Meklē blogā

Svētku makeup ar Dr.Hauschka / Video

Sveicieni šodienā

Noteikti lasot manu blogu, esat ievērojušas cik ļoti es esmu iemīlējusi kādu Eko zīmolu. Jā, es runāju par Dr. Hauschka zīmolu.

 Gribēju parunāt par manu pieredzi ar Eko kosmētikas lietošanu. Pirms gadiem pieciem, pirms vel sāku rakstīt blogu, bija aktīva lasītāja, vienmēr mani ir interesējuši dabiskie produkti. Principā manā dzīvē bija laiks, kad es lietoju tikai eko produktus un man viņi patika, protams, ka nācās vairāk piedomāt, bet šī pieredze man paver jaunu skatījumu un es to nenožēloju. No šī izteiktā, intensīvā eko perioda guvu zināšanas, par to, kāpēc ir svarīgi lietot tīru pārtiku, produktus un kā tie ietekmē mūsu ķermeni un vienoto sistēmu. Lieliski apzinos, ka būtu ideāli uz to tiekties, bet arī apzinos, ka tagadnes steigā tas ir samērā grūti izdarāms. Pieņēmu lēmumu, ka meklēšu dabiskas alternatīvas produktiem, tik cik tas būs iespējams, kā labs palīgs ir mans blogošanas hobijs, caur kuru varu izpētīt daudz un dažādus produktus.
Dr.Hauschka kopjošās kosmētikas zīmols ir īsts atradums cilvēkam, kam aktuāli ieviest pēc iespējas vairāk dabiskos produktus, tai skaitā arī dekoratīvajā kosmētikā.
Dabiskais un eko, ne vienmēr iet roku rokā ar lietojamiem un dabiskiem dekoratīvās kosmētikas produktiem.
Tāpēc vienmēr priecājos, kad atrodu kādu zīmolu, kurš ir spējīgs radīt kvalitatīvu, lietojamu dekoratīvās kosmētikas līniju, tādu, kādu to ir radījusi Dr.Hauschka.
Guvu iespēju izveidot video ar Dr.Hauschka dekoratīvās kosmētikas produktiem, praktiski parādot, kā ar dabisko, eko kosmētiku ir iespējams izveidot pietiekami izteiksmīgu grimu, lai ar to dotos uz kādu saviesīgu pasākumu.
Izmantoju aktuālos toņus, lai izveidotu vakara grimu.


Izmantotie produkti:
Dr.Hauschka Eyeshadow trio 03 ametrine
Dr.Hauschka Loose Powder 00
Dr.Hauschka blush Duo soft apricot
Dr.Hauschka Colour Correcting Powder 00
Dr.Hauschka Foundation macadamia 01
Dr.Hauschka Eye Definer plum 06
Dr.Hauschka Volume mascara plum 03
Dr.Hauschka Lip Gloss blackerry 03

Lai mums jauka šī diena!
Ilze

2 komentāri

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma