Meklē blogā

Blistex TOP5 labākie lūpu balzāmi

Sveicieni šodienā!

Lēnām un sparīgi tuvojās aukstais laiks, jau vakar uzsniga pirmais sniegs diezgan svinīgi atklājot ziemas periodu un svētku gaidīšanas laiku. Šajā vēsajā laikā rodas papildus vajadzība pēc lūpu balzāmiem, kuri pasargās, baros un mitrinās maigo lūpu ādu. Es esmu lūpu balzāmu fans, jo mīlu lietot dažādus balzāmus, viens no tiem vienmēr ir somiņā, otrs darba galdā, trešais pie gultas utt. Nav tādas vietas, kur man nav līdzi lūpu balzāma, jo man ir sausa lūpu āda, ātri sasprēgā, ja es nepievēršu piemērotu uzmanību to kopšanai. Esmu viens no tiem cilvēkiem, kurš, ja neatrod somiņā lūpu balzāmu, iet uz tuvāko veikalu un to nopērk, tā tas ir bijis vienmēr, jau no skolas laikiem.

Gribēju padalīties ar atsauksmi par savu Top pieci  no zīmola Blistex kuru uzskatu, kā vienu no pieejamākiem, labākiem lūpu balzāmu zīmoliem, kurš tiešām darbojās.

Sākšu ar savu seno favorītu kuru iepazinu tad,  kad bija ļoti sasprēgājušas lūpas Blistex Lip relief cream lietoju to uz nakti, no rīta pamostoties ar daudz veselīgāku, maigāku lūpu ādu.
Sastāvs ir ļoti barojošs, bet arī sniedz vieglu atsvaidzinošu, atvēsinošu efektu, kas lieliski var palīdzēt, ja lūpu āda ir uztūkusi, sasprēgājusi. Vasaras laikā to lietoju uz nakti, jo viņš lieliski nomierināja arī saules apsvilušas lūpas. Izteikti ārstniecisks lūpu balzāms, kuru iesaku visiem.

Otro vietu ieņem jauns favorīts  kura sastāvā ir vērtīgās eļļas un sviesti, kaut arī šīs lūpu balzāms mani uzrunāja ar to, ka netipiski tik barojošam, ārstējošam produktam, tā garša un aromāts ir ļoti patīkami.
Blistex triple butters, kā jau redzams pašā nosaukumā satur trīskāršus sviestus- šī, mango un palmas riekstu sviestu, kā arī E vitamīnu papildus mitrināšanai un aizsardzībai. Papildus aizsardzību sniedz SPF 15, kas manuprāt ir svarīgs faktors, lai uzturētu lūpu ādu jaunavīgu un skaistu. Lietojot šo produktu izjutu, ka lūpu āda tiek atjaunota, bagātīgi pabarota un ļoti maiga. Visi kuriem patīk aromātiskie lūpu balzāmi - šis noteikti būs jūsu komforta zonas pirkums.

Blistex mitrinošais lūpu balzāms Moisture cherry īpaši piemērots ziemas laikam, salam, jo ļoti ātri sasūcās, bet arī lieliski aizsargā lūpas. SPF 15 lielisks bonuss arī šajā lūpu balzāmā.
Noteikti, ka esat saskārušies ar to, ka lūpu balzāmi aukstā laikā, īpaši salā  pēc uzklāšanas paliek uz lūpu ādas un mazliet saldē. Blistex Moisture cherry ļoti ātri sasūcās, tieši tāpēc nav šī savādā, salstošā sajūta, pēc uzklāšanas paiet minūte, ne vairāk un jau varat klāt savu mīļāko lūpu krāsu.
Burvīgs pluss ir svaigais ķiršu aromāts, kas ir ļoti patīkams bonuss, īpaši ja esi saldo aromātu cienītāja. Sastāvā esošais lanolīns ir ļoti klasisks, laika pārbaudīts produkts, kas stabili pasargās jutīgo lūpu ādu. Uzskatu, ka šis ir ideāls produkts lūpu aizsardzībai aukstumā.

Blistex Med plus ir viens no tiem produktiem, kurš iekļuva manas kopjošās kosmētikas favorītos, jo viņš ir klasisks lūpu balzāms ar patīkamu, atsvaidzinošu aromātu. Šis ir viens no tiem lūpu balzāmiem, kurus lieku kategorijā- dziļi dziedinošie.  Blistex Med Plus sastāvā ir patīkama, atvēsinošā eikalipta, mentola, kampara  un barojošu sviestu, eļļu kombinācija. Šis lūpu balzāms veido aizsargājošo kārtiņu, kura dienas gaitā mazinās, bet nejūtu, ka viņš pilnībā absorbētos lūpās. Man tas netraucē, bet iespējams, ka kādam varētu nepatikt. Produkts pats par sevi ir diezgan unisex -  nav specifiski sievišķīgu aromātu, tāpēc patiks arī jūsu vīriešiem. Pamanīju, ka viņš ir pieejams gan šādā skrūvējamā trauciņā, gan arī klasiskā lūpu krāsas formā.

Blistex Daily Lip Conditionier izteikti mitrinošs, maigs un ļoti saudzīgs lūpu balzāms, kuru lietot ikdienā, kad nepieciešama pamata aizsardzība un barošana. Sastāvā ir tāda vērtīga viela kā alveja, kura mazina iekaisumu, uzlabo mitruma līmeni un kopējo ādas stāvokli.
Vīnogu kauliņu, kakao un olīveļļa lieliski pasargā, baro un tajās esošais E vitamīns pasargā no priekšlaicīgas novecošanas. Lūpu balzāma struktūra bieza, pārklājoša, tai piemīt viegls siltas vaniļas aromāts, kurš pamazām pazūd no lūpām. Neveido glancētu mirdzumu, bet drīzāk maigu, satīna mirdzumu, kurš pazūd, kad produkts ir iesūcies lūpu ādā.

Vai es varu izvēlēties tikai vienu favorītu? Šobrīd to būtu grūti izdarīt, ņemot vēra manus lietošanas paradumus, ikdienai noteikti lietošu Daily Lip Conditionier, bet uz nakti Blistex triple butters vai Blistex Lip relief cream.

Blistex lūpu balzamus meklē gan T/C Stockmann, Aptiekās, gan Rimi plauktos, kā arī, es līdz šim esmu iegādājusies tos https://internetaptieka.lv/ cenas ļoti demokrātiskas priekš tik forša produkta ~4 euro
Papildus informāciju meklē Blistex FB lapā 

Lai skaista šī diena!
Ilze

8 komentāri

  1. Man arī katrā iespējamā vietā ir pa kādam lūpu balzāmam, bez tiem nespēju iedomāties savu ikdienu. :D Triple butters - mans viss, viss, vismīļākais lūpu kopšanas produkts.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. O vel viens lūpu balzāmu fans! ;) Viņš ir burvīgs, tāds biezs, krēmīgs un labi smaržojošs ;)

      Dzēst
    2. Man arī ļoti patīk labi lūpu bakzāmi! Bez tiem un vairākiem nekur! Iepatikās arī šīs līnijas balzāmi

      Dzēst
  2. Man ļoti patīk lūpu balzāmi,bez tiem nekur!!! Viens ir no šīs sērijas nu būs vēl-ir problēmas ar lūpām un it sevišķi sākoties rudenim!!!

    AtbildētDzēst
  3. Man ļoti patīk lūpu balzāmi! Arī atrodami gan mājās gan darbā,kabatās un citur! Šo sēriju noteikti iegādāšos! Paldies!!!

    AtbildētDzēst
  4. Man ļoti patīk lūpu balzāmi! Arī atrodami gan mājās gan darbā,kabatās un citur! Šo sēriju noteikti iegādāšos! Paldies!!!

    AtbildētDzēst
  5. Haa, atceros, ka vienreiz gadījās atstāt nu pilnīgi visus lūpu balzāmus mājās un man darbā nav iespējas izskriet kaut kur uz veikaliem, tā diena bija murgs :D :D :D

    Man arī ļoti patīk Blistex balzāmi :)

    AtbildētDzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma