Meklē blogā

Look Incredible Deluxe Beauty Box Oktobris

Sveicieni šodienā!

Kā jau ierasti ir atnācis kārtējais sūtījums no Lookincredible, tā ir Deluxe beautybox, gaidīju šo kastīti ar lielām cerībām, bet ja godīgi, saņemot sāku padomāt par to, ka iespējams, labāk vairs viņu nepasūtīt.  Pēc tik foršas septembra kasītes bija iekšējais izrāviens, cerība, ka šī mēneša pārsteigums būs tikpat foršs, noderīgs, vērtīgs.

Pirmā lieta, kas man nepatika ir tas, ka pilnīgi absurdi ir ielikts Skin Doctors No more pores nakts krēms T Zone Control, kas ir nelietojams, ja piemēram tev nav taukainas ādas!

Labi, man ir taukaina āda, bet es uz šo kastīti skatos kā blogeris, kurš raksta atsauksmi, ne tikai kā sieviete, kurai ir taukains ādas tips. Iedomājos visu to cilvēku vilšanos, kuri saņems produktu, kas nav derīgs viņu ādai. Šo produktu es pati nelietošu, jo jau tā ir atvērti vairāki krēmi.

Helena Rubinstein Collagenist Lip Zoom ikonisks zīmols ar ļoti ilgu pastāvēšanas pieredzi, pats produkts ir burvīgs, piepilda lūpas, nogludina tās - cena ap 50euro, pilda solīto.. Tikai vai tiešām lūpu filleris ir tas, kas man šobrīd nepieciešams? Iespējams, ka vēlmes nesakrīt ar kastītes saturu. Tomēr, sākumā šajā kastītē lika piecus produktus, nevis četrus. Deluxe beauty box zaudē savu vērtību un šarmu, jo viņi laiž klajā nākamo, vel dārgāku kastīti, kas gan mani absolūti nesaista. Principā My Secret Box  izskatās pēc kādreizējās Deluxe box tikai tagad tā maksā 65 mārciņas,  piegāde vel 10 mārciņas, principā 75mārciņas (83~ euro) pats nepatīkamākais ir tas, ka jūtos kā finansu piramīdā, kurā uzvarētājs ir tikai tās īpašnieks. ( Jūsu domas šajā jautājumā?)

Too Faced Shadow Insurance radīja mazliet prieka, jo man uz beigām iet  kārtējais Urban Decay praimeris, tieši vēlējos iegādāties jaunu. Par šo produktu esmu dzirdējusi labas atsauksmes, tāpēc testēšu un pacentīšos padalīties ar atsauksmēm.

Laura Geller produkti ierasti iepriecina, ja vien pirms pāris mēnešiem nebūtu bijis kas līdzīgs, labi ka man palaimējās un negadījās tā pati bāze, kas iepriekš. Šoreiz tā ir Laura Geller Spackle tinted under make-up primer bronze, kurai vajadzētu mitrināt un mazliet bronzēt sejas ādu. Šī zīmola bāzes ir izcili mitrinošas un man patiešām patīk, tomēr šai es neredzu lielu pielietojumu savā kosmētikas plauktā.

Tas arī viss. Visi četri produkti, mazuma piegarša, ņemot vērā, ka pa šo iztērēto naudu varēju iegādāties kaut ko sev tīkamāku. Iespējams, ka tas, ka ikdienā saskaros ar daudz un dažādiem produktiem liek man daudz skarbāk izvērtēt - lietderību, zīmolu, kvalitāti.

Lai skaista diena!
Ilze

3 komentāri

  1. Man Too Faced parimeris patika daudz mazāk, nekā UD. Viņš sāk noslāņoties tūbiņā :( To var izlabot, tūbiņu pamīcot, bet tāpat. Arī, ja uzklāj biezākā slānī, tad bāze veido sabiezējumus un tie ir ļoti, ļoti, ļoti redzami un nevar nedz nosegt, nedz lāgā noņemt :( Karoče UD daudz labāka :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man ļoti patīk tas ēnu praimeris, kaut gan piekrītu arī tam, ka UD ir ārpus konkurences. :)

      Dzēst
    2. Pagaidām man viss ok :) tīri labi patīk, nekādi kunkuļi neveidojās.. varbūt Tev bija trāpijies kaut kāds nostāvējies produkts?

      Dzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma