Meklē blogā

Iepazīstinu ar Dove Nutritive Solutions jauno matu kopšanas sēriju

Sākšu ar to, kā šī  ir mana pirmā iepazīšanās ar Dove produktiem, līdz šim nav nācies tos  izmēģināt, tāpēc jutos iepriecināta par šādu dāvaniņu no Dove ar man interesējošajiem produktiem - matu līdzekļu nevar būt par daudz, īpaši , ņemot vērā to, ka mazgāju matus gandrīz katru dienu, man ir svarīgi lietot maigus, bet pietiekami efektīvus matu līdzekļus, ņemot vērā, manu krāsoto matu "vēsturi"kura ir atstājusi sekas manos matos.
Tie, kas lasa manu blogu var just, ka esmu stingra testētāja, tāpēc testēšanā piedalījos arī mans vīrs (jā, viņam ir gari mati) un draudzene, mums visiem radās vienots viedoklis, ar kuru padalīšos šajā apskatā. Jāsaka ka mani šie produkti patīkami pārsteidza, kvalitātes un cenas attiecība ir ļoti laba.
Foto/Ainārs Līkums/  www.fotolikums.lv

Iepazīstinot ar jauno Dove  matu kopšanas sēriju, kas gan,kā ierasti ieturēta un klasiski gaumīga, liek domāt par matu kopšanu ziemas periodā, kad matiem ir nepieciešamas papildus rūpes, intensīvi mitrinot matus tiek iegūti veselīgi un vijīgi mati.







Jaunā Dove nutritive solutions matu kopšanas sērija piedāvā šampūnu, kondicionieri un tūlītējas iedarbības masku-kondicionieri, kā arī masku, kas mitrina matus un stiprina to struktūru. Sērijā ir piecas produktu līnijas: Intensive Repair – bojātiem matiem, Daily Moisture – īpašam matu zīdainumam, Nourishing Oil – bojātiem, nedzīviem matiem, Colour Care – krāsotiem matiem un Hair Fall – pret matu izkrišanu.

Dove Intensive Repair shampoo ( with nutri - keratin) 250 ml 

 produkta, paredzēts bojātiem matiem, es bieži vien neizvēlos šampūnus ar keratīnu jo viņi padara matus ļoti smagus, bet šis nav  tas gadījums, kas mani izbrīnīja un iepriecināja.
Matu šampūns  likās ļoti slīdīgs,  saputojot to matos, varēja just kā mati paliek taisnāki, savādāk šo sajūtu nevar noraksturot - jo mati kļuva piepildīti, bet vienlīdz tīri izmazgāti,
Iekaisumus neradīja, toties radīja smaržīgus matus, kas smaržoja pēc kaut kā salda un maiga, visas dienas garumā saglabājot labi nogludinātus un piepildītus matus, kā arī  jutu ka mati kļuvuši kuplāki.









Dove Intensive Repair conditioner  200ml


produkta, kas ir vieglāks nekā šampūns, bet lieliski nogludina un piepilda matus, pēc šampūna un kondicioniera lietošanas mati kļuva viegli ķemmējami, bet arī mazliet pacelti pie saknēm, tāpēc nebija smagās sajūtas visas dienas garumā. Draudzenes teica, ka man izskatoties spīdīgi un veselīgi mati, kā ari, liekoties, ka tie ir biezāki. Draudzene minēja, ka mati ir taisni un nepukojās pēc šī komplekta lietošanas.














Dove intensive Repair daily treatment conitioner 
180ml
 produkta, kurš darbojās ,kā ikdienas lietošanai paredzēta ātras iedarbības matu maska, jānotur matos vienu minūti, pēc mazgāšanas ar šampūnu un tad jāizskalo - varu teikt ka šis produkts darbojās ļoti labi. Pati ideja, ka visa produktu līnija ir domāta biežai lietošanai un nav smaga, jau tā mani iepriecināja, bet no šīs "ātrās maskas" mani mati izskatās vienkārši burvīgi.














Dove Intensive Repair treatment mask 200ml
 produkta, maska ir ļoti līdzīga ātrajai maskai, prasītos ko smagāku un treknāku, noturēju matos  visas ieteiktās 3- 5 min,  protams, nepārcentos ar daudzumu, jo negribēju pārāk smagu efektu, Visumā laba maska, tikai ļoti līdzīga ikdienas matu maskai,  mati ir nogludināti un piepildīti, izskatās samērā taisni ( nav pūciņas, pēc matu žāvēšanas). Sašķeltie matu gali nav redzami pēc šī produkta lietošanas, tādēļ secinu, ka savu darbu viņš veic labi.



 cenas:
Nutritive Solutions šampūns – 3,49 eiro
Nutritive Solutions kondicionieris – 3,49 eiro
Nutritive Solutions tūlītējas iedarbības maska-kondicionieris – 4,99 eiro
Nutritive Solutions maska – 5,79 eiro

Kopējais kolekcijas vērtējums :8.5 no 10  par produktu, kas nepadara matus smagus, bet lieliski tos piepilda un padara veselīgus un mirdzošus.(Matu maska varēja būt mazliet "treknāka" jo līdzinās ātras iedarbības ikdienas matu maskai.)
Dove dizaini  man vienmēr ir  licies baudāms, iepakojums ir ērts. Smarža ir samērā spēcīga, bet man tādas patīk, sajūtu smaržu matos visu dienu. Dienas beigās mati ir svaigi un nekļūst pieplakuši pie galvas. Kopumā iesaku izmēģināt, īpaši tām, kurām ir krāsoti mati, kā man.

Kā Jums ar Dove matu produktiem?
Es pēc šīs "testēšanas" sajutos ieintriģēta par viņu piedāvāto sortimentu un noteikti pamēģināšu ari citus produktus.

Lai forša diena
Ilze

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma