Meklē blogā

Ziemassvētku pirkumi -par labu cenu!

Tuvojās Ziemassvētki, to var redzēt pēc krāšņajiem skatlogiem un vizuļojošā dizaina, kas cenšas radīt brīnuma noskaņu, tāpēc es gribēju sākt svētkus jau Tagad!
Esmu svētku fanāts, man patīk veidot svētkus gan sev gan citiem, izmantoju gandrīz jebkuru iespēju, bet ziemas mēneši mani ir apveltījuši ar dzimšanas dienu, tāpēc to ka svinu sākot no Ziemassvētkiem un beidzot ar vārda dienu 27. Janvāri ir samērā viegli noorganizēt :)
Sanāca ienākt stockmann veikalā, iepērkot Ziemassvētku dāvanas sev un citiem,  kā arī, padaloties ar jau esošiem guvumiem, ieteikumiem, no tā, ko esmu iepirkusies un kas ir pirkšanas vērts. Esmu no tiem pircējiem, kas izvēlās izdevīgus pirkumus, īpaši svētku laikā  īpašie piedāvājumi iepriecina ne tikai sirdi, bet arī maku, kas savukārt nozīmē vairāk jautrības un jā, arī iepirkšanās:)
foto -Ainārs Līkums / www.fotolikums.lv /

Pirmā pozīcija tiek veiksmīgajam pirkumam no Clinique Mīļais jaukais sejas mitrinošais krēms- želeja manai  kombinētai/ taukainai ādai, lieliskais palīgs  par kuru es esmu sajūsmā Stockmann veikalos  Clinique  moisture surge komplekts krēms 50ml + 30ml sejas maska ( super maska!) 7ml acu krēms ( varu teikt tikai to labāko) un chubby stick baby tint 1.2gr dabīgā puscaurspīdīgā tonīti tikai par 45euro.. protams, ka es nopirku, ļoti laba dāvana sev un arī citiem!







Otrā pozīcijā  Blistex mitrinosie balzami, iepirku vairākus, būs labs papildinājums dāvanām, īpaši par izdevīgu cenu 1.76 euro nopērkami šajā interneta veikalā














Staigājot Stockmann iemanījos ka pa labu cenu ir mana līdz šim mīļākā Gosh acu ēnu palete ar 22 krāsainiem toņiem, laba dāvana un plaša toņu izvēle, šo paleti gan nepirkšu jo tā man ir no pagājušiem svētkiem, kad guvu to dzimšanas dienas dāvanā. Īpaši smuki ir violetie un zaļie ēnu tonīši - samērā unikāli, laba pigmentācija ņemot vērā cenu kategoriju.Atsauksme TE

Attirance esmu iemīļojusi ķermeņa krēmu kvalitātes dēļ, bet ne apkalpošanas, kaut gan pēdējā laika ir izdevies uzrāpieties uz laipnām pārdevējām. Stāstu par šiem sviesta krēmiem, jo man ļoti patīk  kosistence, sastāvs un  labā sajūta, kā arī, smaržu baudījums, ko tie sniedz saskaroties ar ādu. Attirance internet-veikalā iespēja līdz 30.11 pasūtīt visu ar 50% 60% atlaidi! Iesaku izmēģināt, manā īpašumā nonāca atkārtots pirkums Kivi un Aloja sviesta krēms, kā arī jaunums - Aprikožu ( smarža ļoti dievīga, iesaku!) katrs tikai ap 11 euro Atsauksme SEIT



Iemīļots Mixa micelārais ūdens, "Drogās" ar atlaidi pa 5 euro, cik saprotu, šis "dublē"  Biodermas rozā ūdeni, jo arī paredzēts apsārtumu mazināšanai, kosmētiku noņem labi un man patīk lielais tilpums, dāvanai kā labs papildinājums. Atsauksme TE















Rimmel Wonder'full Wake Me Up Mascara - viena no pašām foršākajām un labākajām tušām ko es esmu lietojusi pēdējā laikā, smarzo pec svaigiem gurķiem, acis nekairina, labi atliec un saglabā garas, kuplas atliektas skropstas visas dienas garumā, kā redzat man ir krājumi, iespējams nopirkt Drogās, diemžēl šobrid atlaides nav, bet gan jau līdz Ziemassvētkiem, kas pagriezīsies vēlamā gultnē! :)

Svinam dzīvi !
Ilze


6 komentāri

  1. Mixa ūdens būs jāpamēģina, šobrīd lietoju jau kuro pudeli ar Garnier rozā ūdeni, man ļoti patīk.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Negaidīi labs produkts :) Garnier vel neesmu mēģinājusi, salasījos, ka dažiem ir izsaucis alerģiju, tapec mazliet raustos..

      Dzēst
  2. clinique ir arī mana mīlestība - cena ļoti izdevīga
    arī sākuši patikt attirance produkti, ar kuriem iepazīstināja saneri, tā nezinātu

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. daudzi attirance produkti ir ok, īpaši ķermeņa kopjošie, pa sejas krēmiem gan nejūtu vai ir labi vai nav. .. isti gan pat negribās provēt.. liekas ka nebus nekas labs..

      Dzēst
  3. Man arī tā Mixa laikam būs jāpamēģina, lai gan neesmu micelāro ūdeņu fane, bet tomēr... :D

    AtbildētDzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma