Meklē blogā

Atsauksme Algotherm Algosilhouette Restructuring Dry Oil

Sveicieni šodienā!

Ar Algotherm zīmolu es iepazinos atkārtoti, salīdzinoši nesen, iepriekš biju testējusi viņu micellāro ūdeni, kurš man iepatikās, bet tā kā, pirkums tika izdarīts ceļojuma laikā, atgriežoties mājās neatradu šo zīmolu tuvākajā aptiekā, tā arī viss aizmirsās. Līdz nesenai pagātnei, kad guvu iespēju iepazīties ar šo zīmolu, tā filozofiju un unikalitāti.

Kas ir Algotherm?  Pavisam vienkāršoti runājot - tā ir aļģu kosmētika, kurai pieder unikāli patenti, kas apliecina viņu inovatīvo pieeju  kosmetoloģijā. Divi unikāli patenti, algogene patents - četru aļģu veidu kombinācija, kas aktivizē 35 jaunību nostiprinošos un atjaunojošos gēnus, kā arī algosun patents, no drošina dabisku ādas aizsardzību.

Kā testa objekts ir Algotherm Algosilhouette Restructuring Dry Oil kura sola mazināt striju parādīšanos, mīkstina, kopj un padara ādu daudz tvirtāku, pateicoties eļļām, e vitamīnam un īpašajām vielām, kas palīdz stimulēt kalogēnu.
.

Mana atsauksme lietojot Algotherm Algosilhouette Restructuring Dry Oil:
Esmu lietojusi līdzīga tipa eļļas, kas sola uzlabot ādas kopējo stāvokli, kā arī atjaunot elastību, uzlabot striju stāvokli un padarīt tās mazāk redzamas. Es lieliski saprotu, ka esošas strijas nav iespējams aizslaucīt, tās tur ir uz palikšanu, bet es lieliski zinu, ka var uzlabot ādas kopējo stāvokli. Tāpēc ar lielu entuziasmu ķēros klāt produkta testēšanai, uzklājot to pēc dušas uz man aktuālajiem rajoniem. Produktam ir ērts dozēšanas mehānisms (pumpītis) ar kura palīdzību diezgan ērti dozēt vajadzīgo produkta daudzumu.
Uzklājot un iemasējot produktu, tas lieliski iesūcās, neradot nekādu lipīgu sajūtu,  pavisam drīz varēju  apģērbties, eļļa bija uzsūkusies neatstājot traipus uz apģērba, kā tas mēdz notikt lietojot eļļas.
Algotherm eļļas aromāts ir ļoti svaigs un patīkams, kurš pakāpeniski pazūd no ādas, līdz eļla ir absorbējusies, tas nav uzbāzīgs vai traucējošs.

Mans rezultāts lietojot Algotherm Algosilhouette Restructuring Dry Oil: Tas ko es redzu, tā ir tvirtāka āda! Uzreiz pēc uzklāšanas sajutu maigu ādu,  kā arī  pēc  nedēļas lietošanas kļuva daudz tvirtāka. Interesanti, ka lietojot šo produktu mana āda ieguva tādu veselīgu mirdzumu, maigumu. Eļļa ir vairāk sausās eļļas konsistence, kā arī svaigs, patīkams aromāts, kas mani uzmundrina. Produkts nesatur parabēnus.

Sastāvs:
CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, ISOPROPYL MYRISTATE, VITIS VINIFERA (GRAPE) SEED OIL, ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL, TOCOPHERYL ACETATE, ALGAE EXTRACT, PARFUM (FRAGRANCE), ETHYLHE XYL PALMITATE, DIMETHYL OXOBENZO DIOXASILANE, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE, LINALOOL, GERANIOL, CITRAL, CITRONELLOL.

Uzskatu un secinu, ka Algotherm Algosilhouette Restructuring Dry Oil ir ļoti labs palīgs lai novērstu strijas un koptu ādu, esošās strijas viņa padara mazāk uzkrītošas.

Nopērkams lielākās aptiekās un T/C Stockmann

Lai skaista diena!
Ilze

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma