Meklē blogā

Atsauksme: Labākais un sliktākais no AVON MARK

Sveicieni šodienā!

Pirms kāda laika es piedalījos Avon Latvija rīkotajā #yeschallinge kur guvu foršu iespēju izmēģināt veselu kaudzi dažādiem Avon produktiem, lai izveidotu grimu tikai izmantojot viņu produktus, otas un citus līdzekļus. Es neteikšu ka tas bija viegli! Tas bija ļoti grūti, jo esošie produkti nav tādi, kādi tie likās pašā sakumā, kad atvēru šo iepakojumu un biju ļoti priecīga par jauno izmēģinājuma iespēju.
Saņemot šo #yeschallenge es saņemu arī dalības noteikumus, kuros bija pāris "interesanti" nosacījumi. Tajā mirklī es izlēmu, ka man ir jāpiedalās, jāizaicina sevi un noteikti jāizveido otrs video ar atsauksmēm par produktiem. Tieši tāpēc ir tapis šis video, lai skaidri un  100% no visas sirds pastāstītu, kas ir patiesām labs, bet kas priekš manis nenoderēja un bija liels apbēdinājums.
Es ar to gribēju teikt, ka es vienmēr esmu par patiesu, godīgu atsauksmi pat ja tā ir mazliet tiešākā, kaut arī  tādas atsauksmes nāk grūtsirdīgi.

4 komentāri

  1. Bija ļoti interesanti, jo pati lietoju pārsvarā Avon kosmētiku😊 Būtu interesanti paskatīties vēl šādus video kur izmēģini Avon produkciju :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Prieks, ka noder! :) Neesmu paliecināta, ka Avon būs tik labvēlīgs pret mani un iedos vel kādu kosmētiku testēšanai, kad tik godīgi izteicu viedokli ;) Jebkurā gadījumā es uzskatu, ka noteikti ir vel kādi līdzekļi kuri ir ļoti labi arī no Avon. Kas Jums pašai patīk?

      Dzēst
    2. Man ļoti patīk nagu lakas :) Liela krāsu izvēle un daudz skaistu toņu :) arī Mark kolekcijas navu lakas ir iemīļotas daudzām klientēm.
      Planet Spa ļoti patīk- it īpaši matu maskas.
      No dekoratīvas kosmētikas arī daudz kas patīk un arī daudz lietoju :) bet tā jau būs gaumes lieta un arī ādas tipa lieta, ka nekā visi neesam vienādi😊
      Un par daudziem produktiem no Mark kurus Jūs nodemonstrējāt pilnīgi visam piekrītu ;)

      Dzēst
  2. Sen neko jaunu no Avon nebiju mēģinājusi, bet nagu lakas tiešām viņiem piedāvājumā ir labas. Jāsaka gan, ka dekoratīvā kosmētika savā laika lika arī diezgan bieži vilties.

    Anita,
    http://anitasdiaries.com/

    AtbildētDzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma