Meklē blogā

Jauni sulīgi toņi Maybelline Super Stay Matte Ink

Sveicieni šodienā

Kā jau daudzas no jums ir pamanījušas, mana aizraušanās ar Maybelline SuperStay Matte Ink lūpu krāsām ir pietiekami nopietna, tāpēc es priecājos par to, ka Maybelline ir izlaidis šo īpaši noturīgo lūpu krāsu jaunos toņos.  Es uzskatu, ka šī lūpu krāsa ir viens no lieliskajiem produktiem, kurš ja vel nav ticis iegādāts - noteikti ir jāizmēģina, kaut vai dēļ tā, ka noturība ir izcila! Īsta ballīšu lūpu krāsa,  uzklāj un aizmirsti, baudi vakaru vai kādu saviesīgu pasākumu.
Tas ko es vienmēr iesaku pirms šādu īpaši noturīgu produktu lietošanas - Noskrubē lūpas, uzklāj kādu izteikti barojošu lūpu produktu.  Vislabākais efekts būs, ja jau laicīgi, pirms kāda pasākuma, iepriekšējā vakarā palutināsi savas lūpas ar skrubīti un bagātīgu lūpu balzāmu. No savas pieredzes varu ieteikt foršos L`Oreal cukura skrubjus, kuri ir vienlīdz labi piemēroti gan sejai, gan jutīgajam lūpu rajonam. No lūpu produktiem es izvēlos tādus, kuros ir dabiskās eļļas un sviesti, īpaši šī sviests, kas lieliski dziedē pat pašu sausāko lūpu ādu.
Es zinu, ka daudziem patīk lūpu balzāmi ar parafīnu, jo viņš veido kārtiņu, kas aizsargā lūpas. Tomēr  esmu novērojusi, ka visefektīvāk tieši kopšanas jautājumā darbojās tie lūpu produkti, kuru sastāvā ir dabiskās eļļas.
Tagad gribēju atrādīt jaunās Maybelline SuperStay Matte Ink noturīgās lūpu krāsas un par katru no toņiem man ir ko piebilst.
Sākšu ar to, ka visi šie toņi ir ļoti skaisti, sārti toņi, kas noteikti atradīs savu vietu kosmētikas plauktā. Tomēr mani novērojumi ir šādi - kaut arī noturība ir lieliska, pats labākais klājums ir 125 tonim un lai cik tas nebūtu savādi arī 115 tonim, kurš ir ļoti piesātināti sārts. Mans mīļākais tonis pēc tonāla ir 120 kurš ir aveņu sārts, skaists, piesātināts, bet atsvaidzinošs tonis. Rozīgi sapņainais 125  Inspirer ir piemērots arī ikdienas skrējienam, kā īpaši noturīga darba dienas - sapulces, lekciju sabiedrotā, kura jutekliski izcels sievišķību. Kamēr 115 Founder piemīt zināms raksturs, tā izcels individualitāti un spilgtu raksturu. Romantiski nopietns tēls un 120 Artists ir mans sabiedrotais, lieliski izskatīsies uz vēsa tonāla ādas, izcels maigumu, kurš pamatots ar nostāju par savu Es apziņu!

120 tonis, kaut arī  lieliskā , sulīgā tonī, tomēr klājās un uzslāņojas mazliet grūtāk. 
Kopumā  nēsāšanas laiks ir nemainīgi noturīgs, kā jau visai šo lūpu krāsu sērijai - noturēsies visas 24h, tāpēc, noteikti noņemšanai izmanto divfāžu kosmētikas noņemšanas līdzekli. Kopumā es turpinu palikt pie sava viedokļa, ka šīs Maybelline Maybelline SuperStay Matte Ink lūpu krāsas ir lielisks pirkums, ko nevajadzētu palaist garām.

Lai lieliska diena
Ilze

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma