Meklē blogā

L'oreal infallible Sexy Balm

Caviņas, meitenes!

Vasara iet uz otro pusi, bet man vel vasarīgs atklājums, kurš man visnotaļ iepatikās. Tie, kuri mani pazīst, skaidri zina, ka lielākoties es vai lietoju redzamas un spilgtas lūpu krāsas, vai nelietoju vispār nekādus lūpu produktus, tāpēc reti kad izvēlos kaut ko "pa vidu" jo nejūtos komfortabli un brīvi. Lūpu balzāmi bez tonīša tad ir mani ikdienas produkti.
Izmēģinot šo produktu sākumā šaubījos par tā efektivitāti ,jo bieži vien šāda veida balzāmi saiet rieviņās un izskatās samērā nekādi, vai arī ir pārāk pigmentēti un jau vairāk ir kā lūpu krāsa ko es no balzāma ar toni ari negaidu un negribu gaidīt.
.
Jaunas paaudzes lūpu balzams ar krāsas toni un neatvairāmu 12 stundu mitrinošu efektu.
Seši izsmalcināti toņi, lai atbilstu katram noskaņojumam un notikumam. Pievilcīgas, nevainojamas un sulīgas lūpas.

Vitamīniem bagātināta formula ar barojošu, viegli samtainu balzama –želejas tekstūru veido maigu un pievilcīgu lūpu izskatu. Sexy Balm balzamam ar spīdumu ir unikāls trīsstūra formas aplikators, kas precīzi un vienmērīgi pārklāj lūpas.


Manas sajūtas: Uz lūpām nesajās ļoti komfortabli, aromāts ļoti jauks un baudāms, mitrinošā sajūta izteikta un uz manām lūpam nēsājas komfortabli, nesaiet rieviņās , bet lasīju, ka blogerkolēģei sagāja?! Tāpēc domāju varbūt tā ir lūpu īpatnība, kaut gan ir lūpu krāsas, kas saiet rieviņās, iespējams, ka šis konkrētais tonis labi nēsājās.

Rodas vēlme papildināt pēc paris stundām, tāpēc nav pārlieku noturīgs produkts, drīzāk tāds spīdums ar mitrinošo efektu. Visā visumā diezgan feins produkts, ja esat šādu produktu cienītāji. Man redzams #109 nr.

Instagram konta publicēju paris bildes ar šo balzāmu uz lūpam: 


2 komentāri

  1. Man arī šis mazulītis ļoti iepatikās. Vienīgi žēl, ka kā jau vienmēr - LV veikalos pārāk uzskrūvēta cena..

    AtbildētDzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma