Meklē blogā

Kiehl’s x Matthew McConaughey Limited Edition Ultra Facial Cream

Sveicieni šodienā

Kvalitatīvi kopjošās kosmētikas produkti ir tie, kuri  palīdz sagatavot ādu ikdienas pārbaudījumiem  tādiem kā vējš, saule un stress, sniedzot aizsardzību un kopšanu.  Izmēģinot jaunu sejas krēmu, tas, kas man ir primārais,  lai  jau no pirmās uzklāšanas reizes es sajustu atšķirību. Tieši pēc tā es vērtēju, ka sejas krēms ir labs un man piemērots.



Kas ir tās pārmaiņas, ko vēlos redzēt?
Mitrināšana - uzklājot sajūti veldzējumu, papildus mitrināšana visas dienas garumā, kad jūti ka āda ir svaiga, kā pēc rīta dušas.
Aizsardzību - aizsardzību no vēja un temperatūru pārmaiņām jo uz tām mana āda reaģē ļoti sasināti.
Ātru kŗema uzsūkšanos, neradot taukainu spīdumu.
Sejas krēmu, kurš labi sadarbojās ar dekoratīvo kosmētiku.

Tieši tie ir laba krēma priekšnosacījumi, kuriem pilnībā atbilst Kiehl’s x Matthew McConaughey Limited Edition Ultra Facial Cream mitrinošais krēms.
Neskatoties uz to, ka man ir taukains ādas tips, šis krēms ļoti labi sadarbojās ar manu ādu, īpaši šajā vasaras/rudens pārejā, kad laika apstākļi ir tik neparedzami. Pozitīvi pārsteidza tas, ka Kiehl`s  Ultra Facial Cream krēms nerada taukaino spīdumu, bet ātri absorbējās. Tāpēc ka šai krēma versijai nav Spf ( ir pieejams arī ar Spf) varu to lietot arī kā nakts krēmu, kā jau ierasti.



Pētot produkta sastāvu, tas ko es atradu, ka ir trīs galvenās vielas, kas rada šo lielisko mitrinošo efektu, par kuru runāju.
Аntarkticīns palīdz noturēt piemērotu  mitruma līmeni, pasargājot ādu no brīvajiem radikāļiem, tādēļ lietojot šo krēmu arī pie zemām temperatūrām jutīsi mitrinošo efektu. Liels pluss ir tas, ka nav šī "salstošās sejas sajūta", kura mēdz būt, ja vēsākā laikā lieto mitrinošo krēmu.
Izteikti mitrinošo efektu nodrošina skvalāna klātesamība sejas krēmā. Skvalāns ir ļoti interesants produkts jo tas neaizsprosto poras, bet lieliski aizsargā ādu, palīdzot kopt ādas dziļākos slāņus un Imperata cylindrica ekstrakts kurš palīdz aizsargāt sejas ādu. 
Ne velti,tieši šo sejas krēmu īpaša dizaina 100ml iepakojumā Kiehl`s izvēlējās kā limitēto produktu  Autism Speaks kampaņas ietvaros.



Parunāsim par autismu, zinu, ka katrs jo jums ir dzirdējis šo terminu, kaut vienu reizi mūžā, caur laikrakstiem, interneta publikācijām vai arī saskāries ar personu, kurai ir autisms.

Kas tad ir autisms?
Autisms ir psihiskie traucējumi, kas saistīti ar plašu simptomu klāstu, ko raksturo problēmas ar sociālajām prasmēm, kompulsīva uzvedība, runas un neverbālās saziņas traucējumi. Pētījumi liecina, ka nepastāv viens autisma veids, bet vairāki apakštipi, kas skar 1% no pasaules iedzīvotājiem.
Kopā ar kampaņas vēstnesi Metjū Makonahiju, kurš veicina cilvēku izglītošanu par to, kas ir Autisms, ka par to nav jāklusē un nav jāizslēdz šie cilvēki no sabiedrības, jo viņi ir daļa no sabiedrības gluži kā mēs.
Sadarbībā ar Metjū Makonahiju Kiehl’s radījis video, lai veicinātu informētību par autismu un izplatītu ziņojumu, ka „bērniem ar autismu jūsu uzmanība ir nepieciešama tieši tagad”. Kiehl’s aicina klientus kopīgot šo īpašo video, un uzņēmums ziedos Autism Speaks vienu ASV dolāru par katru kopīgoto video, līdz pat 200 000 ASV dolāru. Sadarbības ietvaros, kā atgādinājumu par kampaņu pieejams Kiehl’s x Matthew McConaughey Limited Edition Ultra Facial Cream sejas krēms, kas ir viens no uzņēmuma iemīļotākajiem produktiem. Makonahija spilgtais dizains piedāvā uzmundrinošas krāsas un ģeometriskās formas, tostarp savstarpēji savienojamus puzles gabaliņus – atsaucoties uz Autism Speaks ikonisko logotipu, ko veido viens zils puzles gabaliņš.
Aicinu dalīties ar šo video un iegādāties lielisko limitētās sērijas sejas krēmu, kas der visai ģimenei, jo šo krēmu, kopā ar mani šobrīd lieto visa ģimene un ir ļoti apmierināti ar kvalitatīvo produktu. 
Es vienmēr esmu uzskatījusi, ka pat viens cilvēks var ieviest lielas pārmaiņas citu cilvēku dzīvē.


Papildus informāciju par Autismu meklē šeit:
Autism Speaks mājas lapa: https://www.autismspeaks.org/
Latvijas Autisma asociācijas FB lapa: https://www.facebook.com/autisms/

Latvijas Autisma asociācijas mājas lapa: http://www.autisms.lv/index.php/lv/biedriba

Video ar kuru dalīties meklē @kiehlslatvia instagram kontā


Lai mierpilna diena ar saviem tuvajiem un mīļajiem!

Ilze


1 komentārs

  1. Sveiki visiem, mani ir samelojuši tik daudzi uzņēmumi, kuri apgalvoja, ka ir īstie aizdevēji, taču visi mani centieni ir bijuši veltīgi, es esmu zaudējis vairāk nekā 3500 eiro viltus aizdevējiem, kuriem apgalvo, ka nav tādi, kādi viņi ir. Līdz brīdim, kad mans draugs iepazīstināja mani ar pareizo aizdevēju, ar kuru es sazinājos, un es veiksmīgi saņēmu no viņiem aizdevumu tikai 48 stundu laikā, es ieteiktu ikvienam, kurš meklē aizdevumu, nebaidoties sazināties ar viņiem pa e -pastu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma