoratīvo kosmētiku, gan periodā kad lietoju dekoratīvo kosmētiku. Tumšo loku problema netika atrisināta, krēms nedeva nekādu izteiktu rezultātu, pat ja vienīgais ko no tā būtu vēlējusies ir ādas mitrināšana.  Uzskatu, ka daudzi, tai skaitā arī es - ļoti grib sagaidīt šo īpašo produkta efektivitāti, tieši tāpēc to iegādājos arī otro reizi, tomēr uzskatu, ka ja produkts sevi izpauž līdzvērtīgi efektīvi/ neefektīvi tas praktiski pierāda.  Madaras SMART ANTIOXIDANTS acu krēms pret ādas nogurumu deva labākus rezultātus un es to izlietoju līdz pēdējai pilītei, vienīgais, kas traucēja, ka šis produkts vairāk strādāja uz tumšajiem lokiem, pirmajām grumbiņām, ne acu zonas mitrināšanu.

Runājot par sejas serumiem varu teikt, ka  SOS mitrinošais serums ir daudz efektīvāks par Madara Cosmetics SOS mitrināšana+mirdzums hidro-masku,  kura ir visnotaļ pieņemama, laba maska, bet tomēr tā nerada pietiekami dziļu mitrināšanas sajūtu. Es to spriežu pēc tā, ka maskas efekts saglabājās vienu dienu,  kaut manām favorītu maskām tas saglabājās divas dienas. Sos mitrinošais serums spēj saglābt pat pašu samocītāko ādu, bet par Madara Cosmetics SOS mitrināšana+mirdzums hidro-masku es nevaru to teikt.

Šāda ir mana  pieredze ar šiem produktiem.

Lai skaista diena
Ilze


2 komentāri

  1. Lai gan pati esmu vairāku Madaras produktu cienītāja, arī daži no pieminētajiem man likuši vilties (deo, šampūns un kondic.). Prieks, ka tiek publicēti arī ne tik glaimojoši produktu vērtējumi, tas noteikti palīdz nākamajiem Madaras klientiem veikt pareizās izvēles savā skaistumkopšanas lauciņā! :)

    AtbildētDzēst
  2. Savas labas draudzenes, lielas Madara kosmētikas fanes, iedvesmota šo un to izmēģināju, un roku uz sirds liekot varu teikt - nemūžam vairs! Tādas alerģiskās reakcijas, kādas man bija no Madara micelārā ūdens un sejas krēma, nekad dzīvē nebiju redzējusi uz savas ādas (un nepavisam neesmu jūtīga un cimperlīga kosmētikas izvēlē). Un nekad vairs arī nevēlos redzēt :D

    AtbildētDzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma