Meklē blogā

Amway produkti veļai, uzkopšanai.

Sveicieni šodienā

Es noteikti esmu no tiem cilvēkiem, kuriem patīk efektīvi, kvalitatīvi produkti, kas palīdz padarīt mājas darbu veikšanu par kaut ko pietiekami ērtu, lai uz to nevajadzētu iespringt. Kopš padziļināti saskaros ar Amway produktu plašo klāstu, varu teikt, ka esmu no ierastā produktu lietotāja aizgājusi uz vienu no tiem, kam ļoti patīk Amway produkti. Sadzīves ķīmijas produkti ir tie, par kuriem es gribēju parunāt, jo tieši tie ir vieni no ērtākajiem un efektīvākajiem ar kuriem esmu saskārusies.
Sākšu ar to, ka man ir jutīga āda, kurai pilnībā nepatīk stipri smaržojošie veļas pulveri, jo es neuzskatu, ka drēbēm ir jāsmaržo pēc veļas pulvera, tām ir jāsmaržo pēc tīrības un tikai.
Kā viens no efektīvākajiem veļas mazgāšanas līdzekļiem ir tieši tas, kurš radīts  bērnu apģērbu mazgāšanai SA8 lieliski tiek galā ar visa veida traipiem, kā ari skaisti attīra materiālus no dažādiem traipiem. Pirms svētkiem no skapju dzīlēm izvilku vecmammas galdautu, kurš diemžēl bija atbilstoši vecumam - diezgan pelēcīgi iedzeltens, bet uz labu laimi pamēģināju to izmazgāt ar šo pulveri, rezultāts bija lielisks! Protams, ka viņš nekļuva par desmit gadiem jaunāks, bet daudz tīrāks, gaišāks gan!  Tāpēc ja ir vēlme izmēģināt kādu no Amway veļas pulveriem iesaku sākt ar šo  tas ir efektīvs arī zemās mazgāšanas temperatūrās, nesmaržo nekā specifiski, labi attīra drēbes un pats galvenais, man, ka jutīgas ādas īpašniecei, tas nekairināja ādu. Vel kā plusu saskatu to, ka viņš ir pietiekami efektīvs, tāpēc ekonomisks. Tomēr, ja ļoti patīk, ka veļa smaržo pēc kaut kā, nevis pēc svaiguma, tad kā lielisku risinājumu iesaku smarž- spilventiņus kuros sapilina lavandas eļļu un ieliek skapī, tā veļa iegūst patīkamu aromātu. Smaržu spilventiņus ir iespējams izgatavot pašam, vai iegādājoties  lina maisiņus, kuros sapilda vati uz kuras uzpilina pāris pilītes lavandas vai citas jūsu iemīļotās ēteriskās eļļas un liek skapī.
Mitrās salvetes AMWAY HOME™ L.O.C.™ ir universālās salvetes traipu tīrīšanai, lieliskas lai paņemtu līdzi un iztīrītu traipus, kas pasteidz negaidīti - aplieta blūzīte, nosmērēti svārki, visādi citādi nepatīkami traipi kurus pēc iespējas ātrāk jāiztīra ir šo salvešu specifika. Tomēr atzīšos, ka mēdzu izmantot šis salvetes arī  kad vēlos vel efektīvāku veļas mazgāšanu. Uzzināju no savas draudzenes, ka viņa ir pasākusi pielikt kādu no salvetēm pie veļas mazgāšanas, kad drēbes ir izteikti netīras un tā guva labus rezultātus, protams, ka es izmēģināju un patiesi, tas darbojās. Atkal viens no lieliskajiem Amway produktiem, kuru ir vērts iegādāties, īpaši, ja ir tāda tendence kā man - tiklīdz  sapucējies pamanies nosmērēt drēbes pašā redzamākā vietā.
Lietoju balinātāju  Amway SA8™ Balinātājs visiem auduma veidiem - man par viņu ir dalītas jūtas, no vienas puses ļoti patīk, kā attīra kokvilnas drēbes, dvieļus, gultas veļu kopumā, tomēr uzskatu, ka uz sintētiskajiem audumiem viņš nav tik efektīvs, kā uz kokvilnas. Tāpēc domāju, ka viņš ir vairāk piemērots šādiem materiāliem. Pats balinātājs ir bez hlora, kas savukārt mazāk bojā pašu audumu balinot. Liels pluss ir tas, ka kaut lietojot balinātāju es neizjūtu nekādu izteiktu vai specifisku aromātu, kā arī, izmazgātās drēbes nekairināja manu ādu.
Kā pilnīgs jaunums manā arsenālā ir  pasta, kura notīra katlus pannas no nesmukajiem eļļas nosēdumiem, piedegumiem un citiem traipiem, kas laika gaitā grib iedzīvoties uz virtuves cepam/ vārām lietām. .L.O.C. Plus Metal Cleaner Pasta metāla tīrīšanai ir lielisks manas tīrīšanas arsenāla biedrs. Esmu to izmēģinājusi uz dažādiem katliem un virsmām, kopumā man ļoti patīk, nav jau tā, ka ir spējīgs pirmajā piegājienā notīrīt dziļi ieēdušos traipus, bet ja lieto periodiski tad pakāpeniski katliņi atgūst savu pirmdzimto spozmi. Uzskatu, ka ir efektīvāks par slaveno skaidru, ja vel kāds to lieto, tad zin, ka viņa arī labi tika galā ar šādiem traipiem. Tomēr Amway produktā man patika tas, ka viņš nekairināja manu ādu, kā arī, pēc noskalošanas no virsmām izskatās, ka metāls ieguva skaistu mirdzumu, gluži kā būtu nopulēts. Protams, ka tikai pēc izmēģināšanas es izlasīju, ka tieši šis īpašais mirdzums ir tas ko viņi sola no šī produkta, tā kā varu teikt, ka Amway sola to, ko var izpildīt, kas kārtējo reizi priecē un liek gribēt izmēģināt vel kādu no viņu piedāvātajiem produktiem.

Vairāk informācijas par produktiem meklē https://www.amway-latvia.com/

Lai lieliska diena

Ilze


4 komentāri

  1. Vai jūs meklējat biznesa aizdevumu? personīgais aizdevums, mājokļa aizdevums, automašīnas aizdevums, studentu aizdevums, parāda konsolidācijas aizdevums, nenodrošinātie aizdevumi, riska kapitāls utt. Vai arī kāda iemesla dēļ jums ir atteikta aizdevuma izsniegšana bankā vai finanšu iestādē. Mēs esam privāti aizdevēji, kas kreditē uzņēmumus un privātpersonas ar zemu un pieejamu procentu likmi - 2%. Ja jums ir interese? Sazinieties ar mums šodien pa e-pastu (clintonjohnson536@bk.ru) un saņemiet savu aizdevumu šodienAr cieņu, Clinton Johnson investīciju komanda

    AtbildētDzēst
  2. Jā, man arī patīk Amway produkcija. Varbūt ikdienas veļas mazgāšanai mazāk, bet traipu tīrītājs un uzkopšanas līdzekļi ir ļoti labi. Un silda, protams, fakts, ka videi draudzīgi

    AtbildētDzēst
  3. Sveiki visiem, esmu zaudējis naudu tik daudzām kompānijām, kuras ir uzdevušās par īstiem aizdevējiem, bet visas manas pūles ir bijušas veltas, esmu zaudējis vairāk nekā 35 000 eiro viltus aizdevējiem, kuri apgalvo, ka viņi nav. Līdz brīdim, kad mans draugs iepazīstināja mani ar īsto aizdevēju, ar kuru es sazinājos, un es veiksmīgi saņēmu no viņa aizdevumu tikai 48 stundu laikā, es ieteiktu ikvienam, kurš meklē aizdevumu, bez bailēm sazināties ar viņiem pa e-pastu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst
  4. Sveiki, puiši, es tikai vēlos ieteikt labu aizdevuma uzņēmumu, kurā es saņēmu ātro aizdevumu USD 46 000,00 pa e-pastu, kur es meklēju aizdevumu, lai samaksātu savus rēķinus/parādus un turpinātu dzīvi, tad draugs man iedeva informāciju par šo uzņēmumu, ar kuru es sazinājos. izmantojot šo saziņas e-pastu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma