Meklē blogā

Dr.Hauschka ziemas pirkumi- aizsargātai ādai

Sveicieni šodienā

Es jau kādu laiku gribēju uzrakstīt par tiem Dr.Hauschka produktiem, kuri ir kļuvuši par man īpaši mīļiem šajā ziemas periodā. Manu pozitīvo skatījumu uz  Dr.Hauschka  zīmolu noteikti ka esat jau pamanījuši, jo es tiešām mīlu viņu kvalitatīvos produktus. Ņemot vērā pirms svētku izpārdošanas, es iegādājos komplektu, kurš sastāvēja no sejas tonika, sejas krēma, atsevišķi iegādājos ari roku krēmu, ko tik sen gribēju pamēģināt. Sejas krēmu atstāšu mazliet siltākam laikam, vai arī kādam ceļojumam, jo viņš ir izcils, ja mēs runājam par taukainas sejas ādas kopšanu. Kopš izmēģināju vairākus mazos testera iepakojumus es skaidri zināju, ka noteikti to iegādāšos, līdz redzēšu kādu izdevīgu piedāvājumu. Tā nu tas notika, kas protams, bija loģisks rezultāts pozitīvai pieredzei.

Sejas toniks no  Dr.Hauschka ir ļoti maigs, īpaši mani uzrunā ne tikai labais sastāvs, bet arī izpildījums, pulverizators rada ļoti smalku "mākonīti" tāpēc droši var izmantot gan jau uz esoša grima, gan kā ikdienas sejas toniku.
 Esmu iemīļojusi šī tonika augu aromātu un to vieglo, patīkamo, atsvaidzinošo sajūtu, ko izjūtu pēc tā lietošanas. Patīkams pluss ir tas, ka uzsmidzinot to uz dekoratīvās kosmētikas, Dr.Hauschka toniks lieliski palīdz atsvaidzināt ādu, mazinot  grima pūderaino kārtiņu.

Īpašu vietu manā ziemas ādas kopšanas rutīnā ieņem Dr.Hauschka mitrinošs roku krēms, kurš ir lielisks pēc savas formulas, jo satur daudzas vērtīgās eļļas, kas lieliski baro un mitrina pat pašu sausāko roku ādu. Īpaši lielisks, kaut arī sastāvā ir dabiskās eļļas viņš nebūt nerada smagnēju sajūtu - ļoti ātri uzsūcās, tāpēc vari turpināt dienas gaitas nesatraucoties, ka atstāsi taukainus nospiedumus uz drēbēm vai papīra. Ļoti patīkams, zīmolam raksturīgs ēterisko eļļu aromāts, kurš nav uzstājīgs, drīzāk patīkami gaisīgs. Gribētu izcelt to, ka man ļoti patīk, ka efekts no roku krēma ir pietiekams, tas nav jāatjauno kā citi, silikonu saturošie krēmi, kas bieži vien rada tikai ārējo aizsargslāni, bet nemitrina ādu. Lietojot šo roku krēmu uz nakti - no rīta pamostos ar ļoti maigām, zīdainām rokām, arī tad ja esmu noķērusi vēju un salu, staigājot bez cimdiem.
Ja esat dabiskās kosmētikas piekritēji, noteikti iesaku pamēģināt šo roku krēmu, īpaši novērtēsit gan efektu, gan to, ka viņš nav lipīgs un viegli iesūcās.
Sastāvs:
Aqua, Alcohol, Glycerin, Althaea Officinalis Extract, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Anthyllis Vulneraria Extract, Daucus Carota Extract, Cetearyl Alcohol, Cera Flava, Prunus Spinosa Flower Extract, Arachis Hypogaea Oil, Simmondsia Chinensis Oil, Triticum Vulgare Germ Oil, Bentonite, Lactose, Kalanchoe Daigremontiana Extract, Parfum, Limonene*, Linalool*, Citronellol*, Geraniol*, Citral*, Farnesol*, Benzyl Benzoate*, Eugenol*, Benzyl Salicylate*, Lysolecithin, Xanthan Gum.


Es apzinos, ka Dr.Hauschka Clarifying Day Oil  sejas eļļa nav smaga un tā nenoslogo ādu, drīzāk raida signālu, ka manai ādai nav jāpārcenšās ar tauku dziedzeru aktivitāti, tomēr, man kā taukainas ādas īpašniecei emocionāli komfortabli ir lietot šo eļļu tieši rudens-ziemas periodā. Tieši šajā periodā es jūtu, kā mana āda sāk niķoties, vaigi paliek mazliet sausāki, pēkšņi uzrodas negaidīti sausuma pleķīši un iekaisumi. Eļļu izmantoju kā noslēdzošo posmu savā sejas ādas kopšanas rituālā. Kad jau ir uzklāts dienas krēms, es izvēlos uzklāt trīs pilītes eļļas, ne vairāk, uz visa sejas - dekoltē rajona. Esmu pamanījusi, ka ļoti svarīgi pirms uzklāšanas Dr.Hauschka eļļu sasildīt plaukstās, lai neuzklātu pārmērīgi daudz produkta. Uzklāšanas gaita ir kā mazs rituāls, jo klājot to uz sejas ar plūstošām kustībām, gluži kā aizzīmogojot ādu un pasargājot no vides kaitīgās ietekmes.
Zinu ka taukainas ādas īpašnieces noteikti, ka bažīsies par to, ka šī eļļa var pārāk noslogot ādu, bet lietojot to ilgstoši šajā ziemas periodā es neredzēju, ka mana āda niķotos vairāk kā ierasti. Ierasti, ja mana āda protestē, tā to dara pēc pirmās lietošanas nedēļas, lietojot Dr.Hauschka sejas eļļu es nenovēroju poru aizsprostošanos.

Sastāvs Anthyllis Vulneraria Extract, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Arachis Hypogaea Oil, Daucus Carota Sativa Root Extract, Hypericum Perforatum Flower/Leaf/Stem Extract, Helianthus Annuus Seed Oil, Calendula Officinalis Flower Extract, Triticum Vulgare Germ Oil, Melia Azadirachta Leaf Extract, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Triticum Vulgare Bran Extract, Parfum*, Linalool*, Citronellol*, Citral*, Geraniol*, Farnesol*, Benzyl Benzoate*, Limonene*, Eugenol*, Benzyl Salicylate*, Lecithin, Theobroma Cacao Seed Butter.

Tomēr, es kā jau iepriekš esmu teikusi, vislabākais veids, kā iepazīties ar Dr.Hauschka kosmētiku - iegādājoties sākuma komplektiņus, kuros ir mini produkti, pēc kura varēsit saprast vai šis zīmols kļūs par jūsu jauno favorītu. 

Lai lieliska diena
Ilze

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma