Meklē blogā

Labākie Dove produkti, kurus iesaku!

Sveicieni šodienā!

Kāds burvīgs rudens, jau gandrīz pietuvojusies ir ziema un mani tiešām priecē īpaši siltais laiks, kas ir ideāls pastaigām, kustību baudīšanai, kura ziemas periodā man nesagādā tādu prieku, kā rudenī vai vasarā. Negribu teikt, ka man nepatīk ziema, bet man neuzrunā cepures un biezās šalles, kā arī, sajūta, kad jāiztuntulējas no ziemas drebēs, frizūra ir izjaukta, mati elektrizējas. Tieši tāpēc nelabprāt lietoju cepures, bet cenšos iztikt ar kapučiem vai šallēm.

Domājot par saviem matu kopšanas paradumiem, gribēju padalīties ar Favorītiem no Dove zīmola,tie ir gan matu kopšanas favorīti, gan ķermeņa kopšanas favorīti, kuri ir uz palikšanu manā kosmētikas plauktā.

Pirmais un man īpaši mīļš produkts ir Dove smaržīgās, krēmveidīgās dušas želejas. Viens brīnumaini foršs produkts, par savu izdevīgo cenu sniedzot mitrinošu sajūtu, pat ja izvēlos nelietot ķermeņa krēmu. Iesākumā, kad redzēju reklāmu, ka šīs dušas želejas saturot mitrinošo krēmu, tam neticēju, līdz neizmēģināju uz savas ādas. Dove nourishing care shower oil ir  lieliska dušas eļļa, īpaši kad rodas papildus nepieciešamība pēc kopjošiem produktiem. Dušas eļļa ir daudz biezāka, kā dušas gel krēms, bet  neskatoties uz to, tā veido biezas, blīvas putas,  kas ir liels pluss šim produktam.

Īpaša vieta manā kosmētikas plauktā ir Dove matu maskām, tai skaitā šai  Dove Oxygen moisture mitrinošajai matu maskai, kura ideāli piemērota smalkiem, plāniem matiem. Šī matu maska kopj, bet nepārslogo matus, ļaujot tiem palikt gaisīgiem, zīdainiem, sniedzot ne tikai papildus nogludinošo efektu, bet arī kopšanu, mitrināšanu. No šīs pašas sērijas ir mans mīļotais Dove advanced hair series oxygen moisture root lift spray matu sprejs, kuru pieminēju šajā video, kā vienu no tiem, kuru lietoju, kad jāiet uz kādu pasākumu un ir vēlme pēc lielāka matu apjoma. Šis sprejs, kurš radīts, lai paceltu matus pie matu saknēm, pilda savu solījumu - mani mati nav pārslogoti, bet tiem ir piešķirts papildus apjoms. Noteikti iesaku šo produktu arī tad, ja tev ir smalki mati, jo tas nepadara tos taukainus, smagnējus vai lipīgus.

Dove matu šampūni un balzāmi vienmēr attaisno savas cerības, bet īpaši mīļi ir kļuvuši Dove Nourishing Secrets Thickening ritual jaunās sērijas produkti, joprojām mēģinu tos nomedīt vietējās Drogās. Ļoti ceru, ka šie nebija limitētās kolekcijas produkti, jo papildus jau ierastai mitrināšanai, tie sniedza papildus aromātu baudījumu, ļaujot ienirt lavandas smaržu mākonītī. Dove matu šampūni lieliski strādā gan biezu, gan plānu matu īpašniecēm, es tos iesaku draudzenēm, viņām, gluži kā man tas ir pārsteigums, cik labi šie produkti strādā.

Kopš iznāca DermaSpa goodness līnija manu sirdi ir iekarojusi roku krēmi, kas ir neaizstājami ikdienā, kad negribās pārslogot savas rokas ar smagnējiem produktiem. Šie produkti ļoti ātri uzsūacās un varu turpināt savas ikdienas gaitas, bet nu jau ar maigākām rokām. Lieliski izsmalcināti, neuzbāzīgi aromāti kalpo, kā papildus pluss šai sērijai.

Paštonējošie līdzekļi no DermaSpa summer revived sērijas ir kļuvuši leģendāri, vieni no labākajiem savas cenu kategorijas produktiem! Lietoju gan es, gan manas draudzenes, jo ir pieejami divos dažādos toņos ( no gaiša- vidēja un vidēja - tumšas) ādas īpašniecēm. Lieliski klājās, neveido pleķus un nav dzeltenīgi, man patīk šis tonis, jo tikpat vienmērīgi, kā uzklājās tas arī pazūd no ādas. Tie kuri lieto paštonējošos līdzekļus lieliski zin, cik var būt nepatīkams tieši "iedeguma" izbalēšanas process, bet ar Dove pietiek to atjaunot reizi divās nedēļās, lai saglabātu smuku, veselīgu ādas toni arī ziemas mēnešos.

Tie ir mani mīļākie produkti, kurus iesaku gan saviem draugiem, gan Jums mani lasītāji!
Plānā ir izmēģināt kādu jaunu Dove produktu, kuru Jūs ieteiktu?

Lai skaista diena!
Ilze





1 komentārs

  1. Vasarā Drogas nezināja, vai Nourishing Secrets sērija būs veikalos - ja līdz šim nav ieviesusies, tad pieņemu, ka arī nebūs. Žēl, jo man visi produkti likās ļoti forši.

    Annija
    rigasmetro.wordpress.com

    AtbildētDzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma