Meklē blogā

Madara:TOP5 labākie produkti un pārdomas

Sveicieni šodienā!

Jau rīt Madaras labo cenu diennakts, man kā blogerim gribās padalīties viedoklī, kurš neizbēgami ir radies testējot šos produktus, nesenā pagātnē vai lietojot tos tagad.
Varu apgalvot, ka esmu izmēģinājusi pilnīgi visus Madaras produktus, pamazām viņu produktu klāsts aug, tāpēc neesmu vel paspējusi izmēģināt visus jaunumus, kas ienāca šajā rudenī. Tomēr to, kas ir izmēģināts, tas man patīk, liekās gana efektīvs, lai varētu jums to ieteikt. Jāpiemin, ka visus Madaras produktus es esmu iegādājusies pati, nekad un neviens no Madaras zīmola nav sūtījis man testa produktus. Tāpat, kā tagad, kad vakarā, pēc darba dienas rakstu jums Top 5 Madaras produktus ir mana izvēle un vēlme Jums manas lasītājas ieteikt ko lietderīgu, labu.
Bieži vien savā youtube kanālā es izvēlos, trīs, brīžiem piecus labākos produktus no visa plašā produktu klāsta, par kuriem varu teikt, ka tie ir vieni no labākajiem. Tas mirklis, kad tev ir jāizvēlas, ko tu izvēlētos no šī zīmola, neskatoties uz cenu, pieņemsim, kā labāko piecinieku - pēc tāda principa ir vērts atkārtoti iegādāties produktus.
Protams, ka es kā bloga rakstītāja labprāt pērku produktus kuri nav izmēģināti, tas ir dabiski, tieši tāpēc varu jums padalīties ar savu topu. 

( kolāža veidota no personīgā arhīva foto un no google plašumos atrastiem attēliem)


Iztikšu bez garām runām un mans top 5 no Madaras produktiem ir :


Madara SOS Hydra repair intensive serum, lielisks serums, kurš piemērots dehidrētai sejas ādai, kā arī visiem ādas tipiem, pat manai taukainai ādai! Lielisks serums, kuru uzklāt uz nakti, vai ja jums ir normāla vai kombinēta, sausa āda arī pirms ikdienas krēma. Mitrina, atjauno padara ādas toni vienmērīgu, atbrīvo no lieka kairinājuma, normalizē ādu un ļauj tai atjaunoties. Lielisks produkts uz sakairinātas, jutīgas ādas! Produkts, ko es noteikti iegādāšos atkārtoti.

Madara Smart Antioxidants acu krēmu pret ādas nogurumu lielisks acu krēms, kurš sniedz redzamu rezultātu pēc mēneša lietošanas, normalizējot ādas līdzsvaru arī jutīgajā acu zonā. Zinu, ka daudziem viņš liekās pārāk sausinošs, tikai tādēļ, ka uzsūcās, neveidojot plēvītes vai barjeras sajūtu. Tieši tas  šajā produktā ir tik patīkams, jo es varu uzklāt kosmētiku pēc šī krēma uzklāšanas. Nenosauktu to kā Anti age produktu, bet drīzāk, kā produktu, kurš palīdzēs pamosties ikdienā sākot no 20 gadu vecuma līdz 40 gadiem. Preventīvs līdzeklis, kas pasargās no priekšlaicīgas novecošanās un cīnīsies ar zem acu rajona uztūkumu, tumšajiem lokiem.

Madara DD jeb Daily Defence krēms ir burvīgs palīgs, kad tuvojās vēsāks laiks, neaizstājams ziemas periodā jo ir tik universāls produkts, ka tas saderēs ar jebkādu ādas tipu. Lieliski pasargā no aukstuma, sala, sasprēgājušām rokām un pat raupjiem papēžiem, elkoņiem. Lietoju gan uz sejas, gan uz visa ķermeņa, burvīgs aromāts, lieliski uzsūcās un nerada traucējošu vai lipīgu sajūtu, kas priekš manis ir pluss, dēļ taukainā ādas tipa.

Madara Time Miracle Cellular Repair Serum lasīju, ka šī esot pirmā kosmētika, kurā ir bērzu sula, bet ko es varu teikt par bērzu sulu kosmētikā, tai piemīt arī pretiekaisuma īpatnības, tieši tāpēc es noteikti iegādāšos šo serumu. Pats serums ir ļoti intensīvs, kaut arī dabisks, bet tik intensīvs, ka tā lietošanas laikā es sajutu vieglu kņudināšanu pēc tā uzklāšanas. Man ļoti iepatikās gan konsistence, gan arī rezultāts, ko es ieguvu lietojot šo produktu. Izlietojot šo mazo iepakojumu es jutu, kā mana āda ir atguvusi vitalitāti, tā kļuva starojošā, bet arī jaunavīgāka. Par šo produktu varu secināt, ka tam piemīt pietiekama un  ātri pamanāma anti age darbība, kas ir patiesi apbrīnas vērts, ņemot vērā, ka tas tomēr ir eko produkts. Āda jūtās pamodusies, šo produktu var izmantot kā glābēju, ja jūties pārgurusi, esi pārstrādājusies un tā arī izskaties. Lielisks glābēj-serums, iesaku!

Madara Protecting Hand Cream pirmo reizi to iegādājos deļ marcipāna smaržas, otru reizi dēļ fantastiskā efekta. Turpinu to iegādāties gandrīz katru gadu! Ilggadējs favorīts, kurš lieliski kopj ādu, neveido savādo plēvīti uz roku ādas, bet tajā pašā laikā ļoti mitrina, baro un pasargā rokas pat izteikti aukstā laikā. Roku āda jūtas pabarota arī tad, kad rokas ir nomazgātas, kas ir iespējams jo produkts baro un dabiski aizsargā dziļākos ādas slāņus.

Rīt labo cenu diennakts! Ko Jūs iegādāsities?
Es noteikti kādu no serumiem, DD krēmu un roku krēmu, varbūt kaut ko no jaunumiem..bet varbūt neko, savā ziņā tas ir atkarīgs no jums, vai Jums ir interesanti lasīt manas atsauksmes par Madaras jaunajiem produktiem?

Lai ražīga diena!
Ilze

2 komentāri

  1. Esmu liekā sajūsmā par
    1. Madara Sunflower Golden beige fluīds. Lietoju ikdienā, kad nav pilnvērtīgs make up! Tik smarža nav degunam tīkama.
    2. Attīrošās putas. Ļoti labi attīra seju un neveido izsitumus.

    AtbildētDzēst
  2. Mans favorīts ir *roku krēms, viennozīmīgi! Plauktiņā stāv neaiztikts *acu krēms, ceru, ka tiešām būs gaidīts efekts. Ļoti patīk arī *Mēnesspuķes fluīds, tikai varu piekrist, ka smarža ir gana nepatīkama.

    AtbildētDzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma