Meklē blogā

Maybelline lūpu krāsas, spīdumi uc dekoratīvās kosmētikas pieturas punkti

Čaviņš meitenes!

Dažreiz ir tik grūti uzrakstīt par produktiem, kuri ļoti patīk, jo bieži vien liekās, ka tas tiks pārprasts un uztverts kā reklāma( ar šī vārda negatīvo pieskaņu), bet šeit ir produkti kuri no manas puses dubulti testēti, lai varētu pilnvērtīgi izteikt savu viedokli, vērtējumu un kritiku viņu sakarā.
.
Sākšu ar visvairāk kritizēto produktu, ko  kritizēju līdz šim,  tās ir Colorama nagu lakas, vienmēr tās nav patikušas, arī tās  visas četras reizes, kad iegādājos kādu no tām - man tās sāka lobīties jau otrajā dienā un nekādu prieku nesagādāja, tāpēc saņemot šīs te, pirmā doma bija kādam tās atdāvināt, kura nagi labāk ar tām sadzīvo. Blogošanas emocionālais pienākums tomēr ņēma virsroku un es tās izmēģināju, kopumā man ļoti patika konsistence, diezgan vidēja, nav smaga, var uzslāņot, sarkanajam tonim ļoti interesanta krāsa "dabā" tomēr tas ir gana caurspīdīgs. Violeto toni, kā jau daudzus  grūti uzklāt vienādā biezumā, bet ja tas izdodas - ļoti skaists gaisīgs tonis!
Tagad par pozitīvo - viņas man noaurējas visas trīs dienas bez izmaiņām! YES! brīnumi notiek, tāpēc jāpieņem, ka šie toņi ir noturīgi, vai arī, viņi ir mainījuši savu nagu laku formulu.

Otrais veiksmīgais pārsteigums ir automātiskais acu zīmulis The Colossal Kajal #12h extra black, šis ļoti iepriecināja ar savu krēmveidīgo struktūru, cik biju mēģinājusi  parastos Maybelline colorama zīmuļus, man tie ļoti nepatika, jo bija tik cieti, ka acis varēja izbakstīt, ne uzvilkt līniju, kur nu vel iztušēt kaut ko..
Šis zīmulis ir krēmveidīgs, ar to ir iespējams uzvilkt līniju, tas ir ūdens noturīgs un arī spīdoši turējās uz maniem taukainiem plakstiņiem, to ir iespējams iztušēt līdz tas pielīmējās pie ādas - tad gan to ir grūti izkustināt no vietas!
Tā lūk - vel viens brīnumains atklājums, starp citu, cena ir ļoti draudzīga!!

Baby Lips Moisturizing Lip Balm mitrinoši lūpu spīdumi - idejiski man patīk lūpu spīdumi, bet bieži vien citi lūpu spīdumi saiet lūpu rieviņās, vai vel nepatīkamāk veido balto svītru pie  lūpu iekšējas līnijas ( ceru, ka uztvērāt par ko runāju) kas savukārt ir gaužami nepatikams skats.
Testējot šos mazulīšus biju patīkami pārsteigta, ka tie neviedoja šo balto līniju un ļoti maigi dzīvoja uz manām lūpām, pakāpeniski noēdoties, bez lipīgās sajūtas tie atstāja uz lūpām mitrināšanu un vieglumu.
Man patika!  No šīm krāsām gan nekādu īpašo jēgu neredzēju, jo uz manām lūpām tās atšķirt nevarēja.

Pašu lielāko kārumu atstāju desertam !
Kā man patīk matētās lūpu krāsas no Maybelline ! ( vizualizējam mazliet traku spīdumu manās acīs :D :D :D)

Bet ja nopietni, tiešām ļoti patīk, atrādu arī savu kolekcijas mīlulīti  fuksi rozā toni #950 Magnetic magenta - skaista, dzidra un izaicinoša krāsa, ja var mīlēt rozā, tad šī ir mana rozā mīlestība :)
Īsts kārums ir #960 Red Sunset, ko iegādājos kad skatījos toņus un sapratu, ka šis ir perfektais tonis priekš mana ādas toņa, matiem un acīm, ideāli izceļ mani ( visdrīzāk labi izskatīsies visiem Vasaras tonāla cilvēkiem).
Testa objekts #932 Clay Crush priekš manis bija izaicinājums jo ikdienā patīk spilgtāki toņi, tomēr lietojot šo savdabīgo, mazliet ķieģeļu toni, klasiski brūngano nude  tas skaisti izcēla manu acu krāsu, līdz galam es šo toni nesauktu par savu, bet rudenim piestāv.
#960
#950
#932

Par ko es esmu stāvā sajūsmā?
Par noturību! Kā arī, sajūtu, ka lūpas ir mitrinātas, lūpu krāsa noēdās ļoti ļoti lēnām un pakāpeniski, nav bail nēsāt spilgtākus toņus, jo zinu, ka nevajadzēs pielabot pēc katras kafijas krūzes vai tējas.

Kas man viņos nepatīk ?
Vajadzētu mazliet vairāk toņu.. jo man ļoti patīk formula.

#540
Color Sensational #540 Hollywood red ir  noskaņu radoša lūpu krāsa, kas gan ir vairāk krēmveidīgās formulas, tonis nav mans favorīts, bet ļoti pigmentēts, piesātināts un komfortabls to nēsājot, kaut arī nav tik noturīga kā matētā lūpu krāsa tomēr nekur neaizpeld ja tiek lietots lūpu zīmulis. Mazliet vintage noskaņas lūpu krāsa, kas iederas klasiskākā stilā. Uzklājot šo lūpu krāsu prasās pievakari Parīzē ar vieglu miglu, kas ietin tevi noslēpumainā valdzinājumā. Pēc kafijas dzeršanas tomēr būs jāatjauno. Iespējams uzslāņot, kā ari, neizceļ lūpu sausumus, kopjoša sajūta.


Lai krāsaina nedēļa! ;)
Ilze



4 komentāri

  1. Man bija liels pārsteigums, ka tik ļoti iemīļoju Clay Crush, jo pirms izmēģināšanas apskatot nodomāju, ka šis nu noteikti nav manējas :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Viņam ļoti interesants tonis :) kaut kas tajā ir ;)

      Dzēst
  2. Starp citu,es piekrītu par zīmuli - tas tiešām ir dikti foršs un patīkami pārsteidza, jo likās, ka nekas īpašs nebūs, bet pilnībā maldījos.

    AtbildētDzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma